Strona 21 z 23 PierwszyPierwszy ... 11 19 20 21 22 23 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 201 do 210 z 225

Wątek: Po przerwie technicznej

  1. #201
    Początkujący Odkrywca
    Dołączył
    12.09.2012
    Posty
    237
    Serwer
    Złota Góra
    Niestety nie udało się połączyć z serwerem "The Settlers Online - Beta". Spróbuj połączyć się ponownie. Jeżeli problem nie zniknie, wejdź na stronę główną i poszukaj informacji na forum.

    Tak to wyglada na obecna chwile, z tą różnica ze wczoraj nawet tego nie udalo mi sie zobaczyc.
    Na forum też nie warto zagladac bo zero troski o konsumenta.
    Może tak wyłaczyc wszystko i solidnie się wziąsc za naprawę, a nie tak dziala-nie działa- znowu działa - a potem nie działa
    Strach zaczynac nowa przygodę bo nie wiadomo ile godzin albo mniut podziała a potem wszystko szlag trafi....

  2. #202
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    10.05.2012
    Posty
    2
    Serwer
    Kolonia
    od ostatniej przerwie technicznej nie mogę się zalogować a jeśli już sie uda i tak wyskakuje bład i tak o d czwartku a dziś wtorek, czy to już koniec settlers online?

  3. #203
    Osadnik
    Dołączył
    21.02.2012
    Posty
    90
    Serwer
    Nowa Ziemia
    aby sie zalogować trzeba próbować, próbować, próbować i jeszcze raz próbować z czasem wielu się udaje - co niezmienia faktu że na zalogowanie ludzie teraz tracą czasami nawet godzinę a są tacy co i kilka dni.

    Nadal jak się kliknie w "Nowe zadanie" jest duże prawdopodobieństwo że będzie freez i tylko relog pomoże. No cóz lepiej niezaglądać w akualne zadania.

    Podobnie jest z czatem gildyjnym raz jest raz niema a wymuszanie pokazania się czatu powoduje zwis i to samo czyli relog i tak w kółko

    Nadal mówicie że wszystko działa jak pełno ludzi pisze na forum że gra ledwo zipie?

    Z moich obserwacji to znajomy co nie był w gildii nigdy to nie ma jakoś dziwnym sposobem żadnych problemów
    - może to jest przyczyną zwisów i problemów technicznych ??????????????????????????????

  4. #204
    Osadnik
    Dołączył
    05.03.2012
    Posty
    20
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Cytat Zamieszczone przez MOD_Zakrecony Zobacz posta
    RinMe: regulamin mówi ze standardowo czas odpowiedzi to do 48h gdzie w niektórych przypadkach czas ten może się wydłużyć (np duża ilość zgłoszeń co obecnie ma miejsce)

    Pozdrawiam
    Mod Zakrecony
    co ty bradzisz chlopie ja juz czekam na odpowiedz supportu 3 miesiace a nie 48 godzin

  5. #205
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    03.03.2012
    Posty
    6
    Serwer
    Nowy Świat
    Ja się już pogodziłem, że do następnej aktualizacji kompletnie nic nie zrobią bo nie raz już miałem taka sytuacje gdzie w przeszłości zdarzało się że całe wojsko utknąło na przygodzie (wikingi/wiktor) zresztą każdy kto już trochę w to gra wie, że przy okazji większych aktualizacji nie ma opcji, żeby wszystko poszło sprawnie event wielkanocny czy piłkarski wprowadzanie nowego systemu handlu itd, ale takiej olewki jeszcze nigdy nie było fakt faktem można było mieć sporo pretensji do supportu w poprzednich problemach ale to co teraz "wyprawiają" przekracza wszelkie granice blisko tydzień czekam na jakąkolwiek odpowiedź dlaczego nie mogę wejść do gry, dlaczego z tego samego komputera potrafię wejść na serwer testowy na parę sekund a na zwykły serwer nie potrafię się zalogować bo gra zawiesza mi się już na etapie okna z codziennymi poradami i kolejka logowania. Takiego smrodu po żadnej aktualizacji jeszcze nie było i jestem ciekaw czy dadzą rade do czwartku opanować sytuacje na tyle, żeby wszystkim umożliwić możliwość wejścia do gry.

  6. #206
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    28.10.2012
    Posty
    2
    Serwer
    Złota Góra

    czarna dziura

    Nic... po prostu czarna dziura. Żadnych szans na uruchomienie gry od rana mimo wielu prób z różnych przeglądarek, odświeżania cash, restartów. Szkoda... ludziki są fajne... chyba odkopię gdzieś starą wersję na pierwsze windowsy. Program był mały, bez bajerów, ale można się było fajnie i nienerwowo pobawić. A teraz kicha... Zastanawiam się, jak po takiej wpadce producenci tej gierki chcą odbudować wizerunek i nakłonić użytkowników do inwestowania w płatne elementy gry....

  7. #207
    Początkujący Odkrywca
    Dołączył
    12.09.2012
    Posty
    237
    Serwer
    Złota Góra
    Z moich obserwacji to znajomy co nie był w gildii nigdy to nie ma jakoś dziwnym sposobem żadnych problemów
    - może to jest przyczyną zwisów i problemów technicznych ??????????????????????????????
    Ja dołączyłam do gildi w niedziele wieczorem... może te wszystkie problemy to przezemnie :P
    Znajoma na innym serwerze nie jest w gildi i ma te same problemy.. coś tu chyba jest nie tak ;/

  8. #208
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    10.03.2012
    Posty
    13
    Serwer
    Kolonia
    Gratuluję dobrego samopoczucia MOD_Zakrecony ...
    Tylko, że Twoje wypowiedzi nie mają nic wspólnego z rzeczywistością.
    Dzisiaj logowałem się ponad 1h, 5 prób, wyskakujące co minutę okienko z "Nowym zadaniem" dalej działa - nie daj Boże na nie kliknąć bo następuje zwis gry po 10 sekundach, znowu relog ... Trzeba mieć mnóstwo samozaparcia i cierpliwości aby pograć.
    Gra muli jakbym miał 486, generał raz idzie, potem znika, znowu się pojawia ... Niczego nie można zaplanować, bo nie wiadomo co się stanie.

    Panowie wstydzilibyście się, nie macie nawet cywilnej odwagi napisać, że coś jest nie tak i próbujecie to naprawić.
    Chyba, że uważacie że wszystko działa prawidłowo i nic nie robicie - to tak jak na wstępie - gratuluję dobrego samopoczucia ...

  9. #209
    Osadnik
    Dołączył
    15.04.2012
    Posty
    25
    Serwer
    Nowy Świat
    Miło że Mod sie odezwał w temacie ale co z osobami co nie mogą sie zalogować od przerwy technicznej. Jak cos bardzo chetnie udostępnie haslo i login modowi i niech sie zaloguje do mnie i potwierdzi ze to "proxy" albo moje problemy z netem.

  10. #210
    Osadnik Awatar RinMe
    Dołączył
    23.01.2012
    Posty
    65
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez MOD_Zakrecony Zobacz posta
    RinMe: regulamin mówi ze standardowo czas odpowiedzi to do 48h gdzie w niektórych przypadkach czas ten może się wydłużyć (np duża ilość zgłoszeń co obecnie ma miejsce)

    Pozdrawiam
    Mod Zakrecony
    zgodnie z regulaminem możecie zrobić co chcecie bo to jest waszą własnością - to jedno ,
    a drugie to pokazujecie, że macie nas głęboko w d***e,

    i typowe odpowiedzi z polskiego suportu:
    wyczyść pamięć, rób relog, może podczas czwartkowej konserwacji się samo naprawi, nie wiemy co to jest, to wasza wina, że generał się teleportuje, ,jak nie to nie nasz problem,ewentualnie czekanie na odpowiedź po kilkanaście dni,
    a zapomniałem nagminne kasowanie postów, które wam, się nie podobają bądź was krytykują oraz rozdawanie banów na zasadzie wstałem lewą nogą to będzie dzisiaj 2456 banów

Strona 21 z 23 PierwszyPierwszy ... 11 19 20 21 22 23 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.