Zobacz wyniki ankiety: Jesteś za wprowadzeniem "utylizatora"?

Głosujących
20. Nie możesz głosować w tej sondzie
  • Tak

    16 80.00%
  • Nie

    4 20.00%
Pokaż wyniki od 1 do 5 z 5

Wątek: Utylizator (nowy budynek)

  1. #1
    Osadnik
    Dołączył
    06.03.2012
    Posty
    28
    Serwer
    Nowy Świat

    Utylizator (nowy budynek)

    Witam,

    co powiecie na wprowadzenie nowego budynku - Utylizatora (nazwa średnia, ale chwilowo na nic lepszego nie wpadłem)?. Służyłby on do utylizownia przygód. Często menu gwiazdę zalegają przygody, których pewnie nigdy już się nie zrobi, a i sprzedać nie jest łatwo. Fajnie by było więc mieć możliwość zamiany takich ferelnych przygód na fragmenty map. Zastosowano by tu pewien współczynnik losowości, tak że np. za przygody 1-4 stopnia trudności możemy - w zalezności od szczęścia - zyskać od 1 do 4 fragmentów map; za przygody 5-6 stopnia trudności - od 3 do 8 fragmentów map, etc, etc.
    Oczywiście "procenty" trzeba by dopracować, ale jak zapatrujecie się na sam pomysł?

  2. #2
    Osadnik
    Dołączył
    19.04.2012
    Posty
    75
    Serwer
    Kolonia
    dobre i nazwa też niczego sobie

  3. #3
    Osadnik
    Dołączył
    28.04.2012
    Posty
    139
    Serwer
    Kolonia
    Zawsze możesz je usunąć za pomocą krzyżyka przy nich jak Ci zalegają w gwieździe :P

    A co do utylizatora to by dodał jeszcze opcję demobilizacji wojska którego nie potrzebujemy a miejsce zajmuje zamiast ich tracić specjalnie przegrywając

  4. #4
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    04.10.2012
    Posty
    9
    Serwer
    Dolina Odkrywców
    Cytat Zamieszczone przez WuDwaKa Zobacz posta
    A co do utylizatora to by dodał jeszcze opcję demobilizacji wojska którego nie potrzebujemy a miejsce zajmuje zamiast ich tracić specjalnie przegrywając
    Co do zwalniania zbędnego wojska...popieram. Ale do tego chyba potrzeba nowy topic zalożyć?

  5. #5
    Osadnik
    Dołączył
    19.04.2012
    Posty
    75
    Serwer
    Kolonia
    Cytat Zamieszczone przez WuDwaKa Zobacz posta
    Z

    A co do utylizatora to by dodał jeszcze opcję demobilizacji wojska którego nie potrzebujemy a miejsce zajmuje zamiast ich tracić specjalnie przegrywając
    ale zeby był sens takiego budynku to niech najpierw złożą broń (część przynajmniej) i zostaną osadnikami bo przecież można specjalnie przegrać...

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.