W związku, że szkółka wiejska nie cieszyła się zainteresowaniem to proponuję 2 budynki które zapewne chętniej byłyby brane. Jest to w prawdzie przeniesienie opcji z magazynu prowiantu do budynku ale wydaje mi się że część z graczy powinna być zadowolona.
1. Hodowca ryb
- Funkcja: produkcja rybek do stawu
- Czas produkcji: 6 minut
- Zasoby: Pobiera 1 chleb / Produkuje 2 ryby w stawie
- Inne: można upować i buffować
2. Leśniczy (by Maghemit)
- Funkcja: produkcja dziczyzny w złożu
- Czas produkcji: 30 minut
- Zasoby: Pobiera 2 wiadra wody i 3 ryby / Produkuje 5 kawałków mięsa w złożu
- Inne: można upować i buffować
Produkcja jest dopasowana tak, żeby na 1 rybaka przypadał 1 hodowca i tak samo z mięsem. Oczywiście koszta są 2 razy takie jak w magazynie prowiantu, ale nie tracimy czasu na klikanie i produkowanie więc w tym czasie możemy produkować tam coś innego.
Zapraszam do dyskusji i pomysłów co można zmienić żeby pomysł przypadł BB do gustu.