Strona 1 z 3 1 2 3 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 23

Wątek: własne PvP

  1. #1
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    01.03.2012
    Posty
    16
    Serwer
    Nowy Świat

    własne PvP

    Walka dobywać bedzie sie w przygodzie : Podstępny Wiktor
    Chętne 32 osoby po wpłacie 500 monet będą walczyć o 1 miesjce. Turniej 16 rozgrywek. Potem 8, 4 i 2 walki finałowe. walki raz w tygodniu, spotkania na umówionym kanale. w grze bedzie sędzia sprawdzajacy czy wszystko przebiega zgodnie z regulaminem.
    Za 1 miejsce 8k monet, 2 miejsce 4k monet, 3 miejsce 2k monet i 4 miejsce 1k monet.
    Regulamin: Kazdy zawodnik wysyła po 3 generałow do przygody. Po komendzie START mozna dosyłać kolejne jednostki, więc jeśli ktoś wyśle wcześniej bedzie dyskfalifikacja. sedzia bedzie to sprawdzal. Wygrywa osoba, która zdobędzie więcej punktów doświadczenia

  2. #2
    Odkrywca Awatar Piotru70
    Dołączył
    08.03.2012
    Posty
    1,008
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Czyli ma się rozumieć ze wygrywa ten który ponosi mniejsze straty w wyniku losowości. Bo wiadomo ze gracze startujący w rozgrywce są odpowiednio przygotowani, wiec raczej wojska i generałów im nie brakuje. Można wziąć tutaj w przykładzie. Graczy którzy mają po 20 generałów stale wypchanych wojem. W sumie nie dość ze będzie tutaj minusem losowość strat i celności. To dochodzi do tego miejsce startu i odległość do pierwszych obozów. Według mnie to nie przejdzie.
    Ostatnio edytowane przez Piotru70 ; 08.11.2012 o 21:18

  3. #3
    Osadnik Awatar Maghemit
    Dołączył
    04.08.2012
    Posty
    68
    Serwer
    Kolonia
    Ankieta !!!
    Pomysł warty rozważenia.
    Proponuję do tego opracować różne poziomy pvp dla innych przygód dla graczy z różnym doświadczeniem (mam dopiero 32lvl i nie wiem czy są duże różnice w armii np między 40 a 50lvl). Wpłaty i wygrane też uzależniłbym od poziomu zawodników. Sędziego proponuję zautomatyzować (nie chcę myśleć jakie będą przez to bugi, ale trzeba rozwijać grę).
    I (to już trochę fantazjowanie) jeszcze wprowadziłbym coś takiego, że na 1 mapie z 20 graczy tworzących 2 drużyny przeciwko sobie lub indywidualnie każdy przeciw każdemu. Przy rej drugiej opcji trzeba będzie wprowadzić losowanie w celu uniemożliwienia dogadania się przed turniejem.

    Oprócz nagród w złocie wskazany byłby jakiś czasowy artefakt.

    Co do losowości strat dla celów pvp można by uśrednić czynniki losowe, ale wtedy skład armii nie byłby prawdopodobnie różnorodny. Nie wiem czy byłyby wtedy jakieś optymalne składy, nie chce mi się liczyć:P
    Losowość można by urozmaicić poprzez losowe umieszczanie graczy w wieży albo wprowadzić obszary z bonusem dla jakiejś jednostki.
    Ostatnio edytowane przez Maghemit ; 08.11.2012 o 21:44

  4. #4
    Odkrywca Awatar Piotru70
    Dołączył
    08.03.2012
    Posty
    1,008
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Cytat Zamieszczone przez Maghemit Zobacz posta
    I (to już trochę fantazjowanie) jeszcze wprowadziłbym coś takiego, że na 1 mapie z 20graczy tworzących 2 drużyny przeciwko sobie lub indywidualnie każdy przeciw każdemu. Przy rej drugiej opcji trzeba będzie wprowadzić losowanie w celu uniemożliwienia dogadania się przed turniejem.
    Tutaj trzeba byłoby wziąć pod uwagę, walkę ofensywną czy defensywną. Bo jak 2 graczy będzie ze sobą walczyło, to jak masz szczęście to możesz wygrać stojąc w miejscu i nic nie robiąc.

  5. #5
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    01.03.2012
    Posty
    16
    Serwer
    Nowy Świat
    juz przetestowane w gildii wszystko poszlo super wiec Piotru70 nie masz czym sie martwić

  6. #6
    Odkrywca Awatar Piotru70
    Dołączył
    08.03.2012
    Posty
    1,008
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Nie no ten pomysł jest ok, ale musiałby być realizowany na specjalnie dobranej mapie, która będzie odpowiednio przystosowana do jednakowej odległości do poszczególnych obozów, aby każdy miał równe szanse. Wiesz o co mi chodzi. ;d

  7. #7
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    01.03.2012
    Posty
    16
    Serwer
    Nowy Świat
    niekoniecznie. gralem 2 razy w taki sposob i mimo ze nie mialem puszkarzy i gorzej rozstawione obozy wygralem. prtzegralem natomiast jak mialem niby lepiej. kazdy ma swoja taktyke i powiem ze ta wyspa wiktor podstapny nadaje sie idealnie

  8. #8
    Osadnik Awatar Maghemit
    Dołączył
    04.08.2012
    Posty
    68
    Serwer
    Kolonia
    Cytat Zamieszczone przez Piotru70 Zobacz posta
    Bo jak 2 graczy będzie ze sobą walczyło, to jak masz szczęście to możesz wygrać stojąc w miejscu i nic nie robiąc.
    BrovaR81 wpadł na świetny pomysł:
    Cytat Zamieszczone przez BrovaR81 Zobacz posta
    Wygrywa osoba, która zdobędzie więcej punktów doświadczenia

  9. #9
    Odkrywca Awatar Piotru70
    Dołączył
    08.03.2012
    Posty
    1,008
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Teraz się tak mówi, ale jak masz wydać 500 monet, wiedząc, ze kilka osób odpowiednio się przygotowywały np. miesiąc do takiej rozgrywki, to wolałbyś mieć pewność ze nie będziesz w gorszej sytuacji niż inni na starcie.

  10. #10
    Osadnik Awatar Maghemit
    Dołączył
    04.08.2012
    Posty
    68
    Serwer
    Kolonia
    ale 500 monet przy 32 (w większości doświadczonych) graczach to nosi znamiona hazardu
    żeby zbyt słaby nie trafiał na zbyt mocnego można by wprowadzić do pvp oddzielne punkty doświadczenia /teraz to już pojechałem po bandzie/ i dobierać graczy względem nich.
    Łatwo się mówi, a jak to skodzić?
    Ostatnio edytowane przez Maghemit ; 08.11.2012 o 22:10

Strona 1 z 3 1 2 3 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.