Zobacz wyniki ankiety: Podoba się?

Głosujących
13. Nie możesz głosować w tej sondzie
  • Tak

    3 23.08%
  • Nie

    10 76.92%
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 1 2
Pokaż wyniki od 11 do 12 z 12

Wątek: Odrobina losowości

  1. #11
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    09.09.2012
    Posty
    13
    Serwer
    Nowy Świat
    Acoma, jeżeli dofinansowywania gry stanie się koniecznością, a nie możliwością jak do tej pory to wielu graczy poprostu zrezygnuje z dalszej gry.

  2. #12
    Odkrywca Awatar sparkz
    Dołączył
    20.01.2012
    Posty
    1,567
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez SCORIPON222012 Zobacz posta
    Geolog po prostu będzie mógł ją znaleść nie tylko w sektorze 2 i 4 jak do tej pory ale w każdym sektorze dostępnym dla egracza w takiej ilości maksymalnie w jakiej występuje, by nie było sytuacji, że będą same kopalnie miedzi. Podobnie wszystkie inne złoża kopalne na każdym etapie gry i podbicia wyspy.
    Ok, w takim razie na ktorym etapie ma byc podejmowana wlasciwa dezycja co ten geolog znajduje i ile jeszcze danego zloza moze na danym terenie znalezc ?

    Jesli na poczatkowym terenie geo znajdzie 2 zloza miedzi, to czy w przyszlosci mapa surowcow sie przegeneruje i bede mogl tutaj znalezc wiecej (jesli tak to kiedy i dlaczego ?), czy moze ta miedz mi przy generacji mapy wyladuje na stale np. w sektorze 9tym i poswiece kilka miesiecy zeby sie do niej dokopac ?

    STAŁE BY BYŁY TYLKO PO DWIE KOPALNIE POSZCZEGÓLNYCH SUROWCÓW - na przykład miedzi, węgla, żelaza ... a dopiero reszta by była LOSOWANA PO PODBICIU danego sektora, a nie po założeniu szablonu wyspy i skopiowaniu danych do nowego profilu założonego przez danego gracza.

    W ten sposób, handel nie tylko by się ożywił, ale - może to dla programistów jest ważne - niemalże koniecznością by było korzystanie ze sklepiku i dofinansowywanie własną gotówką wyspy.
    Ja tu nie widze powodu zeby handel mial sie ozywic, juz predzej szanse na zdlawienie produkcji wszystkiego do ~3 levelu budynkow.

    Zakladasz z gory, ze wszystko by sie ladnie zazebilo, bo ktos produkowalby marmur, inny zloto, inny zelazo i wszyscy barterowo wypelnialiby sobie wlasne zapotrzebowanie. Jest to bardzo mocno naciagane z tego wzgledu, ze koszty eksploatacji surowcow i ich faktyczna przydatnosc w grze sa niezbalansowane, przez co np. moze dojsc do sytuacji w ktorej nikt nie bedzie chcial kupowac zelaza z Twoich 35 zloz bo ludzie cierpia na brak surowcow do budowy i rozbudowy linii produkcyjnych zelaza i stali a takze na notoryczny brak wegla, wiec wola produkowac rekrutow.

    Problem handlu nie lezy w ogolnej dostepnosci surowcow tylko w ich zbyt mocno zroznicowanej przydatnosci.
    "A necromancer is just a really, really late healer"

Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 1 2

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.