Zobacz wyniki ankiety: I jak pomysł?

Głosujących
20. Nie możesz głosować w tej sondzie
  • Zajefajny!

    17 85.00%
  • Do bani!

    3 15.00%
Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 14

Wątek: Rozwój Generałów

  1. #1
    Osadnik
    Dołączył
    06.03.2012
    Posty
    28
    Serwer
    Nowy Świat

    Rozwój Generałów

    I jeszcze jedna sprawa. Też wiem, że dużo by zmieniało w mechanice gry, ale jestem za tym by nasi generałowie też mogli levelować, zdobywając exp podczas walki. Dzięki temu powoli, stopniowo zmieniałyby się ich statsy takie jak:

    - obrażenia;
    - hp;
    - max pojemność regimentu;
    - prędkość przemieszczania się między mapami;
    - prędkość walki;
    - szybkość regeneracji.

    Byłoby najlepiej gdyby to gracz przyznawał wzrost tych statsów. Dzięki temu można by wyspecjalizować sobie kilku generałów do walki, transportu itp.
    Oczywiście siłą rzeczą zwiększyłoby to rolę generałów, stworzyło różnorodność między nimi i urozmaiciło rozgrywkę.
    Co Wy na to?

  2. #2
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    17.04.2012
    Posty
    1
    Serwer
    Nowy Świat
    Jestem za

  3. #3
    Generał Awatar set2g
    Dołączył
    25.02.2012
    Posty
    1,754
    Serwer
    Nowa Ziemia
    było, kilka razy juz

  4. #4
    Osadnik
    Dołączył
    06.03.2012
    Posty
    28
    Serwer
    Nowy Świat
    Sry, widziałem tylko jeden, bez ankiety.

  5. #5
    Odkrywca Awatar Hakardrag
    Dołączył
    04.03.2012
    Posty
    340
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Pomijając fakt że ten wątek to spam, bo już podobne są na forum to pomyśl...

    Kto by wtedy kupił Weterana za klejnoty?

    Rozumiesz już, że nawet najgenialniejsza propozycja w tym temacie nie ma szans na akceptacje BB ?

  6. #6
    Odkrywca Awatar sparkz
    Dołączył
    20.01.2012
    Posty
    1,567
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Dopoki gruntownie nie przebuduja systemu walki levelowanie generala nie ma sensu, bo obecnie nie ma mozliwosci zrobienia tego w taki sposob, zeby to levelowanie czemus sluzylo i jednoczesnie nie rozsypalo resztek rownowagi w grze.
    "A necromancer is just a really, really late healer"

  7. #7
    Osadnik
    Dołączył
    06.03.2012
    Posty
    28
    Serwer
    Nowy Świat
    Cytat Zamieszczone przez Hakardrag Zobacz posta
    Kto by wtedy kupił Weterana za klejnoty?
    No nie jestem taki przekonany, że nikt nie kupowałyby takiego Weterana. Po pierwsze można dodać takiemu wyjątkowe perki (choćby trochę szybsze levelowanie), po drugie są osoby, które wybiorą weterana za kasę choćby dlatego, ze nie muszą się przy nim napracować. Mają badassa ad hoc, za kasę. I to ich kręci.

    Cytat Zamieszczone przez sparkz Zobacz posta
    Dopoki gruntownie nie przebuduja systemu walki levelowanie generala nie ma sensu, bo obecnie nie ma mozliwosci zrobienia tego w taki sposob, zeby to levelowanie czemus sluzylo i jednoczesnie nie rozsypalo resztek rownowagi w grze.
    Levelowanie generalnie służy uzyskaniu przewagi nad przeciwnikiem... I nie widzę tu żadnego problemu z balansem rozgrywki. W końcu to PvP będzie (mam taką nadzieję) solą tej gry.

  8. #8
    Odkrywca Awatar sparkz
    Dołączył
    20.01.2012
    Posty
    1,567
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez siremil Zobacz posta
    Levelowanie generalnie służy uzyskaniu przewagi nad przeciwnikiem... I nie widzę tu żadnego problemu z balansem rozgrywki. W końcu to PvP będzie (mam taką nadzieję) solą tej gry.
    Problem z balansem jest taki, ze mechanika walki sklada sie z malej ilosci elementow, ktorych wartosci maja dla odmiany duzy wlpyw na rozgrywke.

    Przy obecnej mechanice general ma 1hp, 120-120 obrazen.
    Jesli nic nie zmienisz w mechanice to generalowi mozesz dac nawet 5000 hp, 120000 obrazen a i tak w jego dzialaniu nie zmieni to nic, bo nie bedzie zadawal obrazen obszarowych, a w walce z resztkami wroga z reguly i tak przegra walke (pomimo tego, ze ma 4999hp wiecej). Z kolei jesli dasz mu obrazenia obszarowe, to nawet majac 1hp i 1000 obrazen, z mala grupka rekrutow w latwiejszych przygodach bedzie samodzielnie wygrywac walki i bardzo mocno ograniczy to straty w wojsku.


    Z tego powodu tak dlugo, jak BB czegos w tej mechanice nie zmieni trudno jest w ogole dyskutowac o levelowaniu generala, bo malo jest atrybutow na ktore levele moglyby wplywac, a ten wplyw jak napisalem wyzej mialby dosc groteskowe konsekwencje.
    Ostatnio edytowane przez sparkz ; 04.11.2012 o 20:11
    "A necromancer is just a really, really late healer"

  9. #9
    Odkrywca Awatar Piotru70
    Dołączył
    08.03.2012
    Posty
    1,008
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Nie przejdzie, gdyż wtedy wystarczyło by mieć dwóch zwykłych generałów aby wykonywać bardziej skomplikowane przygody biorą pod uwagę samą wielkość regimentu. Co za tym idzie producenci niechętnie tracili by na sprzedaży weteranów.

  10. #10
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    09.09.2012
    Posty
    13
    Serwer
    Nowy Świat
    Wystarczyło by generał oddziaływał na swoje jednostki. Czyli generał, który już przeszedł swoje dodaje premie do ataków i obrony swoich żołnierzy. To urozmaicić rozgrywki zrobi je bardziej nieprzewidywalne. Nawet zaliczanie tych samych przygód wielokrotnie za każdym razem będzie się kończyło bardziej nieprzewidywalnym rezultatem końcowym. A możliwość samodzielnego wyboru rozwoju ataku i obrony będzie początkiem do rozgrywek pvp, gdzie taka możliwość uatrakcyjni rozgrywki.

Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.