Zobacz wyniki ankiety: Dobry pomysł?

Głosujących
22. Nie możesz głosować w tej sondzie
  • TAK!

    21 95.45%
  • NIE!

    1 4.55%
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 1 2
Pokaż wyniki od 11 do 18 z 18

Wątek: Dodanie Artefaktów

  1. #11
    Odkrywca Awatar Piotru70
    Dołączył
    08.03.2012
    Posty
    1,008
    Serwer
    Słoneczny Gród
    SCORPION to co mówisz ma jakiś sens. Lecz trzeba na pewno wziąć pod uwagę to że firma będzie chciała na tym zarobić. I w momencie wprowadzenia tego do IS, to wyleje się początkowo masa takich artefaktów na handlu, oczywiście w kosmicznych cenach, lecz po jakimś czasie one zmaleją, i jeden w tym tylko plus, ze każdy będzie miał +5granitu/24h. Ogólnie pomysł trochę taki sobie, ale może przejść ze względu na samą możliwość zarobku firmy.

  2. #12
    Odkrywca Awatar sparkz
    Dołączył
    20.01.2012
    Posty
    1,567
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez SCORIPON222012 Zobacz posta
    Mi chodzi o koncepcję, a nie ustalanie szczegółów, bo mi za to nie płacą.
    Koncepcje juz mieli, przy okazji paru malo znaczacych zmian i wprowadzenia m.in zadan gildiowych. Problem w tym, ze prawie nikt z tego nie korzysta, wiec czas poswiecony na implementacje poszedl w ***.

    To nie jest gra typu Sims ktora mozna rozwijac dodajac nowe kolory kwiatkow do zasadzenia w ogrodzie i target sie na to zlapie.
    "A necromancer is just a really, really late healer"

  3. #13
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    13.02.2012
    Posty
    8
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Pomysł nawet ciekawy, a żeby nie było tak aby każdy po 2 miesiącach miał artefakt, po prostu powinny one działać przez pewien czas, np zwykłe działają 2 dni, rzadkie 5, a elitarne 10. Robiąc każdą przygodę mamy 5% szans że poleci artefakt - w zależności od trudności przygody, różnej kategorii. (oczywiście wszystkie dane liczbowe do dyskusji i analizy)

  4. #14
    Początkujący Odkrywca
    Dołączył
    26.03.2012
    Posty
    329
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Sam pomysł ciekawy, dodam może tylko żeby artefakty nie były na stałe, a powiedzmy działały do następnej konserwacji, po czym by znikły i znów ktoś mógł by je zdobyć, inaczej jakiś ich limit. Kwestia tego gdzie można je zdobyć to już inwencja graczy czy twórców gry, poza jednym, nie za klejnoty.

  5. #15
    Odkrywca Awatar Piotru70
    Dołączył
    08.03.2012
    Posty
    1,008
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Cytat Zamieszczone przez Androm3da Zobacz posta
    Sam pomysł ciekawy, dodam może tylko żeby artefakty nie były na stałe, a powiedzmy działały do następnej konserwacji, po czym by znikły i znów ktoś mógł by je zdobyć, inaczej jakiś ich limit. Kwestia tego gdzie można je zdobyć to już inwencja graczy czy twórców gry, poza jednym, nie za klejnoty.
    Jak gdzie, wiadomo że w Sklepie za kryształy.

  6. #16
    Osadnik
    Dołączył
    19.04.2012
    Posty
    75
    Serwer
    Kolonia
    Cytat Zamieszczone przez Androm3da Zobacz posta
    Sam pomysł ciekawy, dodam może tylko żeby artefakty nie były na stałe, a powiedzmy działały do następnej konserwacji, po czym by znikły i znów ktoś mógł by je zdobyć, inaczej jakiś ich limit. Kwestia tego gdzie można je zdobyć to już inwencja graczy czy twórców gry, poza jednym, nie za klejnoty.
    Ta zdobywam artefakt a za 20 minut konserwacja moim zdaniem dobrym pomysłem by było mieć stałe artefakty np. +20% do pozyskiwania osadników czy +5/10% do ekonomii,rekrutacji w koszarach,produkcji w mag.prow. czy czegoś tam
    tylko warunek; 1 artefakt odpalony drugiego sie nie da nawet jak każdy będzie miał te artefakty to każdy może używać innego w razie potrzeby więc nie widze problemu jak wy że każdy bedzie miał czy będą chodziły za bezcen bla bla
    Ostatnio edytowane przez Lightowy ; 14.11.2012 o 13:41

  7. #17
    Odkrywca Awatar Piotru70
    Dołączył
    08.03.2012
    Posty
    1,008
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Cytat Zamieszczone przez Lightowy Zobacz posta
    Ta zdobywam artefakt a za 20 minut konserwacja moim zdaniem dobrym pomysłem by było mieć stałe artefakty np. +20% do pozyskiwania osadników czy +5/10% do ekonomii czy czegoś tam
    tylko warunek; 1 artefakt odpalony drugiego sie nie da
    A odpalenie następnego usuwa efekt pierwszego.

  8. #18
    Osadnik
    Dołączył
    19.04.2012
    Posty
    75
    Serwer
    Kolonia
    Nie inaczej,nie inaczej bądź artefakt w postaci pomnika wracającego do gwiazdy ...bądź nie wracającego (tutaj kolejny ?) ale zawsze to walory estetyczne
    Zbudujesz 1 to reszta przyciemniona nie do zbudowania
    Można by nad tym dumać bo pomysł z arefaktami dobry tylko żeby ktoś chciał to wprowadzić bo przecież wprowadzenie czegoś takiego wymaga tygodni pracy i tygodni testów..widzieliście co sie ze zwykłym handlem działo i nadal dzieje (programiści na mario trenowali)
    Ostatnio edytowane przez Lightowy ; 14.11.2012 o 14:02

Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 1 2

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.