owszem, zgadzam sie, jest sporo premii, jednak mozna je latwo skatalogowac.
1. premie mozliwe do wyprodukowania za zasoby
2. premie, ktore mozna kupic za monetki "gildyjne"
3. premie, ktore mozna kupic za klejnoty.
Kazda z tych grup ma swoje wlascilosci i zalety.
Mozna by je skonkretyzowac, np premie z grupy:
1. moga dzialac maksymalnie 6h oraz maja mnoznik x2
2. moga dzialac maksymalnie 12h i maja mnoznik x2
3. moga dzialac maksymalnie 24h i maja mnoznik x3 (mnoznik sam w sobie juz jest atutem)
Jezeli chodzi o samo kolejkowanie sie premii na danym budynku, to poszedlby dalej i zniosl bym nawet limit czasowy oraz rodzajowy (mozna by dawac rozne premie na ten sam budynek.
Dodalbym natomiast np limit ilosci danych (jednoczesnie) premii na dany budynek.
Zlimitowalbym to np limitem kolejnki budowania (ktory defaultowo ma wartosc 3) - i tak moglyby dzialac maksymalnie 3 premie na danym budynku (oczywiscie nie w jednej chwili, tylko jedna po drugiej)
Takie rozwiazanie zwiekszylo by nawet atrakcyjnosc "zwiekszacza" kolejki budowania (dostepnej za klejnoty)...
No nic... Mysle, ze pomysl moglby zostac zrealizowany i gracze sami w sobie tez byliby zadowoleni... Zarowno Ci, ktorzy z premek kozystaja, jak i ci, ktorzy je sprzedaja... nawet pomimo obecnej roznorodnosci dostepnych premii...![]()