Pokaż wyniki od 1 do 8 z 8

Wątek: Wysłałem sms za 6,15 PLNl nie dostalem zwrotnego sms z kodem

  1. #1
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    26.03.2012
    Posty
    4
    Serwer
    Czarci Gaj

    Wysłałem sms za 6,15 PLNl nie dostalem zwrotnego sms z kodem

    Napisałem już 2 maile do account.support@thesettlersonline.pl a oni nawet nie raczą się odezwać, minęło już ponad 48 godzi od wysłania sms.
    Jasiek wskazówki ?

  2. #2
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    05.05.2012
    Posty
    3
    Serwer
    Nowy Świat
    Zgłoś na Policję albo czekaj.

  3. #3
    Osadnik Awatar RinMe
    Dołączył
    23.01.2012
    Posty
    65
    Serwer
    Nowa Ziemia
    poczekaj jeszcze do wieczora, tłumaczą się tym, że support pracuje od poniedziałku do piątku od 11-18 (albo jakoś tak) więc odpowiadają w pierwszej kolejności na pytania wcześniejsze niż Twoje,
    jeżeli dalej nie będzie odzewu to zaśmieć im skrzynkę

  4. #4
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    26.03.2012
    Posty
    4
    Serwer
    Czarci Gaj
    Cytat Zamieszczone przez wito0o Zobacz posta
    Zgłoś na Policję albo czekaj.
    Bardzo inteligentna odpowiedz
    Ostatnio edytowane przez Garon ; 29.10.2012 o 14:02

  5. #5
    Początkujący Odkrywca Awatar Kylar_Slyterin
    Dołączył
    10.04.2012
    Posty
    135
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Dziwne. Kiedy ja wysyłałem sms'a to zawsze wszystko odbywało się błyskawicznie. Nawet przelewy szły błyskawicznie. Najprawdopodobniej to może być wina operatora ale po czyjej stronie to już nie wiem. A zabrało Ci pieniądze z konta? jeśli tak i masz potwierdzenie to możesz napisać do supportu, że masz potwierdzenie wysłania sms'a i czekać na odpowiedź od nich. Ale to trochę potrwa ;]





  6. #6
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    26.03.2012
    Posty
    4
    Serwer
    Czarci Gaj
    Cytat Zamieszczone przez Kylar_Slyterin Zobacz posta
    Dziwne. Kiedy ja wysyłałem sms'a to zawsze wszystko odbywało się błyskawicznie. Nawet przelewy szły błyskawicznie. Najprawdopodobniej to może być wina operatora ale po czyjej stronie to już nie wiem. A zabrało Ci pieniądze z konta? jeśli tak i masz potwierdzenie to możesz napisać do supportu, że masz potwierdzenie wysłania sms'a i czekać na odpowiedź od nich. Ale to trochę potrwa ;]
    Tak pobrało mi pieniądze z konta, lecz potwierdzenia nie mam.

  7. #7
    Osadnik Awatar Ludwig47
    Dołączył
    02.03.2012
    Posty
    12
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Mam identyczny problem. Wysłałem sms`a kodu nie mam...

  8. #8
    Retired CM Awatar BB_xaar
    Dołączył
    17.01.2012
    Posty
    990
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Problemy związane z płatnościami należy zgłaszać bezpośrednio do Supportu:
    Jak skontaktować się z Supportem?

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.