Napisałem już 2 maile do account.support@thesettlersonline.pl a oni nawet nie raczą się odezwać, minęło już ponad 48 godzi od wysłania sms.
Jasiek wskazówki ?
Napisałem już 2 maile do account.support@thesettlersonline.pl a oni nawet nie raczą się odezwać, minęło już ponad 48 godzi od wysłania sms.
Jasiek wskazówki ?
Zgłoś na Policję albo czekaj.
poczekaj jeszcze do wieczora, tłumaczą się tym, że support pracuje od poniedziałku do piątku od 11-18 (albo jakoś tak) więc odpowiadają w pierwszej kolejności na pytania wcześniejsze niż Twoje,
jeżeli dalej nie będzie odzewu to zaśmieć im skrzynkę![]()
Dziwne. Kiedy ja wysyłałem sms'a to zawsze wszystko odbywało się błyskawicznie. Nawet przelewy szły błyskawicznie. Najprawdopodobniej to może być wina operatora ale po czyjej stronie to już nie wiem. A zabrało Ci pieniądze z konta? jeśli tak i masz potwierdzenie to możesz napisać do supportu, że masz potwierdzenie wysłania sms'a i czekać na odpowiedź od nich. Ale to trochę potrwa ;]
Mam identyczny problem. Wysłałem sms`a kodu nie mam...
Problemy związane z płatnościami należy zgłaszać bezpośrednio do Supportu:
Jak skontaktować się z Supportem?