Zobacz wyniki ankiety: Zaznacz czy jesteś za czy przeciw i jaka opcja by ci najbardziej odpowiadała.

Głosujących
160. Nie możesz głosować w tej sondzie
  • TAK

    114 71.25%
  • NIE

    11 6.88%
  • A

    82 51.25%
  • B

    33 20.63%
  • C

    62 38.75%
Ankieta wielokrotnego wyboru
Strona 4 z 4 PierwszyPierwszy ... 2 3 4
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 40

Wątek: Port

  1. #31
    Osadnik
    Dołączył
    03.04.2012
    Posty
    23
    Serwer
    Czarci Gaj
    Najemników powinno się robić w innym budynku ,a nie porcie. Co ma port do najemników, lepiej oddzielny budynek np.ataszat albo ambasada.

  2. #32
    Osadnik
    Dołączył
    07.05.2012
    Posty
    71
    Serwer
    Czarci Gaj
    Opcja A - port w celach połowów dalekomorskich jako niezużywających zasobów ryb, jak najbardziej. ma to sens i dobry pomysł.
    Opcja B - odpadnie, jak wszystkie gratisy fajnie brzmi ale nie ma to wiekszego znaczenia.
    Opcja C - 15-30 minut to nie jest dużo czasu, wiec nie ma sensu przyspieszac. to i tak na logike szybciej by musialo byc samolotem

    Ale...

    Opcja D - Transport wojska bez generała, statkiem, w takim czasie jak generał, byłaby dobra. Jeden budynek do poławiania ryb, a dodatkowa postać KAPITAN do kupienia w tawernie, który mógłby jedynie transportować wojsko, dzięki portowi, powiedzmy 400 jednostek.
    takie coś ma sens dla obu stron

  3. #33
    Odkrywca Awatar anael6669
    Dołączył
    05.09.2012
    Posty
    441
    Serwer
    Nowa Ziemia
    jak wprowadzą PvP, to "c" jest w sam raz, a z tego co już wcześniej czytałem, to budynki ewentowe są rozplanowane na dłuższą metę.
    "a" zaś, jestem jak nAjbArdziej zA")
    pisał Hor4cy:
    ""Opcja D - Transport wojska bez generała, statkiem, w takim czasie jak generał, byłaby dobra. Jeden budynek do poławiania ryb, a dodatkowa postać KAPITAN do kupienia w tawernie, który mógłby jedynie transportować wojsko, dzięki portowi, powiedzmy 400 jednostek.
    takie coś ma sens dla obu stron""
    i to mi sie podoba
    Ostatnio edytowane przez anael6669 ; 21.01.2013 o 15:47

  4. #34
    Odkrywca Awatar zwolk
    Dołączył
    07.04.2012
    Posty
    815
    Serwer
    Słoneczny Gród
    anael6669 kiedy skończysz nabijać posty kopiowaniem własnych, a jak widać powyżej nawet i cudzych wypowiedzi?

  5. #35
    Odkrywca Awatar anael6669
    Dołączył
    05.09.2012
    Posty
    441
    Serwer
    Nowa Ziemia
    nie umiałem wcześniej skopiować cytatu
    ale teraz wiem juz jak to sie robi":P

  6. #36
    Początkujący Odkrywca
    Dołączył
    08.10.2012
    Posty
    148
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez anael6669 Zobacz posta
    nie umiałem wcześniej skopiować cytatu
    ale teraz wiem juz jak to sie robi":P
    A umiesz się może powstrzymać od spamowania? Jeszcze wczoraj około 10 miałeś 14 postów, teraz 70. POdejrzewam że te 14 też jest z wczoraj, a żaden nic nie wniósł do któregokolwiek z tematów. Wszystko w stylu "popieram", "jestem za".

  7. #37
    Odkrywca Awatar anael6669
    Dołączył
    05.09.2012
    Posty
    441
    Serwer
    Nowa Ziemia
    chciałem przeczytać całe dostępne ankiety i wyrazić swoją opinie, aby sprawdzić, czy temat jaki chciałem poruszyć, jest lub był, okazało się, ze nie było i są 2 ankiety ode mnie"0
    im więcej osób się wypowie, to częściej mod zarzy, im częściej zajrzy, tym bardziej prawdopodobne, że to zgłosi, a jak zgłosi, to może i wprowadzą..
    Ostatnio edytowane przez anael6669 ; 22.01.2013 o 10:41 Powód: nie skończyłem

  8. #38
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    25.06.2012
    Posty
    10
    Serwer
    Nowy Świat
    Ogólnie bardzo fajne pomysły
    A gdyby zmienić taki jeden szczególik, mianowicie, posiadanie wybudowanego portu byłoby warunkiem koniecznym do rozpoczęcia jakiejkolwiek przygody (czyli budynek dostępny od 26lvl)?

  9. #39
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    29.11.2012
    Posty
    7
    Serwer
    Złota Góra
    port przydal by sie kiedy by byly wyspy oprocz tej jednej.... zebys sie jakos tam przedostac razem z armia np. z dwoma generalami itp.

  10. #40
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    23.05.2012
    Posty
    13
    Serwer
    Nowy Świat
    Jestem zdecydowanie za
    opcja A - tak, możliwość uzupełnienia chaty rybaka byłaby nieoceniona
    opcja B - fajna, ale wierzę by firma na to poszła - chociaż ożywienie handlu = ożywienie gry - a to prowadzi do zwiększenia chęci "przyśpieszenia gry" - a więc do zakupu klejnotów...
    opcja C - raczej nie, zmieniałoby to za bardzo mechanikę gry, chociaż obecne czekanie na transport jest fatalne - jeśli ktoś nie ma tyle czasu, zniechęca się do gry, bo nie może wykorzystać na grę krótszych okresów...
    opcja D, a raczej opcje D, gdyz trochę ich jest - tak, w tym kierunku gra mogłaby i powinna się rozwijać!

    Generalnie fajny pomysł! Gratuluję!!!

Strona 4 z 4 PierwszyPierwszy ... 2 3 4

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.