Zobacz wyniki ankiety: Zaznacz czy jesteś za czy przeciw i jaka opcja by ci najbardziej odpowiadała.

Głosujących
160. Nie możesz głosować w tej sondzie
  • TAK

    114 71.25%
  • NIE

    11 6.88%
  • A

    82 51.25%
  • B

    33 20.63%
  • C

    62 38.75%
Ankieta wielokrotnego wyboru
Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 40

Wątek: Port

  1. #21
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    12.03.2012
    Posty
    2
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Świetny pomysł

  2. #22
    Odkrywca Awatar Piotru70
    Dołączył
    08.03.2012
    Posty
    1,008
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Jestem pewien, że budynek odpowiedzialny za produkcję ryb z niczego będzie prędzej czy później wprowadzony, gdyż będą musieli kombinować aby grę utrzymać w odpowiednim ciągu rozrostu możliwości. A co do handlarzy i całej reszty to nie wiem, bo mogą zbudować budynek typu targowisko, gdzie będzie pojawiał się handlarz a niekoniecznie port.

  3. #23
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    31.01.2012
    Posty
    2
    Serwer
    Nowy Świat
    Ja jestem za tym aby dodać port a do tego szkutnika wytwarzającego okręty, i dzięki tym okrętom dostawać się na wyspy, na których będzie się rozgrywać PvP... Bo takie podróżowanie "wirtualne" jest beznadziejne... a tak, atakujesz tyloma żołnieżami ilu mogą zabrać Twoje okręty i tyloma armatami itp ile może ich zabrać, i zależnie od rodzaju jednostki pływającej czas podróży byłby różny
    Okręty różnież mogłyby ulegać zniszczeniom

  4. #24
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    12.10.2012
    Posty
    2
    Serwer
    Złota Góra
    potrzeba

  5. #25
    Początkujący Odkrywca
    Dołączył
    04.03.2012
    Posty
    464
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Ja bym port widział troszkę w innej perspektywie, tak moim zdaniem byłoby ciekawiej:
    1) Potrzebni by byli odkrywcy nowych lądów, powiedzmy max 1, żeby wszystkiego od razu nie odkryć.
    Byłyby dwa rodzaje poszukiwań:
    a) małe poszukiwania - do odkrycia małych lądów, czas 1 dzień
    d) duże poszukiwania - do odkrycia dużych lądów, czas 3 dni.
    2) Jednostka transportowa, które pomieściłyby ileś tam wojska i ileś tam surowców (wymienne - z ograniczoną ilością)

    Małe lądy:
    Byłyby one wyjałowione, bez surowców i służyłyby tylko do budowania budynków za walutę premium, czyli młyny oraz rezydencje, plus magazyn.
    Z możliwością oczywiście przeniesienia budynków z mapy podstawowej, w ten sposób zyskalibyśmy trochę miejsca na wyspie.

    Duże lądy:
    Lądy te byłyby mniejsze od podstawowej ale również podzielone na sektory, zasiedlone przez inne nacje.
    Podstawowe włości mają 9 sektorów, te powiedzmy miałyby 5-8 sektorów.
    I wtedy można by było pomyśleć o złożach granitu na tych nowych włościach, jak i ewentualnie nowych innych złożach.

    Pomarzyć można

  6. #26
    Odkrywca Awatar Piotru70
    Dołączył
    08.03.2012
    Posty
    1,008
    Serwer
    Słoneczny Gród
    .
    Ostatnio edytowane przez Piotru70 ; 17.11.2012 o 16:17

  7. #27
    Odkrywca Awatar Piotru70
    Dołączył
    08.03.2012
    Posty
    1,008
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Wydaje mi się że najlepszym pomysłem byłoby aby Port był jakby punktem zaciągowym najemników. Czyli:
    1. Odkrywca ma możliwość "Rozpocznij zaciąg najemników".
    2. Aby odkrywca miał odblokowaną taką możliwość potrzebny jest wybudowany port.
    3. W zależności od poziomu portu odblokowują się coraz dłuższe "Rozpocznij zaciąg najemników" podobnie jak jest np. z poszukiwaniem skarbów.
    4. Jakoś najemników i ich ilość zależna by była od poziomu "Portu" Czyli:
    -1lvl. Odblokowane 6h misja, Wynik np. 100 rekrutów.
    -2lvl. Odblokowane 12h misja, Wynik np. 100 ochotników.
    -3lvl. Odblokowane 24h misja, Wynik np. Drop jest losowy z połączenia dropu z lvl 1 i 2.
    -4lvl. Odblokowane 48h misja, Wynik np. Drop jest losowy z połączenia dropu z lvl 1 i 2 + Kusznicy.
    -5lvl. Odblokowane 72h misja, Wynik np. Drop jest losowy z połączenia lvl 4 + Elitarni żołnierze i Puszkarze.
    Cena ulepszeń portu powinna być wysoka, bo jest to moim zdaniem alternatywa na drogie budowanie odlewni mieczy damaceńskich i innych mistrzowskich budynków.
    Np.
    -1lvl automatyczny po zbudowaniu portu.
    -2lvl 1,000 monet, 2,000 marmuru
    -3lvl 2,000 monet, 2,000 desek egzotycznych
    -4lvl 5,000 monet, 2,000 granitu
    -5lvl 10,000 monet, 5,000 granitu
    Nie wiem czy była by możliwość wprowadzenia również, tak jak w przypadku "poszukiwania przygód" koszt wyprawy np. 100 monet+ 100 chłopów na lvl 5 (koszta mogą być wyższe). Na każdy lvl odpowiednie koszta.
    Wydaje mi się ze była by to rewelacyjna możliwość w tej grze, która na pewno by się sprawdziła i wiele graczy dla samej satysfakcji z takiego budynku i jego wyglądu budowali by go i ulepszali.
    A budynek odpowiedzialny za produkcję ryb w automatyzacji, bez dostępu do złoża, mogła by nim być jakaś fabryka konserw, albo "Budynek klubu rybackiego". "Który w opisie miałby odpowiedni tekst mówiący że wolni rybacy płacą daninę za swoje połowy. I już chyba wszystko z mojego pomysłu.

    Jeżeli BB podzielało by mój pomysł, to mogę zrobić ten pomysł w nowym temacie z ankietą.
    Ostatnio edytowane przez Piotru70 ; 17.11.2012 o 16:21

  8. #28
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    12.03.2012
    Posty
    2
    Serwer
    Nowa Ziemia
    temat się rozwija ciekawe propozycje

  9. #29
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    11.10.2012
    Posty
    7
    Serwer
    Kolonia
    Port i portopochodne pomysły to świetna sprawa bo trochę nudą zaczyna zalatywać. Takie pomysły to byłby niezły kop dla grania dla tych co już dobili do 50-tki, a przygody o Wikingach pykają między goleniem a śniadaniem. ;] Również dla innych była by to mega motywacja. Oczekujemy oficjalnego stanowiska BB.
    Ostatnio edytowane przez elScorpio ; 24.12.2012 o 01:23

  10. #30
    Acoma
    Port to niezły pomysł na transport żołnierstwa do nowych wysp, które mają być udostępnione do sprawdzania siły innych graczy.

    Co do rybołówstwa, to wydaje się mi to ciekawym pomysłem. Wtedy mógłby być robiony podział statków na dwie grupy: transportowce (dla żołnierzy) i rybołówstwo + osobne patenty na statki.

Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.