Zobacz wyniki ankiety: Zaznacz czy jesteś za czy przeciw i jaka opcja by ci najbardziej odpowiadała.

Głosujących
160. Nie możesz głosować w tej sondzie
  • TAK

    114 71.25%
  • NIE

    11 6.88%
  • A

    82 51.25%
  • B

    33 20.63%
  • C

    62 38.75%
Ankieta wielokrotnego wyboru
Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 40

Wątek: Port

  1. #11
    Osadnik
    Dołączył
    28.04.2012
    Posty
    31
    Serwer
    Kolonia
    Cytat Zamieszczone przez Lightowy Zobacz posta
    ... kto kupuje slot za diamenty
    Na tym forum widziałem ss, na którym były widoczne wykupione sloty za diamenty.

  2. #12
    Początkujący Odkrywca Awatar ksiaze
    Dołączył
    01.02.2012
    Posty
    68
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Jestem za i to dobry pomysł. Najbardziej prawdopodobna jest opcja z rybami. Jeśli chodzi o skrócenie czasu podróży generałów wątpię w to, bo masz doświadczonego generała i zwyczajnego i między nimi jest różnica w czasie, więc nie było by sensu dla doświadczonego generała.

  3. #13
    Osadnik
    Dołączył
    21.02.2012
    Posty
    90
    Serwer
    Nowa Ziemia
    chyba była już taka propozycja Portu na zasadach Opactwa czyli: wielkość 1,5x kratka i robiłby tyle co 4ch Rybaków i to było by najsensowniejsze.

  4. #14
    Osadnik
    Dołączył
    25.03.2012
    Posty
    15
    Serwer
    Kolonia
    wszystko jurz się miesza

  5. #15
    Osadnik
    Dołączył
    10.03.2012
    Posty
    10
    Serwer
    Kolonia
    A może tak:
    Po pierwsze stocznia działająca jak koszary (można mieć jedną)
    Produkuje 2 typy statków: do przewozu towarów i do przewozu żołnierzy. Po pięć na każdy typ od małych (100 pojemności), tanich (koszt w drewnie iglastym) i szybko robiących się (czas w minutach) do dużych (1000 pojemności), drogich (koszt w drewnie egzotycznym, monetach i armatach) i długo robiących się (czas w dniach). Statek zużywa pozwolenie na budowę.
    Po drugie port. Port po prostu pozwala załadować i wysyłać statki. Na levelu 1 mieści 1 statek, na levelu 5 mieści 5 statków. Dla uproszczenia dowolnej wielkości. Sztuka jest sztuka.
    Mechanika:
    Odkrywca jak i generał tracą możliwość samodzielnego przemieszczania się między wyspami. Chcesz wysłać odkrywcę na poszukiwania – przydziel mu statek. Chcesz wysłać wojsko na przygodę – załaduj je na statek. Prędkość podróży zależy od statku, a nie od generała. Aby zmniejszyć wrzask wszystkich poszkodowanych właścicieli szybkich generałów trzeba wprowadzić czar przyśpieszający permanentnie statek 2x. Czar dostępny za klejnoty. Rzucasz na statek i gotowe. Ci co mieli szybkiego generała dostają gratis i po problemie.
    Statki do przewozu towarów będą potrzebne do przywiezienia dropu z przygody i kiedy ruszy PvP. Będą dodatkowe wyspy, będzie potrzeba przemieszczania towarów między wyspami. Dodatkowo na ich bazie można by rozbudować handel między znajomymi. Zprzedaż towaru x, y, z za a, b na przykład. Tworzysz flotę ładujesz towar, podajesz co chcesz w zamian i wysyłasz do znajomego. Jak zaakceptuje to flota rusza. Transakcja dokonana. Może być z przesunięciem czasowym – wszak flota potrzebuje czasu na dopłynięcie i powrót.
    Jakieś komentarze?

  6. #16
    Osadnik
    Dołączył
    25.03.2012
    Posty
    15
    Serwer
    Kolonia
    pozwolenia budowlane są na budynki nie statki

  7. #17
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    15.03.2012
    Posty
    6
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Więc gdy chcemy wybudować statek stosujemy pozwolenie okrętowe(wymyślam) i w tedy możemy wyprodukować statek.
    Pozwolenie okrętowe można dostać w sklepie za 50 diamentów i 1 patent budowlany(taka trochę wymiana, zarobi BB,a my zyskamy okręty)

  8. #18
    Osadnik
    Dołączył
    25.03.2012
    Posty
    15
    Serwer
    Kolonia
    co do pierwszego postu a jak najbadziej b jurz morzliwe c w rzyciu nie przejdzie

  9. #19
    Banned
    Dołączył
    19.07.2012
    Posty
    578
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Cytat Zamieszczone przez bartosz2006 Zobacz posta
    w rzyciu
    Rzyć - wikisłownik
    Rzyć - Słownik Języka Polskiego

    "Żyć czy rzyć, oto jest pytanie"

    Pozdrawiam
    Zakrecony

  10. #20
    Osadnik
    Dołączył
    10.03.2012
    Posty
    10
    Serwer
    Kolonia
    Napisałem, że statek zużywa pozwolenie budowlane bo jakoś trzeba ograniczyć ilość statków w grze i wymusić wraz z rozwojem przechodzenie na coraz większe jednostki. Nie musi to być pozwolenie budowlane. Można np. wprowadzić Kapitana do zakupu w tawernie. Statek bez kapitana nie popłynie. Wprowadzając dodatkowo koszt (w chlebie, kiełbasach, napitku i wodzie) za każde wypłynięcie statku można graczy postawić przed dylematem „co posiadać”. Duże jednostki, drogie w utrzymaniu, czy mniejsze i tańsze. Duże jednostki idealne do worzenia wojów na przygody, a małe do wysyłania odkrywców po przygody. A jak dodatkowo średnie jednostki będą szybsze niż inne……. Sama radość Jak się to ładnie zbalansuje to może ciekawie działać. Szczególnie że kiedyś może będzie pvp i dodatkowe wyspy, a wtedy logistyka tego wszystkiego zacznie mieć znaczenie.

    Super kapitan, wilk morski i pan oceanów, który przeprowadzi statek przez zdradzieckie wody znacznie szybciej do nabycia w sklepie za jedyne 2k niebieskich <- to do BB. Na moim pomyśle da się zarobić

Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.