Zobacz wyniki ankiety: Zaznacz czy jesteś za czy przeciw i jaka opcja by ci najbardziej odpowiadała.

Głosujących
160. Nie możesz głosować w tej sondzie
  • TAK

    114 71.25%
  • NIE

    11 6.88%
  • A

    82 51.25%
  • B

    33 20.63%
  • C

    62 38.75%
Ankieta wielokrotnego wyboru
Strona 1 z 4 1 2 3 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 40

Wątek: Port

  1. #1
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    22.10.2012
    Posty
    1
    Serwer
    Nowa Ziemia

    Port

    Witam wszystkich których zainteresował tytuł mam pewien pomysł nie wiem na ile wykonalny i na ile was zainteresuje. Zaraz po Halloween mamy święta może na święta w ramach nowego budynku można by dodać PORT. Było by to coś nowego i interesującego, ładny dodatek do wyglądu a funkcje mam trzy propozycje
    A. Połowy ryb niezużywające zasobów ryb
    B. Dodawał by 2 slot handlowy
    C. Przyśpiesza przemieszczanie się armii z wyspy do przygody i z powrotem.


    Proszę o wasze opinie. Pozdrawiam

  2. #2
    Osadnik Awatar Maghemit
    Dołączył
    04.08.2012
    Posty
    68
    Serwer
    Kolonia
    Fajnie, ale raczej to się twórcom nie będzie opłacało, chyba że za klejnoty; z portem można by jeszcze dodać okręty wojenne i bitwy morskie ale to już za dużo roboty

  3. #3
    Osadnik
    Dołączył
    28.04.2012
    Posty
    139
    Serwer
    Kolonia
    Fajnie tylko zatrudnij dodatkowych ludzi(programistów) którzy w takim krótkim czasie wykonają budynek i go przetestują to dostaniesz go na święta

  4. #4
    Początkujący Odkrywca Awatar Kylar_Slyterin
    Dołączył
    10.04.2012
    Posty
    135
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Cytat Zamieszczone przez barbatos Zobacz posta
    Witam wszystkich których zainteresował tytuł mam pewien pomysł nie wiem na ile wykonalny i na ile was zainteresuje. Zaraz po Halloween mamy święta może na święta w ramach nowego budynku można by dodać PORT. Było by to coś nowego i interesującego, ładny dodatek do wyglądu a funkcje mam trzy propozycje
    A. Połowy ryb niezużywające zasobów ryb
    B. Dodawał by 2 slot handlowy
    C. Przyśpiesza przemieszczanie się armii z wyspy do przygody i z powrotem.


    Proszę o wasze opinie. Pozdrawiam
    Powiem tak.

    Pkt. A) Jestem jak najbardziej za ;] - to mi się podoba.
    B) Nie realne. To w życiu nie przejdzie.
    C) To może i Ciekawe ale nie wiem czy dało radę to przepchnąć.





  5. #5
    Osadnik
    Dołączył
    25.03.2012
    Posty
    15
    Serwer
    Kolonia
    no nie wiem to by było 2/3 kwartał 2013 a sam port to na trailerach hyba widać trenowany port a co do okrętuw wojskowych bb muśeli by chyba wprowadzić nowy metal

  6. #6
    Osadnik
    Dołączył
    28.04.2012
    Posty
    31
    Serwer
    Kolonia
    Gra settlers zawsze była grą gdzie występowały duże zależności pomiędzy poszczególnymi budynkami. Idea portu jaką proponujesz jest mało settlersowa.
    propozycja a: ta funkcjonalność wiąże się z dostępem tego budynku wyłącznie za diamenty (cena prawdopodobnie byłaby porównywalna do kopalni miedzi)
    propozycja b: ta funkcjonalność wiąże się z spadkiem dochodów za sprzedaż dodatkowego slotu w kantorze, cena budynku musiałaby rekompensować wpływy dla BB
    propozycja c: bez a i b ciekawe, jednak to za mało jak na nowy budynek.
    Ostatnio edytowane przez Qtre ; 01.11.2012 o 12:53

  7. #7
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    31.03.2012
    Posty
    1
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Idea Portu mnie sie podoba. Lecz powinien mieć całkowicie inne zastosowanie. Czyli stała wymiana handlowa z jednym znajomym.
    Buduje port i ustawiam że cały czas wymieniam się ze znajomym np 40 węgla za 200 wody i ta tranzakta była by przeprowadzama np co godzine.

  8. #8
    Odkrywca Awatar Hakardrag
    Dołączył
    04.03.2012
    Posty
    340
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Idea portu (pkt.A) - jak najbardziej, plus możliwość budowy floty wojennej i handlowej.
    Dodał bym także w związku z tym budynkiem nowego osadnika: Odkrywca / Podróżnik, do kupienia w Tawernie za klejnoty lub złoto. Podróżnik odkrywał by nowe lądy / Imperia z którymi można było by handlować (planowane kampanie handlowe) lub podbijać ( planowane kampanie wojskowe i PvP).

  9. #9
    Osadnik
    Dołączył
    19.04.2012
    Posty
    75
    Serwer
    Kolonia
    B.dobry pomyłs oczywiście zdecydować sie nie mogłem na nic i zaznaczyłem A B C** jednak najbardziej odpowiadała by mi
    -opcja B jeżeli za klejnoty stały slot
    -opcja C jeżeli normalnie budowany budynek

    [QUOTE=Qtre;59564
    propozycja a: ta funkcjonalność wiąże się z dostępem tego budynku wyłącznie za diamenty (cena prawdopodobnie byłaby porównywalna do kopalni miedzi)
    propozycja b: ta funkcjonalność wiąże się z spadkiem dochodów za sprzedaż dodatkowego slotu w kantorze, cena budynku musiałaby rekompensować wpływy dla BB
    .[/QUOTE]

    Co do A sie z tobą zgadzam tyle że raczej cena jak za manufakturę czy młyn bo kto by to kupił ale co do B... kto kupuje slot za diamenty
    Ostatnio edytowane przez Lightowy ; 01.11.2012 o 17:37

  10. #10
    Osadnik
    Dołączył
    28.04.2012
    Posty
    31
    Serwer
    Kolonia
    Cytat Zamieszczone przez Lightowy Zobacz posta
    ... kto kupuje slot za diamenty
    Na tym forum widziałem ss, na którym były widoczne wykupione sloty za diamenty.

Strona 1 z 4 1 2 3 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.