Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 1 2 3 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 29

Wątek: System PvP oraz Ranking. Zamek PvP

  1. #11
    GrzechuGrek
    W sumie mógłbym obmyślić to na zasadzie oddzielnych wysp do PvP - tak jak napisałem to w poście wyżej.
    A co do ataków na warownie to gracze mogliby zdobywać punkty do rankingu na zasadzie zabitych jednostek wroga - tak więc atak na pustą warownię przeciwnika byłby nieopłacalny. Ew. jakby gracz chciał uaktywnić(np. na oddzielnej wyspie PvP) swoją warownię do walk, to prócz wojska, z macierzystej wyspy musiałby przesłać do niej odpowiednią ilość surowców jako stawkę oraz łup dla przeciwnika w razie jego wygranej.
    Zawsze można by było jeszcze coś zmienić...

  2. #12
    Początkujący Odkrywca Awatar Draxopix
    Dołączył
    23.03.2012
    Posty
    183
    Serwer
    Czarci Gaj
    Cytat Zamieszczone przez Hakardrag Zobacz posta
    W TSO ja widzę PvP tylko jako coś w rodzaju innej / nowej przygody. Przykładowo, (teraz jest to błędem?) ... mamy dajmy na to Wikingów / dowolną przygodę, zaczynamy i wysyłamy wojsko ...a tu zonk !!! Na tej samej przygodzie pojawia się trzech innych graczy i oprócz obozów bandytów trzeba pokonać armie graczy. Gracze by wykonać przygodową misję musieli by zniszczyć armie oponentów. Remisów i sojuszy by nie było, a drop i XP tylko dla wygranego

    Nikt by nigdy nie wiedział co go może spotkać na danej przygodzie = PvP losowe.
    no cos w ten desen by bylo ciekawe ale bym jeszcze chcial cos tam rozbudowywac (mury wieze itp)

  3. #13
    Odkrywca Awatar Adamynas
    Dołączył
    20.01.2012
    Posty
    279
    Serwer
    Nowa Ziemia
    PvP zobaczycie jak świnia niebo

  4. #14
    Odkrywca Awatar Hakardrag
    Dołączył
    04.03.2012
    Posty
    340
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Cytat Zamieszczone przez Draxopix Zobacz posta
    no cos w ten desen by bylo ciekawe ale bym jeszcze chcial cos tam rozbudowywac (mury wieze itp)

    Czemu nie, tyż było by troche utrudnienia, jednak myślę że przeciwnicy nie pozwolą na zbudowanie umocnień. Ograniczył bym także ilość armii gracza na takiej przygodzie do trzech ( weteran + dwóch szybkich) oraz możliwość podejrzenia składu osobowego przeciwnika

  5. #15
    Odkrywca Awatar sparkz
    Dołączył
    20.01.2012
    Posty
    1,567
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez Hakardrag Zobacz posta
    Nikt by nigdy nie wiedział co go może spotkać na danej przygodzie = PvP losowe.
    Pierwszy krok do zrobienia martwego systemu ktorego malo kto bedzie uzywal.
    "A necromancer is just a really, really late healer"

  6. #16
    Odkrywca Awatar Hakardrag
    Dołączył
    04.03.2012
    Posty
    340
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Cytat Zamieszczone przez sparkz Zobacz posta
    Pierwszy krok do zrobienia martwego systemu ktorego malo kto bedzie uzywal.

    Nie wiem co masz na myśli, ale ja myślałem o przygodzie gdzie była by przymusowa walka jeśli los / system by wybrał PvP dla tej przygody. Na tyle tysięcy graczy zawsze można losowo zderzyć ze sobą kilku na danej przygodzie

  7. #17
    Początkujący Odkrywca Awatar Draxopix
    Dołączył
    23.03.2012
    Posty
    183
    Serwer
    Czarci Gaj
    Ja bym wolal zeby to jednak nie do konca byla przygoda
    Zglaszasz gotowosc do walki (cos tam klikasz) dodaje ci np 3 graczy (bo walka miedzy 4 graczami) odpala wam sie mozliwosc wejcia na wyspe PVP(cos jak teraz na przygode) gracze laduja w 4 rogach mapy (kazdy np z jakims zamkiem).Kazdy ma np 5k punktow budowy i do wyboru jakies budowle (kazda iles tam tych punktow kosztuje).Mozna by swobodnie przemieszczac oddzialy miedzy jakimis wiezami i zamkiem (tym co na poczatku stoi ).Mozna swobodnie dowozic sobie ludzi z wyspy.Masz np 1h zanim zacznie sie walka(na dowoz ludzi budowe wiez itp) i jazda
    Tylko mysle ze nagroda powinna byc konkretna bo tam raczej z rekrutami nikt leciec nie bedzie a strata np 1k zolnierzy musi sie jakos oplacic

  8. #18
    Odkrywca Awatar sparkz
    Dołączył
    20.01.2012
    Posty
    1,567
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Na mysli mam to, ze typowe dla przynajmniej czesci myslacych graczy jest optymalizowanie tego co robia w grze kierujac sie potencjalnymi zyskami i stratami. System ktory bedzie losowy pod wzgledem strat i/lub profitow bedzie omijany, jesli okaze sie ze sredni zysk z tego systemu jest niewystarczajacy. Z tego wlasnie powodu zapowiadano powazne zmiany w systemie walki przed wprowadzeniem PvP - bo przy obecnym systemie hard-counterow zawsze jeden z graczy dostaje mocno po dupie, wiec przy odpowiednim ryzyku moze w ogole unikac uczestnictwa w PvP.
    __
    W tym co napisales wyzej widze jedna luke - jesli mozna wycofac wojsko z przygody to przed przewazajacym wrogiem mozna bardzo latwo uciec. Jesli nie mozna - wysyla sie 1 generala z 1 rekrutem i sonduje czy wylosowalo nam przeciwnikow, jesli tak i nie oplaca sie nam z nimi walczyc - tracimy rekruta i poswiecamy przygode.

    Cytat Zamieszczone przez Draxopix Zobacz posta
    Tylko mysle ze nagroda powinna byc konkretna bo tam raczej z rekrutami nikt leciec nie bedzie a strata np 1k zolnierzy musi sie jakos oplacic
    Gracz nie dysponuje zadna jednostka w rodzaju Maryny ktora wymagalaby od przeciwnika uzywania kombinacji jednostek, wiec kazdy gracz moze drugiego zajechac samymi rekrutami. Jesli nie zmienia kosztow produkcji to bedzie to rowniez najoptymalniejsza metoda.
    "A necromancer is just a really, really late healer"

  9. #19
    Odkrywca Awatar Hakardrag
    Dołączył
    04.03.2012
    Posty
    340
    Serwer
    Słoneczny Gród
    @ Draxopix

    Według Twojej propozycji PvP ograniczy się wtedy do graczy 50+ - bo nawet ja, a mam dosyć wysoki level i nieźle rozwiniętą wiochę, nie odważył bym się na taką bitwę - nie mam szans na wygranie bitwy z dzisiejszymi graczami którzy mają od kilku miesięcy level 50.

    EDIT

    Sparkz - masz rację, nie pomyślałem o tym.
    Ostatnio edytowane przez Hakardrag ; 31.10.2012 o 20:10

  10. #20
    Początkujący Odkrywca Awatar Draxopix
    Dołączył
    23.03.2012
    Posty
    183
    Serwer
    Czarci Gaj
    No zawsze mozna przedzialy lev wprowadzic
    Ale pvp nigdy nie bedzie i tak sprawiedliwe czy "rowne"
    Cytat Zamieszczone przez sparkz Zobacz posta
    __
    W tym co napisales wyzej widze jedna luke - jesli mozna wycofac wojsko z przygody to przed przewazajacym wrogiem mozna bardzo latwo uciec. Jesli nie mozna - wysyla sie 1 generala z 1 rekrutem i sonduje czy wylosowalo nam przeciwnikow, jesli tak i nie oplaca sie nam z nimi walczyc - tracimy rekruta i poswiecamy przygode.



    Gracz nie dysponuje zadna jednostka w rodzaju Maryny ktora wymagalaby od przeciwnika uzywania kombinacji jednostek, wiec kazdy gracz moze drugiego zajechac samymi rekrutami. Jesli nie zmienia kosztow produkcji to bedzie to rowniez najoptymalniejsza metoda.
    jak wprowadzony zostanie limit czasu to walka rekrutami nie do konca sie oplaci bo gienek bedzie musial odpoczywac 2 czy 4h wiec przeciwnik zyskuje na tym mobilnego gienka ktory moze wozic posilki walczyc .Pozatym zniszczenie zamku = zniszczenie przeciwnika wiec ja bym tam rekrutow raczej nie bral
    No a jesli z pola uciekniesz to tracisz mozliwosc wygranej moze bez strat ale dzieki temu ktos latwo zbierze nagrode

    W sumie dodam ze to tylko taka moja fantazja niekoniecznie dobra chcialem was zachecic do tego by przedstawic wlasne
    Ostatnio edytowane przez Draxopix ; 31.10.2012 o 20:17

Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 1 2 3 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.