Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 1 2
Pokaż wyniki od 11 do 19 z 19

Wątek: Rozwój Generała.

  1. #11
    Osadnik
    Dołączył
    04.06.2012
    Posty
    33
    Serwer
    Czarci Gaj
    Cytat Zamieszczone przez Hakardrag Zobacz posta
    Jeśli już rozwijać coś u gienka, to jego możliwości zadawania większych obrażeń i pojemność wojskową. ...tylko że BB na taki scenariusz sie nie zgodzi, bo nikt by już nie kupił Weterana
    I tym stwierdzeniem możemy zakończyć tą dyskusję. Po to jest Weteran, żeby nie rozwijać generała tylko płacić za Weterana. Amen

  2. #12
    Odkrywca Awatar sparkz
    Dołączył
    20.01.2012
    Posty
    1,567
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez Hakardrag Zobacz posta
    Jeśli już rozwijać coś u gienka, to jego możliwości zadawania większych obrażeń i pojemność wojskową.
    zadawane obrazenia sa i tak bez znaczenia tak dlugo, jak wszystkie ida w 1 cel ;p
    "A necromancer is just a really, really late healer"

  3. #13
    Odkrywca Awatar Hakardrag
    Dołączył
    04.03.2012
    Posty
    340
    Serwer
    Słoneczny Gród
    @Sparkz

    Oczywiście, miałem na myśli możliwość zadawania np. obrażeń obszarowych na wiele celów jak to robią przywódcy bandziorów na przygodach
    Ostatnio edytowane przez Hakardrag ; 26.10.2012 o 11:42

  4. #14
    Osadnik
    Dołączył
    04.06.2012
    Posty
    33
    Serwer
    Czarci Gaj
    Cytat Zamieszczone przez Hakardrag Zobacz posta
    Jeśli już rozwijać coś u gienka, to jego możliwości zadawania większych obrażeń i pojemność wojskową. ...tylko że BB na taki scenariusz sie nie zgodzi, bo nikt by już nie kupił Weterana
    I tym stwierdzeniem możemy zakończyć tą dyskusję. Po to jest Weteran, żeby nie rozwijać generała tylko płacić za Weterana. Amen

  5. #15
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    07.05.2012
    Posty
    4
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Tak sobie napisze, bo co mnie to kosztuje,:
    1.Zwiększenie HP u Generała drastycznie by zmieniło schemat walki, bo (operuje teraz przykładami, dla jasności sytuacji):
    1a. 1 Rekrut to 40 HP, 1 Żołnierz to 90 HP: Generał z np.1000 HP to 25 Rekrutów lub 11 Żołnierzy
    1b. Przykład: wysyłasz obecnie 1 Generała z 150R i 50Ż (Na Końskim Grzbiecie obóz nr.5 wg. Hoover) -straty między 136R a 150R i 10Ż - jakby Generał miał te 1000 HP to Żołnierze NIE BYLI BY POTRZEBNI - starty były by od 136R do 150R i 900 HP Gererała - przeżywa ze 100HP, zalicza wygraną bitwę i exp.

    2.Level'owanie Generałem powinno być uwarunkowane paroma osiągnięciami: np. z obecnego poziomu (powiedzmy że to 0 lvl) na 1 lvl - 10 wygranych bitw + ileś tam zdobytego exp'a + opłata w złocie (na nową zbroje dającą te HP ), ile exp, wygranych bitw i złota na poszczególne lvl i ile tych lvl to kwestia otwarta (oczywiście momentalny awans za klejnoty jak najbardziej, w końcu i BB musi na tym zarobić na bogatych ).

    3. Tracenie HP przez generała: zostało mu 1HP walczy dalej lub się leczy (np.25HP na 1h jak w obozie siedzi i nic nie robi); stracił całe HP (zeszło do 0 lub mniej) leczy się aż do pełnego HP, czyli pozyskiwanie jak obecnie.

    4.Limit pojemności - temat wyczerpany w postach powyżej (...jest Weteran za klejnoty...).

    PS. A kwestia zadawanych obrażeń - po mojemu lepiej jak by dodawał bonus do jednostek a nie sam walczył - to też drastycznie by zmieniło schemat walki.

  6. #16
    Odkrywca Awatar sparkz
    Dołączył
    20.01.2012
    Posty
    1,567
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez VanDarek Zobacz posta
    1a. 1 Rekrut to 40 HP, 1 Żołnierz to 90 HP: Generał z np.1000 HP to 25 Rekrutów lub 11 Żołnierzy
    Nie lub prawie zawsze nie.

    1b. Przykład: wysyłasz obecnie 1 Generała z 150R i 50Ż (Na Końskim Grzbiecie obóz nr.5 wg. Hoover) -straty między 136R a 150R i 10Ż - jakby Generał miał te 1000 HP to Żołnierze NIE BYLI BY POTRZEBNI - starty były by od 136R do 150R i 900 HP Gererała - przeżywa ze 100HP, zalicza wygraną bitwę i exp.
    W tym przykladzie zolnierze oprocz tego, ze maja jakastam ilosc hp, to jeszcze w takiej paczce zadaja 1000-2000 rozpraszalnych obrazen na ture, co stopniowo moze sie zmniejszac jesli poniosa straty, ale nadal prowadzi do niszczenia w kazdej turze przynajmniej kilku jednostek wroga. General w obecnym systemie zadaje 120 obrazen w jedna jednostke, wiec bedzie zabijal dokladnie 1 na ture i otrzymywal obrazenia od wsyzstkich pozostalych.
    "A necromancer is just a really, really late healer"

  7. #17
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    20.08.2012
    Posty
    20
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Mnie się koncepcja rozwoju generała podoba. Pozyskiwanie punktów doświadczenia za rozmiar wygranej bitwy oraz ich odbieranie za wielkość strat w razie przegranej jest ciekawą koncepcją - dość dobrze oddającą rzeczywistość. Powiązałbym to z awansowaniem w ramach stopni wojskowych oraz z ograniczeniem typów jednostek, którymi dany generał będzie mógł dowodzić. Na początku - tylko rekrutami. Po pierwszym awansie - łucznikami. Kolejny awans - ochotnicy, itd. W niejawny sposób jest realizowane już teraz - w ramach samouczka. Idąc dalej, po osiągnięciu możliwości dowodzenia wszystkimi rodzajami wojsk, sposobem na awansowanie byłoby zwiększanie ilości zabieranych wojsk np, co 10 - maksymalnie do 250 (choć w perspektywie pvp rozsądnym jest zwiększenie tego limitu). Później - skrócenie czasu leczenia, prędkości walk itd. W polskim wojsku wszystkich stopni jest coś około 40, więc jest przestrzeń do awansowania. No i czas na awansowanie takiego generała (a może lepiej powiedzieć - dowódcy) byłby raczej dłuższy niż krótszy, więc BB miałoby okazje na różne sposobności dla chcących chodzić na skróty.

  8. #18
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    07.05.2012
    Posty
    4
    Serwer
    Nowa Ziemia
    sparkz - jesteś przeciw, twoje niezbywalne prawo.
    I w jednym się zgodzę - przy obecnym systemie walki (jakiej walki - wyliczenia kto wygrywa) zmieniłoby to głównie skład ekip na poszczególne obozy w zależności od zaawansowania generała. Co i obecnie ma miejsce - patrz składy na zwykłego i weterana.
    Żeby to dawało więcej - i satysfakcji i zaangażowania - trzeba by wprowadzić ręczne bitwy. Jak choćby w FoE czy Heroes.

  9. #19
    Banned
    Dołączył
    19.07.2012
    Posty
    578
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Brak ankiety, zgodnie z regulaminem działu zamyka.

    Mod Zakrecony

Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 1 2

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.