Pokaż wyniki od 1 do 4 z 4

Wątek: Problem z odpowiedzią z supportu

  1. #1
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    14.10.2012
    Posty
    2
    Serwer
    Nowy Świat

    Problem z odpowiedzią z supportu

    Witam, mam taki problem założyłam konto zaraz jak gra się pojawiła przez facebooka. Napisałam do supportu w sprawie problemu z zagubioną trasakcją handlową. Nie wiem gdzie dostanę odpowiedź od supportu. Czy support wysyła jakieś automatyczne wiadomości że zapytanie doszło i kiedy zbadają problem?

  2. #2
    Retired CM Awatar BB_xaar
    Dołączył
    17.01.2012
    Posty
    990
    Serwer
    Nowa Ziemia
    turkus85, komunikacja z Supportem odbywa się za pomocą wiadomości e-mail - na adres przypisany do Twojego konta powinna wkrótce trafić odpowiedź (o ile już nie trafiła).

  3. #3
    gn11230a
    turkus85, nie tylko ty czekasz na odpowiedz. W moim przypadku trwa to juz prawie tydzien ale nie ma sie czemu dziwic jesli napisalem zazalenie an moderatora a na emaile odpisuja ci sami moderztorzy (to taki wschodnioeuropejski pokomunistyczny standard myslenia przypominajacy slynne ksiazki zyczen i zalazalen .......ktore ksiezniczka pracujaca w sklepie usuwala wedlug gustu)

  4. #4
    Retired CM Awatar BB_xaar
    Dołączył
    17.01.2012
    Posty
    990
    Serwer
    Nowa Ziemia
    gn11230a, proszę nie wprowadzać pozostałych osób w błąd: za zgłoszenia przesłane do Supportu odpowiadają pracownicy - moderatorzy nie mają do nich wglądu.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.