Zobacz wyniki ankiety: dobry pomysł?

Głosujących
53. Nie możesz głosować w tej sondzie
  • tak

    39 73.58%
  • nie

    14 26.42%
Strona 2 z 5 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 48

Wątek: przyszlość gry

  1. #11
    Początkujący Odkrywca Awatar Majamas
    Dołączył
    13.05.2012
    Posty
    108
    Serwer
    Kolonia
    Problem tutaj jest taki że wyspy zaczynaja byc zapchane, sa juz gracze co maja calosc tak zabudowana ze nic nie dostawią. Jak nie bedzie wkrótce opcji burzenia innym budynków to gra kiedyś zostanie zasypana dzisiątkami mrocznych fortec i innych tego typu smieci na handlu których nie ma gdzie ustawić.
    Samo atakowanie i burzenie rodzimych wysp jest raczej wykluczone bo to by wycielo ta czesc graczy ktora lubi spokojnie postawiac sobie domki przez kilka miesiecy a potem idzie do innej gry. Więc moze niech będą mnowe terany gdzie bedzie mozna te budowle stawiac i burzyc innym.

    Chyba że gra jest tak zaprojektowana i przemyślana aby ściągac nowych graczy, niech wydadza troche pieniazkow a potem porzuca i znowu przyjda nowi (?). Mysle że to jednak zgubna taktyka, bo juz dzisiaj jest mnóstwo takich którzy "odziedziczyli" konta po kilku swoich dawnych kolegach którzy odeszli z gry (łatwo zgadnąc gdzie to jest praktykowane bo niektóre gildie maja wręcz w swoich opisach "opieke nad kontami graczy którzy nie maja czasu grac"). Tacy posiadacze kilkunastu kont z zapchanymi wyspami mogą zalewac rynek budynkami i nowi nie będą ich kupowali w sklepie. Więc zarobek gry zostanie chyba tylko na weteranach, co spowoduje kiedyś zamkniecie starych serwerów z braku oplacalnosci. Ciekawe co nowego twórcy wymyślą aby utrzymac dochody.
    Stawiajcie pomniki Szalonego Kórlika, on jeden przeszedł tą grę do końca.

  2. #12
    Początkujący Odkrywca Awatar Draxopix
    Dołączył
    23.03.2012
    Posty
    183
    Serwer
    Czarci Gaj
    co do zapychania wyspy to juz sie dzieje na rynku pelno mrocznych fortec juz czesci graczy niepotrzebnych

    Cytat Zamieszczone przez Majamas Zobacz posta

    Chyba że gra jest tak zaprojektowana i przemyślana aby ściągac nowych graczy, niech wydadza troche pieniazkow a potem porzuca i znowu przyjda nowi (?). Mysle że to jednak zgubna taktyka, bo juz dzisiaj jest mnóstwo takich którzy "odziedziczyli" konta po kilku swoich dawnych kolegach którzy odeszli z gry (łatwo zgadnąc gdzie to jest praktykowane bo niektóre gildie maja wręcz w swoich opisach "opieke nad kontami graczy którzy nie maja czasu grac"). Tacy posiadacze kilkunastu kont z zapchanymi wyspami mogą zalewac rynek budynkami i nowi nie będą ich kupowali w sklepie. Więc zarobek gry zostanie chyba tylko na weteranach, co spowoduje kiedyś zamkniecie starych serwerów z braku oplacalnosci. Ciekawe co nowego twórcy wymyślą aby utrzymac dochody.
    Jednak nie zgodzę sie z twoja logika wystarczy ze co jakis czas dodadza jakis nowy budynek buff czy costam i ludzie kupia nawet jak beda mieli zapchane wyspy (pod warunkiem ze np budynek bedzie lepszy od obecnych)
    Ostatnio edytowane przez Draxopix ; 22.10.2012 o 00:45

  3. #13
    Początkujący Odkrywca
    Dołączył
    26.03.2012
    Posty
    329
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Witam.
    Pomysł ciekawy, tylko po co druga wyspa ? wystarczy popatrzeć ile wody jest wokół naszych wysp, gdyby zamiast niej dodać ląd, to spokojnie powiększyli byśmy wyspę macierzystą o 100-150%. Wystarczyło by dodać nowe strefy do podbicia, a w nich dopiero jakieś mocne obozy, np podobne do ostatniego obozu przywódcy jak w przygodzie "mroczne bractwo" gdzie potrzeba aż 6 fal. Gdyby takich obozów było kilka/kilkanaście w jednej strefie to trochę czasu by nam zajęło aby przejąć nowe włości. Dodatkowo można by podzielić te strefy na 3 grupy, a każdą z nich można by podbić dopiero po osiągnięciu jakiegoś poziomu, np 35, 45, 50.
    Można by iść dalej i trochę zwiększyć trudność przejęcia nowych włości, nie można by było ich przejąć stawiając magazyn, w podbitej strefie mógł by być postawiony szkielet jakiegoś budynku, np zamek który by coś tam dodawał, zamek miał by opcję "ulepszenia" na 5 poziom, w zależności od poziomu trzeba by było dostarczać duże ilości surowców, deski iglaste/kamień, deski liściaste/marmur, monety/granit, deski egzotyczne/granit, i po osiągnięciu 5 poziomu strefa należała by do nas, dopiero wtedy można by postawić magazyn/y.

    Ech, poniosło mnie :P ale możliwości jest wiele.


    Faktycznie wiele osób ma tak rozbudowane wyspy że nie ma już gdzie za bardzo stawiać nowych budynków, a nowe tereny pod zabudowę jak najbardziej by się przydały, choćby dla budynków które nie zabierają pozwoleń, takich jak rezydencje, młyny wodne, silosy, czy nawet dla tych które można dostać jako drop z przygód.
    Ostatnio edytowane przez Androm3da ; 22.10.2012 o 11:21

  4. #14
    Odkrywca Awatar Hakardrag
    Dołączył
    04.03.2012
    Posty
    340
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Ale macie zmartwienie z tymi zapchanymi wyspami - i po co było tak gnać? Rozumiem to że łatwiej grać po wprowadzeniu nowinek, jasne, zdobycie przewagi przy PvP daje pewne profity i łatwiej wykosić rywali, ale po krótkim czasie znowu zastój ... i tak w koło Macieju Jak już wykosicie rywali i obrzydzicie grę tym co nie chcą kosić to co będziecie robić ? No dobrze, macie na to rok, a potem co ? NUDA taka o jakiej dziś piszecie ?

    Ja mam nadzieję, że BB w swoich planach rozwojowych pomyśli przede wszystkim o tych co lubią klasycznych Settlers'ów - i w taką grę chcą tutaj grać

  5. #15
    Osadnik Awatar Oharaa
    Dołączył
    20.01.2012
    Posty
    25
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Dobrym rozwiązaniem byłoby poszerzenie głównej mapy do 4x4 co dałoby 16 sektorów oraz miejsce na nowe budynki chyba że programiści mają inną koncepcje rozwoju gry.Czas pokaże

  6. #16
    Początkujący Odkrywca Awatar Majamas
    Dołączył
    13.05.2012
    Posty
    108
    Serwer
    Kolonia
    Cytat Zamieszczone przez Hakardrag Zobacz posta
    Ale macie zmartwienie z tymi zapchanymi wyspami - i po co było tak gnać? Rozumiem to że łatwiej grać po wprowadzeniu nowinek, jasne, zdobycie przewagi przy PvP daje pewne profity i łatwiej wykosić rywali, ale po krótkim czasie znowu zastój ... i tak w koło Macieju Jak już wykosicie rywali i obrzydzicie grę tym co nie chcą kosić to co będziecie robić ? No dobrze, macie na to rok, a potem co ? NUDA taka o jakiej dziś piszecie ?

    Ja mam nadzieję, że BB w swoich planach rozwojowych pomyśli przede wszystkim o tych co lubią klasycznych Settlers'ów - i w taką grę chcą tutaj grać
    Nie mam zapchanej wyspy ale łatwo przewidziec że do tego dojdzie bo darmowych budynków przybywa i przydaloby sie mieć gdzie je stawiać.
    Jak nie wojny pvp to moze jakies potwory typu godzilla wychodzące z morza niech burza te wyspy żeby bylo znowu co budować, bo gracze najstarsi odchodza z braku mozliwosci rozwoju.
    Stawiajcie pomniki Szalonego Kórlika, on jeden przeszedł tą grę do końca.

  7. #17
    Odkrywca Awatar Hakardrag
    Dołączył
    04.03.2012
    Posty
    340
    Serwer
    Słoneczny Gród
    @ Majamas

    Pisałem, że ja to wszystko rozumiem (czeka mnie to samo już w niedalekiej przyszłości), chociaż się nie spieszę, to powoli wszystkie budynki pną się na 5 level a na wyspie robi się ciasno a w magazynie powoli zaczyna brakować miejsca na surowce Zaczynam produkcję do Gwiazdy - i to mnie denerwuje bardzo, zwłaszcza że rynek dosłownie "zgłupiał ". Inflacja powoduje że zamykam kolejne linie produkcyjne ... no i zaczyna wiać zgrozą
    Gdybym chociaż wiedział konkretnie co mnie czeka po 50 levelu to bym już dzisiaj zaplanował całą swoją wyspę pod to właśnie - a tak wieje zgrozą

  8. #18
    Odkrywca Awatar Piotru70
    Dołączył
    08.03.2012
    Posty
    1,008
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Nawet nie będę czytał wszystkich postów tylko od razu przejdę do rzeczy. Gdyby coś takiego mieli wprowadzić to praktycznie musieli by przerobić całą grę. Nawet musieli by przerobić planowane wzmianki które jeszcze nie zostały wprowadzone a są już projektowane. Łatwiej im by było zacząć projektować całą grę od początku.

    Co do ograniczenia rozwoju to się zgodzę. Wbije 50 lvl, zabuduje całą wyspę na maksa, porobię przygody, zapcham magazyny. I co dalej? Niech mi BB powie jakie mam wtedy jeszcze możliwości w tej grze. Oprócz robienia tych samych kilkunastu przygód na okrągło, nie mając nawet możliwości zdobycia PD i wykorzystania dropu.
    Ostatnio edytowane przez Piotru70 ; 23.10.2012 o 13:38

  9. #19
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    01.03.2012
    Posty
    16
    Serwer
    Nowy Świat
    Piotru70 racaj zajeloby im to troche czasu ale dzieki temu mieliby kolejne zyski a chyba tylko o to im chodzi ;] Taka osoba co od dłuższego czasu jest na 50 lvlu w kopalniach złota ma ponad 300 tyś urobku a przyrost monet olbrzymi, dziesiątki silosów i młynów wodnych kilka kopalni klejnotow i właściwie co on ma robić? przejscie na nową wyspe gdzie zasiedlanie wyspy zaczyna się na nowo, gdzie powstają nowe kopalnie np. diamentow które potrzebne są do nowych budynkow to gra od 50 levelu byłaby praktycznie równa dla wszystkich i już rozwój wyspy trwałby znacznie dłużej niż dotychczas. Nawet kilkunastu generałów jakich taka osoba posiada nie byliby nic warci na nowej wyspie ;] za nową przygode zodbywałoby sie nie dziesiątki a setki tysięcy PD, ale również od 50 lvl-u wejście na kolejny lvl to juz miliony PD, a tylko po to, aby 50tki nie trzepali pd dalej na starej wyspie bo staloby sie to po prostu nieopłacalne.

  10. #20
    Odkrywca Awatar sparkz
    Dołączył
    20.01.2012
    Posty
    1,567
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Fajnie popuscic wodze fantazji, ale po pierwsze ludzi o ktorych piszesz jest garstka, wiec nie stanowia w tej chwili zadnej problematycznej grupy. Po drugie, zeby za przygode byly setki tysiecy expa - musialyby na terenie przygody byc dziesiatki tysiecy jednostek, wiec wcale niekoniecznie musialyby byc bardziej grywalne od obecnych. Po trzecie - przy tak malej ilosci zainteresowanych osob - rzedu -nastu na serwer - tych przygod i tak praktycznie by sie nie rozgrywalo, bo malo kto by je w ogole znajdywal.

    I co rozumiesz przez olbrzymi przyrost monet ? ze wzgledu na rynek dosc ciezko jest przekroczyc granice 4k a to wcale nie jest duzo ;p
    "A necromancer is just a really, really late healer"

Strona 2 z 5 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.