Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 15

Wątek: Brak potwierdzeń (TICKET) na zgłaszane problemy

  1. #1
    Osadnik Awatar Andre_NH
    Dołączył
    31.05.2012
    Posty
    55
    Serwer
    Nowy Świat

    Brak potwierdzeń (TICKET) na zgłaszane problemy

    Witam,

    od soboty, 13 października nie otrzymałem potwierdzenia (TICKET) na zgłoszany przeze mnie problem. Zgłoszenie to ponawiałem wielokrotnie, w każdym dniu, lecz bezskutecznie. Nie wiem więc, czy informacja ze zgłaszanym problemem została doręczona i zarejestrowana. Dodam, że każda zmiana na koncie, np. zmiana hasła, danych, zostaje natychmiast potwierdzona mailowo, więc problem dotyczy tylko ticketów.

    Z uwagi na powyższe, pozwoliłem sobie opisać problem bezpośrednio na maila (nie poprzez formulasz zgłoszeniowy) co również pozostało bez odzewu. Nie wiem więc, w jaki sposób mam dotrzeć do administracji, do właściwych osób, aby po pierwsze, usunęli mój problem z nieotrzymywaniem TICKET-ów; a po drugie, rozwiązali problem z przygodą Czarni Rycerze.

    Proszę o informację, gdzie mam się zgłosić, aby ktoś mi raczył odpowiedzieć, aby ktoś miał chęć mi pomóc? Mam nadzieję, że ktoś kompetentny czyta tego posta i się zainteresije moją osobą.

    [WYCIĘTE] //BB_xaar
    Ostatnio edytowane przez BB_xaar ; 16.10.2012 o 17:44

  2. #2
    Odkrywca Awatar Piotru70
    Dołączył
    08.03.2012
    Posty
    1,008
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Pierwszy raz słyszę o takim przypadku.

  3. #3
    Osadnik Awatar Andre_NH
    Dołączył
    31.05.2012
    Posty
    55
    Serwer
    Nowy Świat
    Cytat Zamieszczone przez Piotru70 Zobacz posta
    Pierwszy raz słyszę o takim przypadku.
    No nie pomogłeś mi,

  4. #4
    Odkrywca Awatar Piotru70
    Dołączył
    08.03.2012
    Posty
    1,008
    Serwer
    Słoneczny Gród
    A jak gracze mogą Tobie pomóc? Jak nawet MOD niema nic wspólnego z Supportem. Jedynie Xarr udzieli tobie tutaj odpowiedzi. Ale już szybciej dogadasz się z nim poprzez prywatne wiadomości niż konwersacje na forum (w temacie poprzez posty). Zresztą możesz zgłosić błąd techniczny, poprzez wysłanie wiadomości gdzieś na stronie startowej.
    Ostatnio edytowane przez Piotru70 ; 16.10.2012 o 16:02

  5. #5
    Osadnik Awatar Andre_NH
    Dołączył
    31.05.2012
    Posty
    55
    Serwer
    Nowy Świat
    Jakbyś czytał dokładnie to byś wiedział, że maila bezpośredniego również wysyłałem, nawet kilka na trzy rózne adresy. Piszę tutaj, gdyż już nie mam gdzie pisać. Nikt nie reaguje na moje problemy. Support mnie zupełnie olewa.

  6. #6
    Początkujący Odkrywca Awatar Draxopix
    Dołączył
    23.03.2012
    Posty
    183
    Serwer
    Czarci Gaj
    Moze w Spamie masz te TICKETY
    Masz potwierdzonego maila?
    Ostatnio edytowane przez Draxopix ; 16.10.2012 o 16:20

  7. #7
    Osadnik
    Dołączył
    15.07.2012
    Posty
    19
    Serwer
    Kolonia
    również nie mam do dzisiaj odpowiedzi, chociaż TICKET dotarł. Chyba nikt już nad grą nie panuje, tylko branie kasy idzie bez problemów

  8. #8
    Początkujący Odkrywca Awatar Draxopix
    Dołączył
    23.03.2012
    Posty
    183
    Serwer
    Czarci Gaj
    Hehe i znow z ta kasa hehe mieli by charytatywnie dzialac ?

    @Przemo_pk zawsze sie zastanawiam.Pozatym kto ci kazal cos placic?Placisz patrz co kupujesz
    I sorry dalej pisz mi na PM bo spam robimy
    Ostatnio edytowane przez Draxopix ; 16.10.2012 o 16:35

  9. #9
    Osadnik
    Dołączył
    15.07.2012
    Posty
    19
    Serwer
    Kolonia
    Draxopix, zastanów się zanim coś napiszesz, chyba, że jak kupisz bubla lub zapłacisz za spieprzoną usługę to jesteś zadowolony.

  10. #10
    Osadnik
    Dołączył
    28.04.2012
    Posty
    31
    Serwer
    Kolonia
    Cytat Zamieszczone przez AnTurek Zobacz posta
    Zgłoszenie to ponawiałem wielokrotnie, w każdym dniu, lecz bezskutecznie.
    Sam jesteś sobie winien, że nie otrzymałeś odpowiedzi. Jeżeli zasypywałeś support wielokrotnie takim samym zgłoszeniem to prawdopodobnie zostały one oznaczone jako spam i zamknięte bez udzielania odpowiedzi. Następnym razem wyślij jedno zgłoszenie i cierpliwie poczekaj. Nie jesteś jedyną osobą, która zwraca się z jakimś problemem do supportu.

Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.