Strona 7 z 9 PierwszyPierwszy ... 5 6 7 8 9 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 61 do 70 z 89

Wątek: Problemy techniczne i zamykanie ust

  1. #61
    Osadnik
    Dołączył
    25.04.2012
    Posty
    43
    Serwer
    Nowy Świat
    zgodnie z tym co zakładałem, i co jedy e temacie tego wątku , w wątku od którego zaczynałem http://forum.thesettlersonline.pl/th...e-wiem-już-co

    pojawił się wpis BB_Xaar :

    .... Temat pozostawię zamknięty.
    BB_Xaar, dziękuje za potwierdzenie tematu tego wątku , tj Problemy techniczne i zamykanie ust

  2. #62
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    06.09.2012
    Posty
    8
    Serwer
    Kolonia
    No tak najważniejszy problem to lagi ja akurat mogę to przeżyć ale co ze strata silosów i pieniędzy ludzi którzy próbują je kupić i obie strony zostają bez niczego a to się już trochę ciągnie wiec straty robią się potężne. A to ze człowiek nawet nie dostanie wiadomości ze pracujecie nad naprawa tego jest brak mi określenia na to

  3. #63
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    27.05.2012
    Posty
    1
    Serwer
    Nowy Świat
    Witam.
    Zgadzam sie z de_vile. I jeszcze jedno chcialbym dodac. Jak jakis "bardzo inteligentny" MOD moze banowac na stale??? Zbanowali mi miki752012 a za powod podali ze bana na stale dostaly osoby ktore maja problem z zachowaniem kultury osobistej. Zdaje sie ze MOD soliren nie potrafi ocenic co oznacza brak kultury osobistej a jedynie wyzywa sie za swoje porazki w realu na the settlers. Prosze mi pokazac w ktorym momencie miki byla osoba o niskiej kulturze aby poprzec faktami tego ban jak i innych. Zdaje sie ze nie macie wielcy MOD-owie takich faktow. Chce tez powiedziec ze nie po to miki inwestowala w diamenty by jakis malo odpowiedzialny i nierozgarniety MOD ja banowal. Nie mozna banowac za to ze ktos w kulturalny sposob wyraza swoje niezadowolenie. Mam nadzieje ze ja szybko przywrocicie bo jesli nie, to tutaj na forum mozecie sobie usuwac watki ale z najbardziej poczytnych czasopism oraz mediow juz nie usuniecie. W styczniu wychodzi nowa gra a na swieta w prezencie za postepowanie z klientami zawsze mozemy zrobic reklame.
    W zwiazku z powyzszym prosze o przywrocenie osob zbanowanych na stale poniewaz jak kazdy z nas chca korzystac w pelni z gry.

  4. #64
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    02.05.2012
    Posty
    7
    Serwer
    Nowy Świat
    A może moderator to tylko MARTWA DUSZA ?

  5. #65
    Osadnik
    Dołączył
    04.06.2012
    Posty
    33
    Serwer
    Czarci Gaj
    Wydaje mi się, że dla wątku prawnego powinien być założony nowy temat, rozwijanie lexa w wątku 'problemy techniczne' jest mylące i pewnie spowoduje stworzenie kilku takich wątków.

  6. #66
    Osadnik
    Dołączył
    25.04.2012
    Posty
    43
    Serwer
    Nowy Świat
    de_vile, pisałem już kilka razy, że problem z przygodami dotyczy przygód zakupionych "przed" ostatnią konserwacją - przygody zakupione "po" funkcjonują prawidłowo. Co więcej, każdą taką "popsutą" przygodę (taką, w której jest za dużo uczestników) można zgłaszać do Supportu z prośbą o rekompensatę.
    Proszę o informację w takim razie, czy jeżeli posiadaną przygodę , zakupioną przed konserwacją
    1. uruchomię to będę mógł trafić na problem
    2. sprzedam, to kupujący będzie mógł trafić na problem
    3. kupię od kogoś to będę mógł trafić na problem
    4. w jaki sposób problematyczną przygodę zakończyć tak by można było od razu rozpocząć analogiczną nieproblematyczną , support nie zakańcza takich przygód , a czekanie po 7 dni do zakończenia się samoistnego to odrobinę przydługo.

  7. #67
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    13.06.2012
    Posty
    9
    Serwer
    Nowy Świat
    Najgorsze jest to, że gra jest fajna, ma potencjał, ale wiele osób od niej odejdzie właśnie przez te niedoróbki. Nie uwierzę, że modowie odpowiedzialni za polską stronę siedzą przed kompem i knują "jak by tu polaczkom dopiec". Firma chce zarabiać a tylko poprawiając swój produkt może to nadal robić. Jestem pewien, że w końcu problemu znikną, ale to niecierpliwość graczy lub opieszałość modów powoli uśmierca tę zacną grę...

  8. #68
    Osadnik
    Dołączył
    09.06.2012
    Posty
    91
    Serwer
    Nowy Świat
    Cytat Zamieszczone przez de_vile Zobacz posta
    Polecam twojej uwadze post #36. Lex superior derogat legi inferiori. Ius bluebyte lex inferiori

    Polecam lekturę ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Dodatkowo to co już poruszyłem w poście #36. Lex superior derogat legi inferiori. Ius bluebyte lex inferiori
    Akurat źle trafiłeś, bo ja tę lekturę dobrze znam.

    Odpowiedz sobie na pytanie z kim i gdzie zawierasz transakcję. Wytłumaczę to jeszcze prościej: wejdź sobie na dowolną stronę sklepu chińskiego i dokonaj zakupu przedmiotu, którego jednak nigdy nie otrzymasz. I teraz wytłumacz mi w jaki sposób wdrożysz "Lex superior derogat legi inferiori. Ius bluebyte lex inferiori"? Życzę powodzenia.

    To jest też standardowy błąd prawników, którzy nie mają doświadczenia w handlu elektronicznym (że o licencjach i prawach autorskich nie wspomnę).

  9. #69
    Retired CM Awatar BB_xaar
    Dołączył
    17.01.2012
    Posty
    990
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Marlice, konta te nie są ani utracone ani w żaden sposób zresetowane - po dokończeniu procesu migracji będą w pełni funkcjonować. Tak, nadal czekam na aktualizację w tej sprawie. Mogę też zapewnić, że osoby dotknięte tym problemem (problem należy zgłosić - indywidualnie - do Supportu) otrzymają małą rekompensatę za czas, w którym nie można było wejść do gry.

    Merigoldin, jeśli zgłoszenie zostanie zarejestrowane w naszym systemie, system automatycznie wysyła potwierdzenie.

    dXepl, oczywiście sytuacja, w której gracz jest stratny (np. utrata silosu) nie jest czymś normalnym, jednak nie należy się martwić. Wystarczy zgłosić to do Supportu i poczekać na rozwiązanie. Faktycznie, może się okazać, że będziemy potrzebować trochę czasu na znalezienie przyczyny (działania doraźne są możliwe, jednak zawsze lepiej wyeliminować źródło problemu).

    zadziorski, niestety tutaj nie bawimy się w adwokatów - każdy gracz musi samodzielnie odwołać się od ewentualnej blokady.

    de_vile, przygody zakupione przez nowy system handlu przed ostatnią konserwacją mogą być dotknięte tym problemem, jednak nie muszą. Niestety nie jestem w stanie określić czy te, które obecnie posiadasz w menu gwiazdy są "popsute" czy nie. Mogę jednak zapewnić, że jeśli problem dotknie Twoją przygodę i zgłosisz to do Supportu, to otrzymasz odpowiednią rekompensatę. Z moich informacji wynika, że pula "popsutych" przygód jest ograniczona, więc w najbliższym czasie powinna się po prostu "wyczerpać". Jeśli otrzymam więcej danych na ten temat, oczywiście o tym poinformuję.

    I tak, również sugeruję, by w tym temacie trzymać się problemów (technicznych), a rozważania prawnicze przenieść do innego tematu.

    EDIT:
    dzisiejszy czat jest nadal aktualny (pisałem o tym w innym temacie), najpierw jednak muszę odpisać na kilka wiadomości.
    Ostatnio edytowane przez BB_xaar ; 16.10.2012 o 10:32

  10. #70
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    29.07.2012
    Posty
    18
    Serwer
    Nowy Świat
    Tak sie składa, że my MUSIMY być tymi cierpliwymi, a support załatwia sprawy opieszale. Te lakoniczne, okrągłe odpowiedzi ni jak się maja do zamieszczanych treści.
    Każdy zgłasza coś konkretnego, więc odpowiedź powinna być SZYBKA jeżeli nie natychmiastowa.... i na temat....Jeżeli problem jest złożony, a ostatnio tak się dzieje, to tak trudno odnieśc sie do wszystkich kwestii tam zawartych z osobna? Dla wygody i jasności proponuje w punktach. Chyba czas na przeszkolenie obsługi, a może wystarczyło by dofinansowanie?
    Ja głupi pewnie jestem i nie rozumiem ogromu i złożoności problemów z jakimi się boryka FIRMA więc w swojej naiwności wysunę tezę, żę wystarczy może przesunąć ciutkę więcej środków pochodzących z zysków na obslugę - serwerownie-informatycy-kadra wspomagająca-

Strona 7 z 9 PierwszyPierwszy ... 5 6 7 8 9 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.