Strona 5 z 9 PierwszyPierwszy ... 3 4 5 6 7 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 50 z 89

Wątek: Problemy techniczne i zamykanie ust

  1. #41
    emer1597
    ciągnąc dalej temat studni to w czasie EURO-eventu pisało wyraźnie, że ona zawsze będzie wracała do Gwiazdy, a nie że to był błąd, dlatego śmiem twierdzić że slilosy i szkoła w Halowin-event po zakończeniu i następnej konserwacji też znikną,
    te błędy to już tragedia, a xaar nawet już od kilku dni nie czyta PW nie mówiąc o innych reakcjach /brak potwierdzenia przeczytania wiadomości/

  2. #42
    Osadnik
    Dołączył
    25.04.2012
    Posty
    43
    Serwer
    Nowy Świat
    Exoo, ale przecież nie musi być żadnej umowy. Wszelkie kwestie tego typu reguluje kodeks cywilny, oraz stosowne ustawy wymieniane wcześniej. Podobnie jak z zakupem, chleba, masła, jajka czy czegokolwiek innego, również nie masz umowy na to, że towar otrzymujesz zdatny do umówionego użytku. Mimo to, jednak przepisy prawa, regulują zasady sprzedaży konsumenckiej.

  3. #43
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    01.03.2012
    Posty
    12
    Serwer
    Nowy Świat
    Cytat Zamieszczone przez exoo Zobacz posta
    @de_vile: Niestety nie masz prawa reklamacji, bo jak już wspominałem wielokrotnie, nie ma żadnej umowy regulującej zakup ani magicznego pudełka w Empiku ani klejnotów w grze. Ubisoft zdefiniował jedynie swoje prawa i obowiązki użytkownika w ogóle nie określając praw użytkownika. Tak więc w świetle prawa żaden gracz nie zawiera żadnej transakcji ani dokonując zakupu w Empiku ani kupując klejnoty online.

    O tym Ubisoft oczywiście milczy.
    Za to tutaj masz co nasze prawo mówi na takie przypadki a w szczególności UOKiK http://www.uokik.gov.pl/niedozwolone_klauzule.php .
    jeżeli nie chce Ci się szukać to przytoczę :

    W przypadku wielu dziedzin życia konsumenci nie mają możliwości negocjowania warunków proponowanej umowy. Ich rola sprowadza się do podpisania kontraktu bądź jego odrzucenia w całości. Powoduje to niebezpieczeństwo, że przedsiębiorca w umowie narzuci konsumentowi klauzule, które nie będą dla niego korzystne. Dlatego kodeks cywilny stanowi, że postanowienia, które nie zostały uzgodnione indywidualnie, nie wiążą konsumenta, jeżeli kształtują jego prawa i obowiązki w sposób sprzeczny z dobrymi obyczajami i rażąco naruszający jego interesy.

    No i tutaj ma to znakomite zastosowanie do np. następującego punku regulaminu :

    "PONIEWAŻ PRAWO NIEKTÓRYCH PAŃSTW NIE ZEZWALAN NA OGRANICZANIE ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA SZKODĘ UMYŚLNĄ, SZKODĘ NA OSOBIE, POWYŻSZE OGRANICZENIE MOŻE NIE MIEĆ W TAKIM PRZYPADKU ZASTOSOWANIA. W PRZYPADKU, GDY UŻYTKOWNIK JEST NIEZADOWOLONY Z JAKIEJKOWLIEK CZĘŚCI STRON LUB Z KTÓRYCHKOLWIEK Z NINIEJSZYCH ZASAD UŻYTKOWANIA, JEDYNYM I WYŁĄCZNYM ŚRODKIEM JEST ZAPRZESTANIE KORZYSTANIA ZE STRON.

    UBI.COM NIE UDZIELA GWARANCJI, ŻE WSZELKIE USŁUGI BĘDĄ ŚWIADCZONE W SPOSÓB NIEPRZERWANY, NA CZAS, BEZPIECZNY BĄDŹ POZBAWIONY BŁĘDÓW."

    Reasumując , nie można w naszym kraju wykonywać usługi i nie brać za nią odpowiedzialności ,nie można narzucać niekorzystnych dla odbiorów klauzul itd. jeżeli natomiast UBI nie chce brać odpowiedzialności za swoją nieudolność, nie powinien swoich usług wykonywać w naszym kraju .
    Ostatnio edytowane przez radi-t ; 15.10.2012 o 15:43

  4. #44
    Osadnik
    Dołączył
    05.03.2012
    Posty
    106
    Serwer
    Słoneczny Gród
    I tak do tego z administracji nikt się nie odniesie. No może poza zamknięciem tematu, ukaraniem sprawców i usunięciem posta ^^^^

  5. #45
    Osadnik
    Dołączył
    25.04.2012
    Posty
    43
    Serwer
    Nowy Świat
    Sprawców czego? Błędów w grze ? To ja jestem za !

  6. #46
    Osadnik
    Dołączył
    04.06.2012
    Posty
    33
    Serwer
    Czarci Gaj
    Ja powiem tak: to pisanie praktycznie niczego nie zmieni, dlaczego? Dlatego, że każdy pisze sobie na forum, którego pewnie BB nie czyta (od tego mają xaar'a), a narzekanie z ich punktu widzenia niczego nie zmienia: ilość graczy się nie zmienia (nikt nie napisał, że rezygnuje), ludzie dochodzą, kupują klejnoty i biznes się kręci.

    Po co BB ma się Wami przejmować, skoro pomimo lamentów na forum w rzeczywistości nikt nic nie robi?

    Rozwiązanie wydaje się być jedno: jakby z dnia na dzień zaczęli odchodzić gracze i zamykać konta albo przestać kupować klejnoty, to może wtedy ktoś by się nami zajął, a tak to my sobie, a oni sobie.

    Ot, smutna prawda...

  7. #47
    Osadnik
    Dołączył
    04.03.2012
    Posty
    25
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Cytat Zamieszczone przez radi-t Zobacz posta
    Za to tutaj masz co nasze prawo mówi na takie przypadki a w szczególności UOKiK http://www.uokik.gov.pl/niedozwolone_klauzule.php .
    jeżeli nie chce Ci się szukać to przytoczę :

    W przypadku wielu dziedzin życia konsumenci nie mają możliwości negocjowania warunków proponowanej umowy. Ich rola sprowadza się do podpisania kontraktu bądź jego odrzucenia w całości. Powoduje to niebezpieczeństwo, że przedsiębiorca w umowie narzuci konsumentowi klauzule, które nie będą dla niego korzystne. Dlatego kodeks cywilny stanowi, że postanowienia, które nie zostały uzgodnione indywidualnie, nie wiążą konsumenta, jeżeli kształtują jego prawa i obowiązki w sposób sprzeczny z dobrymi obyczajami i rażąco naruszający jego interesy.

    No i tutaj ma to znakomite zastosowanie do np. następującego punku regulaminu :

    "PONIEWAŻ PRAWO NIEKTÓRYCH PAŃSTW NIE ZEZWALAN NA OGRANICZANIE ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA SZKODĘ UMYŚLNĄ, SZKODĘ NA OSOBIE, POWYŻSZE OGRANICZENIE MOŻE NIE MIEĆ W TAKIM PRZYPADKU ZASTOSOWANIA. W PRZYPADKU, GDY UŻYTKOWNIK JEST NIEZADOWOLONY Z JAKIEJKOWLIEK CZĘŚCI STRON LUB Z KTÓRYCHKOLWIEK Z NINIEJSZYCH ZASAD UŻYTKOWANIA, JEDYNYM I WYŁĄCZNYM ŚRODKIEM JEST ZAPRZESTANIE KORZYSTANIA ZE STRON.

    UBI.COM NIE UDZIELA GWARANCJI, ŻE WSZELKIE USŁUGI BĘDĄ ŚWIADCZONE W SPOSÓB NIEPRZERWANY, NA CZAS, BEZPIECZNY BĄDŹ POZBAWIONY BŁĘDÓW."

    Reasumując , nie można w naszym kraju wykonywać usługi i nie brać za nią odpowiedzialności ,nie można narzucać niekorzystnych dla odbiorów klauzul itd. jeżeli natomiast UBI nie chce brać odpowiedzialności za swoją nieudolność, nie powinien swoich usług wykonywać w naszym kraju .


    no ok, ale zauważ ze tu zostało wszystko ustalone z Toba w momencie zakładania konta, i mamy błedne koło , wszak akceptowałeś te założenia zakładając konto

  8. #48
    Retired CM Awatar BB_xaar
    Dołączył
    17.01.2012
    Posty
    990
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Nie chcę, abyście myśleli, że temat ten jest przeze mnie ignorowany, jednak dziś nie odpiszę na wszystkie posty - jutro postaram się odnieść do innych "zagadnień".

    Myślę, że większość graczy najbardziej interesuje sytuacja związana z lagami, więc to do niej się odniosę w tym poście: na chwilę obecną mogę napisać tylko tyle, że o problemie wiemy. W planach jest kilka rozwiązań, jednak ich wdrożenie to nie kwestia dnia czy dwóch. Opracowywane modyfikacje dotyczą również kodu gry, więc ich dokładne przetestowanie ma tu kluczowe znaczenie. Jak wiecie, prace nad problemem lagów trwają już od jakiegoś czasu. Efekty powinny być widoczne już niedługo, jednak jak będzie w praktyce to się dopiero okaże. Nie chcę obiecywać czegoś, co do czego nie mam 100% pewności - więc nie podam konkretnego terminu.

    Nie wiem skąd pochodzi pomysł, że można "stracić konto". Zgadza się, w niektórych przypadkach trzeba poczekać do konserwacji (a czasami nawet dłużej), jednak konta nigdy się nie traci. Proszę tez nie wychodzić z błędnego założenia, że "pisanie do supportu to strata czasu" - jest wręcz przeciwnie.

    Jutro postaram się odnieść do pozostałych kwestii.

  9. #49
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    01.03.2012
    Posty
    12
    Serwer
    Nowy Świat
    EmhyrVarEmreis - tak akceptowałem ale zgodnie z Polskim prawem nie są one dla mnie wiążące. Zresztą nie to jest istotą sprawy. Problemem są lagi , błędy itd a także to w jaki sposób część MOD-ów traktuje nas graczy . Tu nie chodzi o robienie awantury dla zadymy samej w sobie . Po prostu próbujemy aby dostawca usług zamiast wprowadzania nowych usług poprawił stare. Aby MOD do każdego odnosił się z szacunkiem , odpowiadał na zadawane pytania a także nie rzucał banami dla zabawy . Chcemy jasnych i konkretnych terminów wprowadzenia odpowiednich aktualizacji eliminujących błędów , chcemy lepszej komunikacji itd . A to że musimy wyciągać takie "armaty" jak Kodeks Cywilny , przytaczać prawo itd. jest to spowodowane tym że dialog się urwał , bardziej jest monologiem niż dialogiem , a wręcz zamykano nam usta poprzez działanie modów .

  10. #50
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    06.02.2012
    Posty
    12
    Serwer
    Nowy Świat
    Cytat Zamieszczone przez BB_xaar Zobacz posta
    Nie wiem skąd pochodzi pomysł, że można "stracić konto". Zgadza się, w niektórych przypadkach trzeba poczekać do konserwacji (a czasami nawet dłużej), jednak konta nigdy się nie traci. Proszę tez nie wychodzić z błędnego założenia, że "pisanie do supportu to strata czasu" - jest wręcz przeciwnie.
    To ja może przypomnę skąd się taki pomysł:

    http://forum.thesettlersonline.pl/th...booka-na-uplay

    Pierwszy post 22.09.2012 czyli 25 dni temu.
    Jeżeli ktoś nie może się zalogować na swoje konto od 25 dni to jak inaczej na chwile obecną ma to nazwać? Nie licząc braku terminu rozwiązania problemu.
    Przez kilka dni tylko biernie czytałem co też ciekawego wypisuje na forum administrator (liczba pojedyncza ponieważ naprawdę ciężko tu innego admina znaleźć) oraz inni użytkownicy i widzę, że na prawdę administracja nie widzi ze coś jest nie tak.
    Spytam się inaczej wyobrażacie sobie aby do jakiejkolwiek innej usługi nie było można się dostać przez 25 dni z winy dystrybutora? Np Facebook albo Twitter albo inne gry np Blizzarda - odpowiedź jest prosta - NIE MA TAKIEJ OPCJI.

    Więc mam nadzieję, że rozwiałem wszelkie wątpliwości skąd ludzie mają tak chore pomysły i stwierdzili, że stracili konta.

Strona 5 z 9 PierwszyPierwszy ... 3 4 5 6 7 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.