Strona 4 z 4 PierwszyPierwszy ... 2 3 4
Pokaż wyniki od 31 do 37 z 37

Wątek: Zablokowane konto BŁĄD W OBSZARZE !!!!!

  1. #31
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    21.06.2012
    Posty
    8
    Serwer
    Nowy Świat
    Mam ten sam problem co Karlotka...kupuje diamenty w sklepie poziom 39... a tu po zrobieniu zadania z gildi mnie wywaliło to po co są te zadania sie pytam??? zeby serwer się psuł???? "teraz mi wyskakuje wywoływanie serwera nie powiodlo sie " " bład serwera. Prosimy spróbować później" Próbuję od 2 dni i nic też pisałem do supportu i brak odpowiedzi....

  2. #32
    Odkrywca Awatar Idho
    Dołączył
    02.03.2012
    Posty
    199
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Cytat Zamieszczone przez Mautirq Zobacz posta
    I jak sprawa wygląda dzisiaj (13.11.2012r)? Dostałaś jakąś odpowiedź? Czy tylko "czekaj cierpliwie" to jedyne rozwiązanie?
    zwróć uwagę na nick, jednym słowem konto Karlotka zostało usunięte.

  3. #33
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    21.06.2012
    Posty
    8
    Serwer
    Nowy Świat
    jak usunięte to co moje też zostanie usunięte ??

  4. #34
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    19.09.2012
    Posty
    4
    Serwer
    Dolina Odkrywców
    Kurcze, jeśli tak to muszę poprawić plany na święta (wolne). Miałem zamiar sam sobie sprawić prezent i wydać kilka PLN na grę, ale dzisiaj cały dzień czytam forum i odechciewa się. Miałem zamiar kupić między innymi kopalnię klejnotów i weterana, ale jeśli tak ma być załatwiony problem ("czekaj cierpliwie" lub "usuń konto") to ja dziękuję. Zagram w grę abonamentową gdzie te pieniądze wystarczą mi na rok grania i nie ma takich problemów z supportem.

  5. #35
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    16.03.2012
    Posty
    6
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Witam!

    słuszna uwaga ze zmianą planów. Szkoda czasu oraz pieniędzy. Ja juz czekam kilka tygodni na odblokowanie konta. Co przerwę konserwacyjną jestem zwodzony kolejną próbą rozwiązania mojego problemu. Bez rezultatów.

    kilka faktów na temat błędu - "obszar serwera uszkodzony"

    - support nie wie kiedy zostanie rozwiązany powyższy błąd i czy w ogóle zostanie rozwiązany, jeżeli już to nastąpi to z pewnością podczas jednej z przerw konserwacyjnych
    - w ramach rozwiązania problemu na chwilę obecną proponowane są dwa wyjścia:
    1) czekanie... czekanie i jeszcze raz czekanie, aż pewnego czwartku zostanie błąd naprawiony lub nie zostanie...
    2) reset konta - startujemy na tym samym serwerze ze starą listą znajomych, oczywiście level 1 tracimy wszystkie budynki oraz specjalistów, jest możliwość odzyskania zakupionych klejnotów
    - support nie gwarantuje czy powyższy błąd zostanie kiedykolwiek rozwiązany

    mam nadzieje ze udzieliłem kilku istotnych informacji, niestety jestem jedną z osób, które straciły dostęp do konta.

    PRZESTRZEGAM przed inwestowaniem "większej ilości" realnych pieniędzy. Pewnego dnia może spotkać to każdego z Nas, ja straciłem 7 miesięcy gry oraz oczywiście PLN'y

    Nawet wybierając reset konta istnieje możliwość ze ponownie za jakiś czas problem wróci i ponownie stracimy czas oraz pieniądze.

    POZDRAWIAM!

  6. #36
    Osadnik
    Dołączył
    11.04.2012
    Posty
    33
    Serwer
    Kolonia
    Nie rozumiem, dlaczego nie odbudują Wam tych kont, skoro już nie można "naprawić" tych "uszkodzonych".
    Przecież to świat wirtualny, czyli kolumienki liczb w kodzie i w bazach danych, zgadza się? Chyba gdzieś tam pozostał ślad, jak była zabudowana wyspa?

    Na chłopski rozum to musi dać się jakoś zrobić!

  7. #37
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    20.03.2012
    Posty
    16
    Serwer
    Kolonia
    Czyzby serwery nie posiadaly kopii zapasowych baz danych serwerow, w ktorej sie powinny znajdowac wszystkie informacje na temat kazdego gracza?

    Osobiscie w takich przypadkach zawsze sprawdzam czy takie zgloszenia o braku mozliwosci uzytkowania konta jest prawdziwe, a nie zartem. Nastepnie wyszukuje porzadany obszar w bazie danych (tutaj dotyczy on oczywiscie wszystkich info o graczu, z okresu kiedy wszystko bylo ok) i kopiuje to co trzeba, do tego wynagraczam wszelkie straty poniesione takimi bledami.

    Katrin3, w zasadzie wszystko ogranicza sie do przeszukania bazy danych i zrobic ctrl+c, ctrl+v, albo usuniecia odpowiednich plikow typu "cookies", wszystko zalezy od tego z czego blad wynika.

    Pozdro

Strona 4 z 4 PierwszyPierwszy ... 2 3 4

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.