Ta część to akurat nie błąd pól dyniowych, zawsze jak zatrzymujemy produkcję na jakimkolwiek budynku czas "leci" i zatrzymuje się dopiero ok 20 sekund przed końcem cyklu, dlatego zawsze najpierw trzeba rzucić buffa a dopiero potem uruchamiać budynek. Normalnie się tego nie dostrzega bo jak coś się produkuje co 3 min to co za różnica czy jedno nam umknie czy nie, nikt nie zwraca uwagi, ja też się wczoraj dowiedziałem dopiero ale podobno tak jest od zawsze na wszystkich budynkach. Jak naprawią te dziwne resety i przeskakiwania czasów na polach to zatrzymanie dopiero 20 sek. przed końcem cyklu i tak zostanie, także rzucajcie buffy przed uruchomieniem!



drugi bład związany z lagami - zacząłem stawiac pola z gwiazdy i przez pomyłkę zleciłem wybudowanie dwóch pól w tym samym miejscu - oczywiście postawiło się jedno, drugie było szare w menu gwiazdy, ale na to pomógł relog.
