Zgadzam się z przedmówcą - ja nie dostałem nawet odpowiedzi z supportu na moje zgłoszenie - zniknęło mi 800 szt granitu, rozmawiałem z xaar na pw w grze na drugi dzień i do tej pory cisza - widać nasze priorytety nie są zbieżne.
dziś 20 min temu wystawilem na sprzedaz okolo 11000 żelaza ! zniknełoprosze o pomoc
Straciłam studnie artezyjską (miałam na nią akt własności), jak ją odzyskać? co mogło sie stac?
Nic się nie stało, studnie i pola ze sklepu znikają po wyczerpaniu
Od dnia zgłoszenia supportowi zniknięcia w handlu Wikingów i reszty surowców (przypominam czwartek 11.10 godz. 9.00 rano) mija
18 dni.
I dziś po kolejnym e-mailu surowce zostały mi zwrócone.
Dziękuje bardzo i... do usłyszenia.
dokladnie opisales co Ci zgineło i tyle zwrocili czy jak? bo ja dokładnie co do sztuki nie pamietam...mam do nich znowu pisac??
Pierwszy mail dzień po stracie napisałem o Wikingach (ciężko taką stratę zapomnieć) i reszcie. Myślałem, że zostanie sprawdzone co mi dokładnie zniknęło (myślę że nie zostało). Po kilku dniach napisałem, że straciłem Wikingów, "chyba" 350 granitu i 2 inne ofki na kilka tysięcy innych surek. Zwrócono mi: 2500 monet (chyba za Wiki, szkoda że nie dali klejnotów, w cenie przygody ze sklepu, jak innemu koledze co gdzieś tu pisał na forum - ale nie narzekam), 350 granitu i za resztę surek, których nie pamiętam dali 100 kusz. Jestem zadowolony, tylko czemu tak długo to trwało i musiałem wysłać w sumie 4 e-maile.... Tego nie wiem.
wallycsw1976, zazdroszczę bo mnie support dalej olewa, a straty w moim przypadku tego feralnego dnia były jeszcze większe![]()