Strona 5 z 11 PierwszyPierwszy ... 3 4 5 6 7 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 50 z 105

Wątek: Przerwa konserwacyjna - znikające przedmioty.

  1. #41
    Osadnik
    Dołączył
    27.03.2012
    Posty
    35
    Serwer
    Słoneczny Gród
    to az cały tydzien trzeba sie wstrzymac a handlem przd obawą ze jakis surowiec straci sie? ja tam nie mam szans policzyc co straciłem bo za duzo handluje i jak czegos sie nie odzyska to nie mam mozliwosci policzenia tego

  2. #42
    Osadnik
    Dołączył
    14.02.2012
    Posty
    78
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez Aelirenn Zobacz posta
    Minął tydzień od mojego zgłoszenia o zniknięciu przedmiotów i nadal nie mam żadnej rekompensaty ani nawet wyjaśnienia tej chorej sytuacji. Czy to musi tyle trwać?
    Mam to samo tydzień i 1 dzień - zgłoszenie w czwartek 11.10 - godz. 9.00.

    Chciałem olać i odpuścić sprawę, ale za to jak traktuje mnie support będę pisał aż do zwrotu zaginionych surowców i Wikingów, a jak nie to będę spamował support (tzn pisał skargi ) do tzw. "usranej śmierci".... Nie odpuszczę.

  3. #43
    Retired CM Awatar BB_xaar
    Dołączył
    17.01.2012
    Posty
    990
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Oczywiście sytuacja, w której gracz coś traci (nie ważne czy to Mroczna Forteca czy 100 Monet) jest niezadowalająca również dla nas. Mogę zapewnić, że trwają pracę nad poprawkami nowego systemu handlu, jednak na ich implementację (polskie serwery) trzeba będzie jeszcze trochę poczekać.

    O zaginionych transakcjach pamiętamy, jednak nadal nie ma "szybkiego rozwiązania", które możemy zaoferować. Gdy otrzymam więcej informacji na temat tego problemu, od razu Was o tym poinformuję.

  4. #44
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    04.03.2012
    Posty
    7
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Najszybszym rozwiązaniem będzie po prostu zwrócenie tego co "wcięło" i tego oczekuję.

  5. #45
    Retired CM Awatar BB_xaar
    Dołączył
    17.01.2012
    Posty
    990
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Samo zwrócenie dóbr byłoby tylko działaniem doraźnym. Priorytetem jest znalezienie źródła problemu oraz jego wyeliminowanie. Tak jak pisałem: gdy tylko otrzymam jakąś aktualizację w tej sprawie, od razu Was o tym poinformuję.

  6. #46
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    29.01.2012
    Posty
    8
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Zrodla problemu mozecie sobie szukac do skutku, wczesniejszy zwrot surowcow w Wam chyba w tym nie przeszkodzi?

  7. #47
    Osadnik
    Dołączył
    14.02.2012
    Posty
    78
    Serwer
    Nowa Ziemia
    To wyliczankę czas zacząć:

    Od dnia zgłoszenia supportowi zniknięcia w handlu Wikingów i reszty surowców (przypominam czwartek 11.10 godz. 9.00 rano) mija

    11 dni.

    Do tej pory nie mam zwrotu straconych surowców...

    P.S. Powoli ta olewka zaczyna być dla mnie nieznośna. I nie interesują mnie opinie typu: "Bo to Polska właśnie" lub "A czego się mogłeś spodziewać w Polsce?" itp.




    I jeszcze jedno.

    BB_xaar napisał:
    Samo zwrócenie dóbr byłoby tylko działaniem doraźnym. Priorytetem jest znalezienie źródła problemu oraz jego wyeliminowanie.
    Mamy inne priorytety. Dla nas w tym momencie priorytetem jest zwrot naszych zaginionych/wciętych surowców - nie z naszej winy. A dopiero na drugim miejscu naprawa błędów - no ale to Wasza praca.
    Ostatnio edytowane przez wallycsw1976 ; 22.10.2012 o 21:44

  8. #48
    Retired CM Awatar BB_xaar
    Dołączył
    17.01.2012
    Posty
    990
    Serwer
    Nowa Ziemia
    wallycsw1976, podczas najbliższej konserwacji postaramy się uruchomić skrypt, który powinien ostatecznie rozwiązać problem z "popsutymi" przygodami. O zaginionych transakcjach nadal nic nie wiem - gdy tylko czegoś się dowiem, od razu dam znać.

  9. #49
    Odkrywca Awatar Piotru70
    Dołączył
    08.03.2012
    Posty
    1,008
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Cytat Zamieszczone przez wallycsw1976 Zobacz posta
    To wyliczankę czas zacząć:

    Od dnia zgłoszenia supportowi zniknięcia w handlu Wikingów i reszty surowców (przypominam czwartek 11.10 godz. 9.00 rano) mija

    11 dni.

    Do tej pory nie mam zwrotu straconych surowców...

    P.S. Powoli ta olewka zaczyna być dla mnie nieznośna. I nie interesują mnie opinie typu: "Bo to Polska właśnie" lub "A czego się mogłeś spodziewać w Polsce?" itp.




    I jeszcze jedno.

    BB_xaar napisał:


    Mamy inne priorytety. Dla nas w tym momencie priorytetem jest zwrot naszych zaginionych/wciętych surowców - nie z naszej winy. A dopiero na drugim miejscu naprawa błędów - no ale to Wasza praca.

    Po pierwsze to pomyśl o tym ze te surowce nie są wasze tylko własnością BB. Jest o tym wzmianka gdzieś, a wiem bo BB i MOD'y pisali o tym w wielkich aferach na forum w sprawie sprzedawania kont, surowców itd. na Allegro i innych serwisach aukcyjnych.

    Wiec zamiast, pisać ze to zaczyna cię gryźć i są zmuszeni do zwrócenia ci "surowców" to mógłbyś podejść do sprawy trochę bardziej zaangażowany i zdystansowany emocjonalnie.
    Ostatnio edytowane przez Piotru70 ; 23.10.2012 o 13:45

  10. #50
    Osadnik
    Dołączył
    14.02.2012
    Posty
    78
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez Piotru70 Zobacz posta
    Po pierwsze to pomyśl o tym ze te surowce nie są wasze tylko własnością BB. Jest o tym wzmianka gdzieś, a wiem bo BB i MOD'y pisali o tym w wielkich aferach na forum w sprawie sprzedawania kont, surowców itd. na Allegro i innych serwisach aukcyjnych.
    OK - jeśli czepiasz się nomenklatury (jak dla mnie nie masz co robić i czepiasz się pierdół), to powiedz jak mam nazywać te surowce i od dziś specjalnie dla Ciebie nie będę pisał "moje deski liściaste" tylko tak jak mi wskażesz, ok?

    Zrobię to specjalnie dla Ciebie...


    Cytat Zamieszczone przez Piotru70 Zobacz posta
    Wiec zamiast, pisać ze to zaczyna cię gryźć i są zmuszeni do zwrócenia ci "surowców" to mógłbyś podejść do sprawy trochę bardziej zaangażowany i zdystansowany emocjonalnie.
    Czyli mam olać, machnąć ręką, że przez błędy w grze zginęły surowce wystawione na handel i przejść do porządku dziennego. Typowe podejście zakompleksionego Polaka, który myśli że nic nie umie i nic nie może. Jak pisałem wcześniej, dawno już zapomniałem o tych straconych rzeczach, nawet więcej - miałbym je gdzieś, ale kilka postów powyżej napisałem dlaczego nie odpuszczę. A takich ludzi jak ja jest dużo więcej i poprzez brak zwrotu zaginionych surowców lub nawet brak odpowiedzi od supportu czują się zwyczajnie oszukani - czy to przez "grę" czy brak adekwatnych późniejszych działań supportu.
    Ostatnio edytowane przez wallycsw1976 ; 23.10.2012 o 14:01

Strona 5 z 11 PierwszyPierwszy ... 3 4 5 6 7 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.