to az cały tydzien trzeba sie wstrzymac a handlem przd obawą ze jakis surowiec straci sie? ja tam nie mam szans policzyc co straciłem bo za duzo handluje i jak czegos sie nie odzyska to nie mam mozliwosci policzenia tego![]()
to az cały tydzien trzeba sie wstrzymac a handlem przd obawą ze jakis surowiec straci sie? ja tam nie mam szans policzyc co straciłem bo za duzo handluje i jak czegos sie nie odzyska to nie mam mozliwosci policzenia tego![]()
Mam to samo tydzień i 1 dzień - zgłoszenie w czwartek 11.10 - godz. 9.00.
Chciałem olać i odpuścić sprawę, ale za to jak traktuje mnie support będę pisał aż do zwrotu zaginionych surowców i Wikingów, a jak nie to będę spamował support (tzn pisał skargi) do tzw. "usranej śmierci".... Nie odpuszczę.
Oczywiście sytuacja, w której gracz coś traci (nie ważne czy to Mroczna Forteca czy 100 Monet) jest niezadowalająca również dla nas. Mogę zapewnić, że trwają pracę nad poprawkami nowego systemu handlu, jednak na ich implementację (polskie serwery) trzeba będzie jeszcze trochę poczekać.
O zaginionych transakcjach pamiętamy, jednak nadal nie ma "szybkiego rozwiązania", które możemy zaoferować. Gdy otrzymam więcej informacji na temat tego problemu, od razu Was o tym poinformuję.
Najszybszym rozwiązaniem będzie po prostu zwrócenie tego co "wcięło" i tego oczekuję.
Samo zwrócenie dóbr byłoby tylko działaniem doraźnym. Priorytetem jest znalezienie źródła problemu oraz jego wyeliminowanie. Tak jak pisałem: gdy tylko otrzymam jakąś aktualizację w tej sprawie, od razu Was o tym poinformuję.![]()
Zrodla problemu mozecie sobie szukac do skutku, wczesniejszy zwrot surowcow w Wam chyba w tym nie przeszkodzi?
To wyliczankę czas zacząć:
Od dnia zgłoszenia supportowi zniknięcia w handlu Wikingów i reszty surowców (przypominam czwartek 11.10 godz. 9.00 rano) mija
11 dni.
Do tej pory nie mam zwrotu straconych surowców...
P.S. Powoli ta olewka zaczyna być dla mnie nieznośna. I nie interesują mnie opinie typu: "Bo to Polska właśnie" lub "A czego się mogłeś spodziewać w Polsce?" itp.
I jeszcze jedno.
BB_xaar napisał:
Mamy inne priorytety. Dla nas w tym momencie priorytetem jest zwrot naszych zaginionych/wciętych surowców - nie z naszej winy. A dopiero na drugim miejscu naprawa błędów - no ale to Wasza praca.Samo zwrócenie dóbr byłoby tylko działaniem doraźnym. Priorytetem jest znalezienie źródła problemu oraz jego wyeliminowanie.
Ostatnio edytowane przez wallycsw1976 ; 22.10.2012 o 21:44
wallycsw1976, podczas najbliższej konserwacji postaramy się uruchomić skrypt, który powinien ostatecznie rozwiązać problem z "popsutymi" przygodami. O zaginionych transakcjach nadal nic nie wiem - gdy tylko czegoś się dowiem, od razu dam znać.
Po pierwsze to pomyśl o tym ze te surowce nie są wasze tylko własnością BB. Jest o tym wzmianka gdzieś, a wiem bo BB i MOD'y pisali o tym w wielkich aferach na forum w sprawie sprzedawania kont, surowców itd. na Allegro i innych serwisach aukcyjnych.
Wiec zamiast, pisać ze to zaczyna cię gryźć i są zmuszeni do zwrócenia ci "surowców" to mógłbyś podejść do sprawy trochę bardziej zaangażowany i zdystansowany emocjonalnie.
Ostatnio edytowane przez Piotru70 ; 23.10.2012 o 13:45
OK - jeśli czepiasz się nomenklatury (jak dla mnie nie masz co robić i czepiasz się pierdół), to powiedz jak mam nazywać te surowce i od dziś specjalnie dla Ciebie nie będę pisał "moje deski liściaste" tylko tak jak mi wskażesz, ok?
Zrobię to specjalnie dla Ciebie...
Czyli mam olać, machnąć ręką, że przez błędy w grze zginęły surowce wystawione na handel i przejść do porządku dziennego. Typowe podejście zakompleksionego Polaka, który myśli że nic nie umie i nic nie może. Jak pisałem wcześniej, dawno już zapomniałem o tych straconych rzeczach, nawet więcej - miałbym je gdzieś, ale kilka postów powyżej napisałem dlaczego nie odpuszczę. A takich ludzi jak ja jest dużo więcej i poprzez brak zwrotu zaginionych surowców lub nawet brak odpowiedzi od supportu czują się zwyczajnie oszukani - czy to przez "grę" czy brak adekwatnych późniejszych działań supportu.
Ostatnio edytowane przez wallycsw1976 ; 23.10.2012 o 14:01