Strona 4 z 11 PierwszyPierwszy ... 2 3 4 5 6 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 105

Wątek: Przerwa konserwacyjna - znikające przedmioty.

  1. #31
    Początkujący Odkrywca Awatar Draxopix
    Dołączył
    23.03.2012
    Posty
    183
    Serwer
    Czarci Gaj
    wallycsw1976 nie wiem czy wiesz ale w soboty i niedziele to dla wiekszosci ludzi dni wolne.Nawet w normalne dni czas pracy jest ograniczony wiec mysle ze i tak dostales szybka odpowiedz

  2. #32
    Osadnik
    Dołączył
    14.02.2012
    Posty
    78
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez Draxopix Zobacz posta
    wallycsw1976 nie wiem czy wiesz ale w soboty i niedziele to dla wiekszosci ludzi dni wolne.Nawet w normalne dni czas pracy jest ograniczony wiec mysle ze i tak dostales szybka odpowiedz

    Czy zmienia to coś?

    Ale specjalnie dla ciebie napiszę inaczej: czy tę odpowiedź, którą dostałem

    "Bardzo proszę poczekać do czasu wygaśnięcia tej oferty, następnie wylogować się wyczyścić pamięć podręczną przeglądarki i zalogować ponownie."

    po 3 i 1/2 doby (wyłączając weekend) mam traktować poważnie?

    P.S. Draxopix - lepiej? Zmieniło to mój problem a co gorsze podejście supportu to mojego problemu??

    P.S.' Nie chodzi o to kiedy napisali (bo jak oddadzą mi surowce po tygodniu też będzie ok) - tylko o tę "pomoc" w rozwiązaniu problemu. Dla Twojej wiadomości, bo chyba nie kumasz - to co mi napisali jest ok, ale w max kilka godzin po problemie a nie kilkadziesiąt (i po kilku - kilkunastu logowaniach/wylogowywaniach w ciągu 5 dób)
    Ostatnio edytowane przez wallycsw1976 ; 16.10.2012 o 16:50

  3. #33
    Początkujący Odkrywca Awatar Draxopix
    Dołączył
    23.03.2012
    Posty
    183
    Serwer
    Czarci Gaj
    wallycsw1976 nie wiem po kiego ty jakies doby liczysz policz lepiej roboczogodziny jak chcesz byc dokladny i pomysl ile zgloszen naplywa dziennie na ten suport
    Co do odpowiedzi suportu to jesli ci pomogla to tylko sie cieszyc a jesli nie pomogla to im to odpisac i tyle.
    I czekac .
    Co do czyszczenia pamieci i usuwania ciastek hehe wiem ze to ich standardowa odpowiedz ale po sobie wiem ze w wielu przypadkach to dziala.Teraz robie to regularnie i jakos nic mi nie znika czasy na polach dyniowych sie nie resetuja itp.Jesli to jakis powazniejszy problem i to im odpisz ze nie pomaga udziel jak najwiecej informacji o godzinach tranzakcji,rodzaju przegladarki,wersji flasha itp to w koncu znajda problem i go rozwiaza.Jak wszyscy pisza do suportu tak jak tu czasem na forum to ja sie nie dziwie ze maja problem z ogarnieciem tego bo to jak szukanie igly w stogu siana. Wiekszosc postow (moze i zgloszen)wyglada tak :zginelo mi xxxx oddajecie mi xxx , ja place wiec chce juz,suport jest do bani bo czekam juz dzien i nic nie odpisal,tylko kasiore by brali (w sumie zastanawiam sie ilu z tych co pisza ze placi placi naprawde i nie mam na mysli smiesznego 1 sms za 11 zl )


    Ps zamiast glupoty pisac to czekaj
    Ostatnio edytowane przez Draxopix ; 16.10.2012 o 18:28

  4. #34
    Osadnik
    Dołączył
    14.02.2012
    Posty
    78
    Serwer
    Nowa Ziemia
    ....eeeech

    czasem ręce opadają....


    P.S. Jak masz takie pierdy opowiadać to oszczędź sobie.

  5. #35
    Odkrywca Awatar Adamynas
    Dołączył
    20.01.2012
    Posty
    279
    Serwer
    Nowa Ziemia
    mi wiking wsiąkł i co? czekam sobie czekam
    aa i studnia mi wsiąkła, taka ładna bez dna... i hooy

  6. #36
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    04.03.2012
    Posty
    7
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Minął tydzień od mojego zgłoszenia o zniknięciu przedmiotów i nadal nie mam żadnej rekompensaty ani nawet wyjaśnienia tej chorej sytuacji. Czy to musi tyle trwać?

  7. #37
    emer1597
    miałem nadzieję że zrobią zwroty podczas konserwacji , a tu NIC - nawet nic nie poprawili w Handlu ,
    nadal kicha na końcu pleców

  8. #38
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    29.07.2012
    Posty
    3
    Serwer
    Nowy Świat
    A ja myślałam, że mam urojenia, że mimo, że sprzedałam 4k koni to tych monet jakoś tak za mało... Teraz już mam pewność, że mi się nie wydawało, że i tak nie mam po co pisać do technicznych i żeby absolutnie nie wystawiać ofert jak ma być przerwa techniczna!

  9. #39
    Retired CM Awatar BB_xaar
    Dołączył
    17.01.2012
    Posty
    990
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Problem z zaginionymi transakcjami sprzed konserwacji w dniu 11.10.2012 nadal nie został rozwiązany - czekam na odpowiedź.

    W czasie ostatnich prac technicznych nie były wprowadzane żadne fixy związane z handlem - gdyby tak było, to bym o tym poinformował.

    Podczas konserwacji za tydzień planujemy ostatecznie naprawić problem z błędnie działającymi przygodami (zbyt wielu uczestników).

  10. #40
    Osadnik
    Dołączył
    13.08.2012
    Posty
    20
    Serwer
    Czarci Gaj
    Cytat Zamieszczone przez BB_xaar Zobacz posta

    Podczas konserwacji za tydzień planujemy ostatecznie naprawić problem z błędnie działającymi przygodami (zbyt wielu uczestników).
    Czytaj: Podczas konserwacji za tydzien planujemy ostatecznie usunąć z gry przygody, zbyt wielu uczestników ma problemy co znaczy, support ma za duzo roboty.
    Czyli wywalamy przygody i nie mamy problemu i dalej mozemy siedziec z wywalonymi nogami na biurku i pic kawke.

Strona 4 z 11 PierwszyPierwszy ... 2 3 4 5 6 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.