Strona 3 z 11 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 5 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 105

Wątek: Przerwa konserwacyjna - znikające przedmioty.

  1. #21
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    05.05.2012
    Posty
    3
    Serwer
    Nowy Świat
    Przy ostatniej konserwacji straciłem 200 Fragmentów map o czym nie omieszkałem napisać do supportu. Przed chwila dostałem w prezencie od BB 5 Dyń (słownie: pięć) i domyślam się że jest to zadość uczynienie problemów jakie doznałem. Jeśli okaże się to prawdą, moja dziecięca miłość do marki The Settlers umrze w ciągu kilku sekund na niepohamowane zażenowanie.

  2. #22
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    07.02.2012
    Posty
    1
    Serwer
    Nowa Ziemia
    U mnie podobna sytuacja. Straty na handlu to:
    16.000 dech z liścia
    16.000 marmur
    4.0000 żelazo.

    Ale z tego co widzę i słyszę inni mają jeszcze gorzej
    0-----{==============================>
    ... oto miecz przeznaczenia.

  3. #23
    Osadnik
    Dołączył
    14.02.2012
    Posty
    78
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez wito0o Zobacz posta
    Przy ostatniej konserwacji straciłem 200 Fragmentów map o czym nie omieszkałem napisać do supportu. Przed chwila dostałem w prezencie od BB 5 Dyń (słownie: pięć) i domyślam się że jest to zadość uczynienie problemów jakie doznałem.
    COOOOOO???? - A stracone surowce? (przecież mogą oni łatwo to sprawdzić czy ściemniamy, czy nie).

    P.S. Godzina koło 13.30 - próbowałem dalej pohandlować i poszło 4 x 1000 koni.

  4. #24
    Retired CM Awatar BB_xaar
    Dołączył
    17.01.2012
    Posty
    990
    Serwer
    Nowa Ziemia
    wito0o, najwyraźniej nie przeczytałeś uważnie odpowiedzi z Supportu - 5 Dyń zostało przyznanych w ramach innego zgłoszenia, temat: "Imponujacy smentarz dyń". Sprawa z zaginionymi fragmentami map jest nadal analizowana.

    wallycsw1976, jeśli surowce do tej pory nie pojawiły się na Twoim koncie, proszę również napisać do Supportu (o ile już tego nie zrobiłeś). To samo dotyczy innych osób.

  5. #25
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    15.05.2012
    Posty
    4
    Serwer
    Nowy Świat
    Jak długo będą jeszcze analizowane sprawy towarów które zniknęły? Rozumie że ktoś kto napisał że zabrało mu 50k monet i 100k granitu może być niewiarygodny, ale ktoś jak jak kto napisał do supportu zaraz rano po konserwacji, że zniknęło 200 map wystawionych po 7 monet i chce albo mapy, albo monety chyba jest na tyle wiarygodny żeby towar zwrócić.
    Przecież problem jest powszechnie znany i potwierdzony.

  6. #26
    Retired CM Awatar BB_xaar
    Dołączył
    17.01.2012
    Posty
    990
    Serwer
    Nowa Ziemia
    pkos997, niestety nie jestem w stanie podać konkretnego terminu - jednak przed chwilą przesłałem prośbę o info o postępach. Obiecuję, że gdy tylko dowiem się czegoś nowego, to od razu o tym poinformuję.

  7. #27
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    22.07.2012
    Posty
    4
    Serwer
    Nowa Ziemia
    U mnie 2 wikingów,a nie przypominam sobie bym je sprzedawał rozdawał pozatym musiałbym wystawic 2 aukcje bo przygody sie nie powielają do x4, szok

  8. #28
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    07.04.2012
    Posty
    5
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Dołączam się do problemu. Wczoraj wystawiłem na handel 201 dyń za 1999 monet. Do teraz nie otrzymałem ani zwrotu dyń ani nawet wyhandlowanych monet. Czekam na odpowiedź od supportu.

  9. #29
    Osadnik
    Dołączył
    14.02.2012
    Posty
    78
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez wallycsw1976 Zobacz posta
    Ja napisałem do supportu wczoraj rano o 9.00 - info o przekazaniu dalej dostałem o 13.00 i do teraz ciszaaaaa.......
    To co napisałem wyżej było w piątek (a mail wysłałem w czwartek o 9.00). Teraz jest 19.00 w poniedziałek i do teraz cisza.....

  10. #30
    Osadnik
    Dołączył
    14.02.2012
    Posty
    78
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Muszę to napisać i zacytować Aleksandra z supportu (jakbym dostał w twarz):


    "Bardzo proszę poczekać do czasu wygaśnięcia tej oferty, następnie wylogować się wyczyścić pamięć podręczną przeglądarki i zalogować ponownie. Oczywiście proszę napisać do nas jeszcze raz, gdyby pomimo tych zabiegów surowce nie pojawiły się."

    Dostałem takiego maila dziś o godz. 12.45 - ponad 5 dni po utracie surowców (a gram codziennie po kilka godz.)

    CZY KTOŚ CZYTA DOKŁADNIE E-MAILE I CZAS ICH WYSŁANIA? Czy ja po 5 i 1/2 doby dostałem taką samą odpowiedź jak ktoś kto miał takie problemy dziś rano? WTF?


    Ale olewka .....

Strona 3 z 11 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 5 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.