Strona 2 z 11 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 105

Wątek: Przerwa konserwacyjna - znikające przedmioty.

  1. #11
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    01.06.2012
    Posty
    4
    Serwer
    Nowy Świat
    czyli nie jestem sam.... a już myślałem, że źle aukcję wystawiłem... i granit i mapki za darmo się sprzedały :/

  2. #12
    Retired CM Awatar BB_xaar
    Dołączył
    17.01.2012
    Posty
    990
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Tak czajorek, problem ten dotyczy nie tylko Ciebie. Gdy pojawią się jakieś nowe informacje, od razu o tym poinformuję.

  3. #13
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    01.08.2012
    Posty
    2
    Serwer
    Nowy Świat
    Też melduję błąd. Wystawione 3 kolejki towarów- wszystko przepadło.

  4. #14
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    22.05.2012
    Posty
    4
    Serwer
    Nowy Świat
    coraz gorzej sie robi bedzie trzeba spisywac na kartce ile w magazynach mamy bo przez noc przylatuje ufo i znika nam z magazynow

  5. #15
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    04.03.2012
    Posty
    7
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Odpisał Wam coś po tym rabunku support? Mnie po kilkunastu godzinach poinformowano, że sprawa została przekazana dalej...

  6. #16
    Osadnik
    Dołączył
    14.02.2012
    Posty
    78
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez Aelirenn Zobacz posta
    Odpisał Wam coś po tym rabunku support? Mnie po kilkunastu godzinach poinformowano, że sprawa została przekazana dalej...
    Ja napisałem do supportu wczoraj rano o 9.00 - info o przekazaniu dalej dostałem o 13.00 i do teraz ciszaaaaa.......

    P.S. Jak długo w takich wypadkach średnio czeka się na odpowiedź z supportu?

  7. #17
    Osadnik
    Dołączył
    05.03.2012
    Posty
    106
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Cytat Zamieszczone przez wallycsw1976 Zobacz posta
    Ja napisałem do supportu wczoraj rano o 9.00 - info o przekazaniu dalej dostałem o 13.00 i do teraz ciszaaaaa.......

    P.S. Jak długo w takich wypadkach średnio czeka się na odpowiedź z supportu?

    Do skutku ( z różnym rzecz jasna wynikiem). Ja czekam na zwrot armii już z tydzień, ale support przekonuje mnie, że lagi to moja wina i że one całkowicie nie przeszkadzają w rozgrywce ^^^.

    Na zwrot towaru, który straciłem w wyniku przeróbek w mechanizmie handlu czekam 2 dni bez jakiejkolwiek odpowiedzi.

    BB_xaar kogo żeście tam posadzili? Był jakiś kasting?

  8. #18
    Retired CM Awatar BB_xaar
    Dołączył
    17.01.2012
    Posty
    990
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Zazwyczaj Support odpisuje w ciągu pierwszych 48h od otrzymania zgłoszenia, proszę jednak zwrócić uwagę na to, że problemem tym dotkniętych jest sporo graczy, więc proces może się nieco wydłużyć. Tak jak pisałem już wcześniej, gdy tylko dostanę aktualizację, od razu o tym poinformuję.

  9. #19
    Osadnik
    Dołączył
    05.03.2012
    Posty
    106
    Serwer
    Słoneczny Gród
    BB_xaar kopiuj - wklej nie zajmuje wiele czasu

  10. #20
    Osadnik
    Dołączył
    14.02.2012
    Posty
    78
    Serwer
    Nowa Ziemia
    No i znowu strata (4 x 100 map) o godz. 12.26 - dałem na handel jako 4 oferta i zaraz wcięło... Nigdzie ich nie ma...


    P.S. Mam pecha bo zabiera mi najlepsze surowce: Wikingi, granit i dziś mapy, a chleb, czy węgiel wystawiam bez problemu wtf??

Strona 2 z 11 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.