Pokaż wyniki od 1 do 6 z 6

Wątek: Problem z wejściem do gry po przygodzie OB

  1. #1
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    08.06.2012
    Posty
    7
    Serwer
    Nowa Ziemia

    Problem z wejściem do gry po przygodzie OB

    Witam. Wy to chyba sobie robicie jakieś jaja. Pisałem 4.10 do supportu ze mam problem z wejściem do przygody OB u kolegi. Dostałem odpowiedź która mnie nieusatysfakcjonowała, kto mi odda zasoby które obecnie tracę?
    Problem nadal jest i to jaki a odpowiedzi zero!!!! Nie mogę wejść do gry wyskakuje błąd "Obszar serwera uszkodzony prosimy spróbować ponownie" ile można próbować? Pytam się co WY tam robicie za co dostajecie kasę i za co wam tam płacą bo chyba nie za toby pomagać graczom tylko przyjść wypić kawkę dać parę banów na globalu i potem wio do domu. Weźcie się w końcu za robotę i naprawcie konto bym mógł spokojnie grać i się nie stresować.I jeszcze jedno nie interesuje mnie odpowiedź że konto zostanie naprawione podczas najbliższej przerwy technicznej macie je naprawić. Władowałem w to konto kasę prawdziwą nie wirtualną jak mi ją oddacie i czas który zmarnowałem dla tej gry (około 6 miesięcy) możecie mnie wywalić i wykasować moje konto. A jak nie to sprawę oddam do Sądu, ciekawi mnie tylko to ile głów poleci u was tam w firmie i jaką zajefajną reklamę dostanie BB i Ubisoft. Zapłaciłem więc wymagam. Barlog111

  2. #2
    s1lly_sco
    Nie chcę się wtrącać, ale po tym jak BB traktuje graczy - czyli swoich klientów - zaryzykuje stwierdzenie, że nie mają zielonego pojęcia co to marketing i jaka może być wartość ewentualnych strat wizerunkowych jeśliby któryś z graczy zdecydował się na proces.

  3. #3
    Początkujący Osadnik Awatar Sylwunia
    Dołączył
    23.01.2012
    Posty
    16
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Takie same wątki są pod linkami:

    http://forum.thesettlersonline.pl/th...gowania/page10
    http://forum.thesettlersonline.pl/th...nto-cz.2/page3

    Sytuacja nie jest nowa, ma ją coraz więcej graczy. Zapraszam do lektury owej tragikomedii. Mnie też to spotkało (i conajmniej 4 graczy których znam), nie mogę grać od 13.IX.2012, zaniedługo minie miesiąc. A nasz kochany Support: jest mu przykro, przeprasza, prosi o cierpliwość i nieustannie pracuje nad rozwiazaniem problemu lub doradzają reset konta bo nie wiadomo, czy problem uda się usunać.
    Jestem szefową Gildii, mam 44 lvl, władowałam realną kasę (O zgrozo - mogłam tego nie robić), i gram od 9 miesięcy.

    Nie wiem czy śmiać się czy płakać.

  4. #4
    Początkujący Odkrywca Awatar Kylar_Slyterin
    Dołączył
    10.04.2012
    Posty
    135
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Nie jesteś pierwszy ani nie ostatni. Ludzie pracujący dla BB mają gdzieś graczy. Problemy się dwoją i troją a programiści "od siedmiu boleści" nic nie potrafią zrobić. To by było na tyle. -.-





  5. #5
    Początkujący Osadnik Awatar Sylwunia
    Dołączył
    23.01.2012
    Posty
    16
    Serwer
    Nowa Ziemia
    U mnie po konserwie z dnia 11.10.2012 gra dalej ... nie działa.
    Nic się nie zmieniło.

  6. #6
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    19.04.2012
    Posty
    4
    Serwer
    Nowa Ziemia
    U mnie tez nie dziala ! to juz szczyt niekompetencji ludzi od ktorych zalezy zeby gra sprawiala wszystkim graczom przyjemnosc a nie narazala na stres i frustracje ! ciekaw jestem czy ta konserwa przywrocila komus konto ?

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.