Chciałbym również wyraźnie zaznaczyć, że nikt nie "traci" konta. Zgadza się, w wyjątkowych sytuacjach konto może zostać zablokowane w wyniku błędu, jednak wystarczy zgłosić to do Supportu - wtedy sytuacja zostanie przeanalizowana, a rozwiązanie wdrożone tak szybko jak to możliwe.
BB_xaar wiesz co się robi kotkiem i młotkiem??? co dla CIebie oznacza wyjątkowa sytuacja??? może to chęć normalnej gry ze znajomymi???
pozwólcie że wrócę do tematu "tracenia" konta
2 osoby z naszej gildii nagle zniknęły, jak sie okazało bład na serwerze zablokował im możliwość wchodzenia na własną wyspę, czy to jest normalne???
taka sytuacja trwa od ponad 2 tygodni i proszę nie pisz ze support cokolwiek analizuje bo wiemy że tak nie jest.
Gdybyście mieli jaką kolwiek kontrolę nad tym co sie dzieje w grze napisalibyście nam uczciwie ludzie jest błąd nie róbcie tego i tego pracujemy nad jego usunieciem.
czemu zamiatacie problem pod dywan...
Jedna z zablokowanych przez błąd osób pisała do was w chwili kiedy zablokowana została przygoda a na wyspę mogła wchodzić... i co zrobiliście?? - a no nic - żadnej reakcji - bo po co...
zbywacie ludzi odpowiedziami że sie staracie coś robicie, potem proponujecie reset konta, potem zapada milczenie.... i nagle wiadomość pracujemy nad usunięciem problemu i nadal nic...
Napiszcie nam uczciwie gdzie jest problem, czego unikać jak sie zabezpieczyć przed takimi problemami
bo to nic przyjemnego wchodząc na wyspę zobaczyć komunikat wystąpił nieoczekiwany błąd serwera
a przy okazji takie błędy występują też na innych serverach, to nie są jednostkowe przypadki
oczekuję konkretnej odpowiedzi kiedy usuniecie błąd tak aby wszyscy gracze mogli wrócić do gry
a jezeli nie potrafisz na to odpowiedzieć to powiedz mi konkretnie kto potrafi - zapytam z przyjemnością
pozdrawiam
miki