Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 17

Wątek: Usowanie Pni Drzew

  1. #1
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    25.07.2012
    Posty
    1
    Serwer
    Nowy Świat

    Usowanie Pni Drzew

    Witam wpadlem na taki pomysl aby dolozyc kolejny budynek mianowicie budynek by usowal pni drzew wykarczowanych drzew i oczywiscie jakas ilosc desek lub beli by wplywala do magazynu co o tym sadzicie ? automatycznie byla by wieksza swoboda na ukladanie budynkow

  2. #2
    Osadnik
    Dołączył
    04.03.2012
    Posty
    25
    Serwer
    Słoneczny Gród
    zły pomysł prowadziło by to do "błędnego koła" i dawało możliwość zablokowania całkowicie konta

  3. #3
    Osadnik Awatar Maghemit
    Dołączył
    04.08.2012
    Posty
    68
    Serwer
    Kolonia
    Nie usuwanie. ale przestawianie pniaków i nie jako nowy budynek ale jako opcja u leśnika.
    Cytat Zamieszczone przez EmhyrVarEmreis Zobacz posta
    zły pomysł prowadziło by to do "błędnego koła" i dawało możliwość zablokowania całkowicie konta
    nie rozumiem, dlaczego zablokowanie konta?

  4. #4
    Osadnik
    Dołączył
    27.01.2012
    Posty
    23
    Serwer
    Nowa Ziemia
    nie rozumiem, dlaczego zablokowanie konta?
    Bo nowe drzewa powstają tylko na pniakach?

  5. #5
    Osadnik Awatar Miesiączka
    Dołączył
    18.03.2012
    Posty
    27
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Cytat Zamieszczone przez Maghemit Zobacz posta
    Nie usuwanie. ale przestawianie pniaków i nie jako nowy budynek ale jako opcja u leśnika.
    lub żeby każdy leśnik sadził 10 drzew losowo albo sami ustawiamy gdzie coś jak w SIII co był promień gdzie sadził drzewa leśnik

    Nigdy nie rozmawiaj z idiotą. Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.

  6. #6
    Odkrywca Awatar Piotru70
    Dołączył
    08.03.2012
    Posty
    1,008
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Dla mnie w ogóle bez sensu. Zresztą takie coś tylko przyprawiło by grę o dodatkowe lagi. Wiec raczej My jak i Administracja chcemy uniknąć takich niekorzystnych warunków.

  7. #7
    Początkujący Odkrywca Awatar Kylar_Slyterin
    Dołączył
    10.04.2012
    Posty
    135
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Ten pomysł był poruszany wielokrotnie i - nie będzie on więcej rozpatrywany gdyż zakłóci to mechanikę gry. Powiem krótko pnie muszą gdzieś być aby leśnik mógł sadzić a jeśli chodzi o przenoszenie to wprowadziło by to niepotrzebny chaos. Dlatego Jestem na nie. Większość graczy jakoś na to nie narzeka. A BB_xaar już się na ten temat wypowiedział kiedyś o ile mnie pamięć nie myli.





  8. #8
    grim_reaper
    Cytat Zamieszczone przez Kylar_Slyterin Zobacz posta
    Ten pomysł był poruszany wielokrotnie i - nie będzie on więcej rozpatrywany gdyż zakłóci to mechanikę gry. Powiem krótko pnie muszą gdzieś być aby leśnik mógł sadzić a jeśli chodzi o przenoszenie to wprowadziło by to niepotrzebny chaos. Dlatego Jestem na nie. Większość graczy jakoś na to nie narzeka. A BB_xaar już się na ten temat wypowiedział kiedyś o ile mnie pamięć nie myli.
    Uwierzcie temu czlowiekowi , czyta tak wiele postow i w tak wielu miejscach sie udziela , ze gdyby od tego zalezaly lvle mialby juz 51-szy .

    Kylar , zapomniales dodac czegos o czyszczeniu cache

  9. #9
    Osadnik
    Dołączył
    03.03.2012
    Posty
    139
    Serwer
    Nowy Świat
    Pomysł z usuwaniem pni drzew mi się podoba.
    Drwal mógłby mieć opcję usuwania pni na jakimś obszarze. A leśnik sadzenia nowych pni.

    Nie bardzo rozumię argumenty przeciwników.
    Pnie muszą gdzieś być - i by były!
    Co do blokowania gry przez usunięcie wszystkich pni, cóż, jeśli ktoś usunął wszystkie, to może nie są mu potrzebne - bez drewna iglastego po pewnym czasie można się obejść. A jeśli zrobił to nieintencjonalnie, to zawsze ma u leśnika opcję robienia pni na nowym obszarze.
    A jeśli chodzi o blokowanie w drugą stronę - nasadzenie drzew wszędzie - to z tej sytuacji też można wyjść mając u drwala opcję trwałego usuwania pni po ścięciu na jakimś obszarze. Zablokowanie mogłoby nastąpić, gdyby jakiś wyjątkowy idiota wykasował wszystkie budynki poza chatą leśnika i wszędzie nasadził drzew. Ale i w tej sytuacji ma wyjście - wykasować chatę leśnika, wybudować drwala i zacząć odwracać proces

  10. #10
    Odkrywca Awatar Piotru70
    Dołączył
    08.03.2012
    Posty
    1,008
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Czlowiek_Lasu pomyślałeś o tym jakie bugi mogą występować poprzez wyrastanie drzew zbyt blisko złóż kopalń i braku możliwości ich wybudowania? To ze drzewo się zetnie nie znaczy ze złoże się odblokuje. Ten pomysł jest z miejsca skazany na niepowodzenie, gdyż projektanci musieli by zmienić podstawową kwestie odnośnie naszej wyspy. Co wiąże się właściwie z projektowaniem od podstaw naszej "pierwotnej wyspy". Dajcie sobie na luz i nie wypowiadajcie się bo wasze sugestie w tej sprawie będą totalnie olewane przez BB.

Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.