Zobacz wyniki ankiety: Podoba mi się pomysł

Głosujących
27. Nie możesz głosować w tej sondzie
  • Tak

    17 62.96%
  • Nie

    10 37.04%
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 1 2
Pokaż wyniki od 11 do 17 z 17

Wątek: Zmiany w magazynie prowiantu

  1. #11
    Odkrywca
    Dołączył
    31.05.2012
    Posty
    703
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Odkrywca z poszukiwań przynosi również marmur czy liście, podobnie z przygód przynosi się te rzeczy, więc Twój argument acp jest nie do końca zrozumiały. Idąc tym tokiem rozumowania powinniśmy też zrezygnować z kamieniarzy i tartaktów liściastych a zamiast tego wysyłać po nich odkrywców albo cierpliwie kolekcjonować z przygód. Co do odkrywcy, to też można sobie kupić ich kilkunastu i co 6h wysyłać po skarb i wtedy po co kamieniarze i inne budynki, skoro odkrywcę można wysłać?
    Nawet stosunek podany przez s3b3x brzmi rozsądnie, bo jest 2x niższy niż dla marmuru i liściastych.

    Czasami te Wasze argumenty na "nie" są trochę na zasadzie "autostrady w Polsce są niepotrzebne bo ja wszędzie chodzę piechotą".

  2. #12
    Początkujący Odkrywca Awatar Kylar_Slyterin
    Dołączył
    10.04.2012
    Posty
    135
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Cytat Zamieszczone przez Larxand Zobacz posta
    Odkrywca z poszukiwań przynosi również marmur czy liście, podobnie z przygód przynosi się te rzeczy, więc Twój argument acp jest nie do końca zrozumiały. Idąc tym tokiem rozumowania powinniśmy też zrezygnować z kamieniarzy i tartaktów liściastych a zamiast tego wysyłać po nich odkrywców albo cierpliwie kolekcjonować z przygód. Co do odkrywcy, to też można sobie kupić ich kilkunastu i co 6h wysyłać po skarb i wtedy po co kamieniarze i inne budynki, skoro odkrywcę można wysłać?
    Nawet stosunek podany przez s3b3x brzmi rozsądnie, bo jest 2x niższy niż dla marmuru i liściastych.

    Czasami te Wasze argumenty na "nie" są trochę na zasadzie "autostrady w Polsce są niepotrzebne bo ja wszędzie chodzę piechotą".
    Ale zauważ. Ze teraz trzeba się natrudzić aby gospodarkę podnieść do takiego stanu aby wszystko na upgrad'e maxymalny. A gdyby to wprowadzili to Ci którzy mieli by tysiące desek i marmuru w magazynie od razu mieli by setki desek egzo. i granitu. I co w tedy ? 0'ro wysiłku bo wystarczy "przetopić :P" "przerobić i ma się wszystko.."





  3. #13
    Odkrywca
    Dołączył
    31.05.2012
    Posty
    703
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Nie Kylar, to nie jest do końca tak. Tak samo możesz powiedzieć, że ktoś może sobie poprzetapiać wszystkie kamienie na marmur i "bez wysiłku" wrzucić wszystko na III/IV poziom. Ja osobiście z pomysłu s3b3xa bym rzadko korzystał, bo zwyczajnie nie miałbym na to czasu w magazynie prowiantu, podobnie wielu innych graczy. Raczej mało kto miałby setki granitu, tak samo jak i niewielu przerabia kamienie na marmur (chyba że całą gospodarkę opierają na wytwarzaniu marmuru). Poza tym weź pod uwagę, że żeby zrobić ten granit, trzeba by było najpierw mieć marmur, więc to nie jest tak, że z dnia na dzień miałbyś nagle granitu pod sufit. No i jeszcze jeden aspekt, który znów się pojawia. Otóż, to, że Ty, acp, s3b3x, czy ktokolwiek inny poświęci się produkcji granitu, na moją grę i wyspę nie będzie miało absolutnie żadnego wpływu, więc co mi szkodzi, że będziesz miał wszystkie budynki na V? Zupełnie nic.
    Ewentualnie, dla zachowania odpowiedniego balansu i ekskluzywności zwiększyłbym czas wytworzenia tego granitu z 00:30 do 02:00 na I poziomie magazynu i mogłoby być nieźle.

  4. #14
    climbatize
    Podzielę opinię wielu osób powyżej, że gra musi mieć jakiś poziom trudności, a zdobycie granitu to jeden z nich. I o ile większa radocha kiedy wpadnie ładna kupa granitu z przygody. Bardziej by mi odpowiadało co innego - zdobywanie PD poprzez pewną ilość surowców. Np. przy wyprodukowaniu dajmy na to 10k chleba uzyskujemy 10 pkt PD. Chodzi mi o uzyskiwanie kolejnych poziomów nie tylko poprzez przygody.

  5. #15
    Początkujący Odkrywca Awatar Kylar_Slyterin
    Dołączył
    10.04.2012
    Posty
    135
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Cytat Zamieszczone przez climbatize Zobacz posta
    Podzielę opinię wielu osób powyżej, że gra musi mieć jakiś poziom trudności, a zdobycie granitu to jeden z nich. I o ile większa radocha kiedy wpadnie ładna kupa granitu z przygody. Bardziej by mi odpowiadało co innego - zdobywanie PD poprzez pewną ilość surowców. Np. przy wyprodukowaniu dajmy na to 10k chleba uzyskujemy 10 pkt PD. Chodzi mi o uzyskiwanie kolejnych poziomów nie tylko poprzez przygody.
    Dokładnie o to mi chodzi. Ja aktualnie zbieram przygody po to aby mieć z nich deski egzot. czy granit. A taki przetop byłby idealny dla tych co wchodzą raz na jakiś czas i tylko odnawiają kopalnie. Dla nich wejść w Magazyn Prowiantu i zarzucić przerobienie marmuru na granit będzie pestką. Fakt to by spowodowało obniżkę rynkową ceny granitu ale gdzie tu przyjemność z gry ?





  6. #16
    Folcio
    To samo przyszło mi do głowy. A do tych co jadą po tym pomyśle - to spróbujcie zdobyć 9k drewna egzotycznego i tyleż marmuru. Zdrówka życzę. A w handlu to było by wielu kupców ale zero zbywających.

  7. #17
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    11.09.2012
    Posty
    13
    Serwer
    Dolina Odkrywców
    skoro jest komus za trudno niech pogra na testowym serw. tam bedzie na 30 lvl odrazu i dostanie 3000 klejnotow
    ja chce pograc a nie skonczyc gra ze 2 tygodnie
    dlaczego ktos ma miec latwiej niz ja ??
    marmur i liscie da sie przerobic bo ciezko inaczej ale granit i egzotyk so dostepne w przygodzie i taki byl plan zaalorzycieli
    bo tak to po co przygody ?? tylko dla lvl ?? to zacznie cie irytowac ze bedziesz mial pelno granitu i egzotycznego drewna i nikt niebedzie kupowal bo wszyscy beda mieli pelno .
    najlepiej jeszzce bedzie jak wprowadzi sie kody i good mode on dla wojska

Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 1 2

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.