Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 33

Wątek: Zmiana w handlu, cena za sztukę

  1. #21
    Osadnik
    Dołączył
    20.05.2012
    Posty
    82
    Serwer
    Nowa Ziemia
    nie realne.......kurs mozna zastosowac tylko w przypadku kupna/sprzedazy za monety a jaki kurs ustalic jak ktos sprzedaje towar za towar....za przygode....za budynek, premie itd.

  2. #22
    Osadnik
    Dołączył
    11.04.2012
    Posty
    33
    Serwer
    Kolonia
    Jak to nierealne?

    W przypadku sprzedaży towaru za towar, też kurs.
    Np:
    400 napitku za 100 narzędzi - kurs napitku do narzędzi 1 : 0,25
    2375 napitku za 250 narzędzi - kurs 1: 0,11

    W czym problem? Przecież nie trzeba wszystkiego odnosić do monet, to by było nawet trudne do realizacji. Po czasie będziesz już kojarzył/czuł jaki kurs np. miedzi do koni jest do przyjęcia, a jaki nie.

    W przypadku budynków - chyba oczywiste że skoro można sprzedać tylko 1 budynek, to kurs jest zbędny?

  3. #23
    Osadnik
    Dołączył
    20.05.2012
    Posty
    82
    Serwer
    Nowa Ziemia
    no w sumie masz racje...mogła by byc taka kolumna na handlu....wielkiej filozofii zrobic cos takiego w skrypcie by nie było....

  4. #24
    Odkrywca Awatar Hakardrag
    Dołączył
    04.03.2012
    Posty
    340
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Wasze propozycje zmierzają w kierunku zmiany wolnego handlu (Rynek) w zorganizowanie klasycznej Giełdy. Chce mi się śmiać, bo większość z Was wtedy dopiero by zapłakała nad handlem. Obecni gracze z 50lvl skubali by Was jeszcze bardziej - bo chyba nie sądzicie że byliby zainteresowani w wysokim kursie zwykłych towarów a niskim luksusowych? Jak sądzicie - kto by dyktował warunki na takiej Giełdzie ?

  5. #25
    Osadnik
    Dołączył
    11.04.2012
    Posty
    33
    Serwer
    Kolonia
    Hakardrag o czym Ty piszesz kolego?
    Wolny rynek a giełda - dla Ciebie to są pojęcia gryzące się?
    Zresztą, pisz sobie co chcesz, przypomniała mi się Twoja fiksacja na punkcie PvP ("zabawa dla zakompleksionych dzieci w piaskownicy") więc nauczona doświadczeniem, podaruję sobie próbę dyskusji.

  6. #26
    Odkrywca Awatar Hakardrag
    Dołączył
    04.03.2012
    Posty
    340
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Cytat Zamieszczone przez Katrin3 Zobacz posta
    Hakardrag o czym Ty piszesz kolego?
    Wolny rynek a giełda - dla Ciebie to są pojęcia gryzące się?
    Zresztą, pisz sobie co chcesz, przypomniała mi się Twoja fiksacja na punkcie PvP ("zabawa dla zakompleksionych dzieci w piaskownicy") więc nauczona doświadczeniem, podaruję sobie próbę dyskusji.
    Co do pytania, to tylko ostrzegam, że jeśli gra pójdzie w tym kierunku to wielu będzie bezsilnie biło głową w mur w walce z "konserwą +50 lvl".

    A co do mojej "fiksacji", o dyskusji z Tobą rzeczywiście nie ma mowy bo...
    Albo masz niewiele lat i mało doświadczenia, albo jesteś na tyle cwana że próbujesz tu grać komedie.
    Bo wystarczy wejść w dowolną grę przeglądrkową z klasycznym PvP by zobaczyć te kompleksy i piaskownicę.
    Oczywiście gdy tylko TSO stanie się taką grą, to ja nie mam najmniejszego zamiaru przeszkadzać Ci w zabawie - USTĄPIĘ NATYCHMIAST

  7. #27
    Osadnik
    Dołączył
    27.03.2012
    Posty
    17
    Serwer
    Czarci Gaj
    Popieram - cena za sztukę - dobry pomysł

  8. #28
    Początkujący Odkrywca Awatar Kylar_Slyterin
    Dołączył
    10.04.2012
    Posty
    135
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Panowie prosze o spokój. Ja proponuje cos takiego

    Gdzieś na forum umieścić przelicznik :

    400 napitku - za - np. 8 monet
    400 węgla - za - np. 8 monet
    400 narzędzi - za - np. 20 monet
    itd.
    itd.

    Zrobić taki przelicznik jaki był na starym handlu a ten kto będzie chciał wystawić uczciwa ofertę lub osoba która będzie chciała kupić uczciwą ofertę spojrzy na ten przelicznik na forum i stwierdzi czy taki przelicznik mu odpowiada czy nie.

    Chodzi mi aby kupujący i sprzedający mieli punkt zaczepienia co do uczciwych cen. Tak aby mogli siedzieć z kalkulatorem i po przeliczeniu surowców za np. surowce wiedzą, czy dana oferta jest uczciwa czy sobie ja odpuścić.

    Co wy na to ?





  9. #29
    Odkrywca
    Dołączył
    26.06.2012
    Posty
    370
    Serwer
    Kolonia
    to jak dobrze poszukasz taki przelicznik jest. a co do uczcuiwych cen - uczciwe ceny generuje rynek i tak długo jak ludzie będą kupować 100 wody za 100 monet (przykład absurdalny celowo) to tak długo ludzie będa chcieli sprzedawać 100 wody za 100 monet i proszę nie mów mi, że nie chciałbyś sprzedać wody w takiej cenie, jeśli ktoś by chiał kupić.

  10. #30
    Osadnik
    Dołączył
    21.08.2012
    Posty
    34
    Serwer
    Kolonia
    Kilka zamian jest potrzebne w handlu.
    Jednym z nich jest omawiany współczynnik.
    Ma na celu porównanie 2 ofert i wybranie najkorzystniejszej.
    Jak wy to robicie ?
    Bierzecie kalkulator i liczycie - wybieracie najlepszą.
    Skoro liczycie - to czemu nie można tego podać obok oferty ?

    Sam handel by lepiej funkcjonował.
    Oferty "z kosmosu" były by bardzo wyraźne (w/g współczynnika lepszego lub gorszego)

    Popierajcie "prawdziwy wolny rynek" głosujcie na TAK.


    Uwaga do piszących "Jeśli temat dotyczy problemu A to nie piszemy o problemie B".
    Zakładamy nowy temat "problem B" dodajemy ankiete "TAK, NIE" i podajemy rozwiązanie.

Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.