Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 31

Wątek: Jak łatwo stracić konto cz.2

  1. #11
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    01.03.2012
    Posty
    19
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Mój problem pojawił się tydzień temu na Mrocznych Kapłanach i został od razu zgłoszony, dzisiejsza przerwa konserwacyjna miała go naprawić ale pewnie chłopaki byli zbyt zajęci szukaniem sposobu na wyciągniecie od nas jeszcze więcej kasy i nie mieli czasu naprawić jednostkowych problemów.

    Normalnie gdyby ktoś mi się włamał na konto i stracił do niego dostęp zgłosił bym to na policje. W tej sytuacji nawala dostawca gry i nie można nic zrobić bo to w końcu beta? Największą kpiną w tym wszystkim jest fakt że problem z przygodą pojawił mi się o 20 w piątek, a że support nie pracuje w weekendy, co jest kpiną do potęgi to reakcja na problemy jest zawsze w czwartek, ten teamten sramten, za rok też będzie przerwa konserwacyjna w czwartek.

    Może mi ktoś z adminów odpowie czy polski support ma w dupie wszystkim użytkowników czy jest to problem narzucony z góry na wszystkie kraje?

  2. #12
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    07.06.2012
    Posty
    22
    Serwer
    Czarci Gaj
    Tak PanieCzarny polski support ma nas gdzieś. Ale będą się niedługo sami martwili bo gro osób chce już zakończyć grę na tej coraz bardziej marnej grze. Mianowicie początek settlersów online był świetny i trzeba przyznać świetnie się też grało. Ale z czasem coraz więcej lagów było, coraz więcej zgłoszeń, które niestety są ignorowane przez modów czy support. Wszystko co do nas piszą owinięte jest w piękne słowa że pracują nad danym problemem lub wiedzą o nim i że został przekazany dalej ale nic więcej się nie dzieje. Ty jako klient masz siedzieć cicho i grać i cieszyć się że ci udostępniono tą grę za darmo. A wiadomo że za darmo to można se poprztykać palcem a nie da się pograć bo wcześniej czy później trzeba by parę kamyków dokupić. Sam też dokupiłem i teraz bardzo żałuję tego i odradzam wszystkim kupowanie diamentów czy też pudełek. Powód jest prosty ta gra schodzi na psy.

  3. #13
    Początkujący Osadnik Awatar Sylwunia
    Dołączył
    23.01.2012
    Posty
    16
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Polecam - http://forum.thesettlersonline.pl/th...ogowania/page1
    Cała sprawa opisana przeze mnie pod tym linkiem na forum. Ja razem z Symbiotykiem mamy ten sam problem, tylko, ze z przygodą Okradać Bogatych. Dodam, że nie możemy grać od 13.IX.2012r

    Zachęcam do dołączenie się również i do tego wątku.

    Miłej lektury.

  4. #14
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    20.03.2012
    Posty
    5
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Najważniejsze dla twórców gry to jest zbijanie kasy z tego wniosek.Dołącza duża ilość nowych graczy na na nowo powstałych światach i inwestują realną gotówkę.
    Reklama zrobiła swoje.Starzy gracze mogą iść w odstawkę już.Po co się trudzić,skoro na miejsce jednego z uszkodzonych kont przychodzi 100 nowych naiwnych,którzy będą dalej kupować pudełka i klejnoty-jak my wszyscy.

    BB_xaar :
    Kiedy się skończą nasze kłopoty?
    Kiedy będziemy mogli grać swobodnie?
    Ilu z nas z "Nowej ziemii" musi utracić konta lub je zlikwidować,żeby reszta mogła grać swobodnie?Bo może serwer jest przeciążony i nie wytrzymuje tylu graczy?

    Od 13.IX prosicie o cierpliwość-dostajecie ją od nas-a w zamian co dajecie?Kolejną prośbę o cierpliwość i wyrozumiałość.To zaczyna być męczące już.
    Przyspieszcie prace nad tym problemem lub zwróćcie się do lepszych od siebie po pomoc,ja bym już to zrobił---kolejna kasa od nas wam ucieka.nikt nie wie ile straciliście juz i ile stracicie jeszcze-ja nie zainwestuje złotówki w tą grę już>
    Ostatnio edytowane przez Symbiotyk ; 04.10.2012 o 16:55

  5. #15
    Retired CM Awatar BB_xaar
    Dołączył
    17.01.2012
    Posty
    990
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Podczas dzisiejszych prac konserwacyjnych została wprowadzona poprawka, która powinna uchronić pozostałych (nowych/kolejnych) graczy od problemu z uszkodzoną strefą (np. przygody). Niestety, wygląda na to, że część graczy nadal jest dotknięta problemem "z przeszłości" - w takim przypadku należy poinformować o tym Support. Wtedy nastąpi przekazanie sprawy do odpowiedniego departamentu w celu dalszej analizy.

    W związku z tym, że niektóre prace mogą zostać wykonane tylko podczas przerwy technicznej, cały proces "naprawy" danej strefy może trochę trwać. Jednak na pewno nie trzeba niczego kasować/resetować, wystarczy poczekać.

  6. #16
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    01.03.2012
    Posty
    19
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez BB_xaar Zobacz posta
    Podczas dzisiejszych prac konserwacyjnych została wprowadzona poprawka, która powinna uchronić pozostałych (nowych/kolejnych) graczy od problemu z uszkodzoną strefą (np. przygody). Niestety, wygląda na to, że część graczy nadal jest dotknięta problemem "z przeszłości" - w takim przypadku należy poinformować o tym Support. Wtedy nastąpi przekazanie sprawy do odpowiedniego departamentu w celu dalszej analizy.

    W związku z tym, że niektóre prace mogą zostać wykonane tylko podczas przerwy technicznej, cały proces "naprawy" danej strefy może trochę trwać. Jednak na pewno nie trzeba niczego kasować/resetować, wystarczy poczekać.
    Dostałem dziś info od supportu:
    "Witaj PanCzarny,

    Uprzejmie informuje, ponieważ prace konserwacyjne oraz wszystkie nasze próby naprawienia błędu zakończyły się nie powodzeniem, nie jest możliwe dalsze logowanie się na tym poziomie do gry." Potem dalsze sugestie o resecie konta.

    To w końcu mam czekać czy resetować czy zgłaszać ponownie?
    No i kolejne pytanie, dlaczego support nie może mi wysłać w prezencie XP, tak jak to miało miejsce niejednokrotnie na testowym?

  7. #17
    Osadnik
    Dołączył
    05.03.2012
    Posty
    106
    Serwer
    Słoneczny Gród
    PanCzarny polski support zawsze czeka na dzień w którym są przeprowadzane prace konserwacyjne modląc się żeby pomogło. Zawsze jest taka odpowiedź, że po tym dniu wszystko się naprawi. A gdy tak się nie stanie wtedy pada słowo oznaczające że się nic nie da zrobić. Odnoszę wrażenie, że ten support to tylko nabrzmiała nazwa czegoś co ma jedno zadanie: pisać wątpliwej jakości odpowiedzi, wciąż tej samej treści.

  8. #18
    Retired CM Awatar BB_xaar
    Dołączył
    17.01.2012
    Posty
    990
    Serwer
    Nowa Ziemia
    PanCzarny, bardzo proszę o podanie mi nr zgłoszenia (najlepiej za pomocą prywatnej wiadomości na forum), w którym tak Ci odpisał Support - postaram się wyjaśnić sytuację.

  9. #19
    Osadnik Awatar Mayk--DoUrden
    Dołączył
    11.08.2012
    Posty
    32
    Serwer
    Nowa Ziemia
    BB_xaar. Wyjaśnij mi proszę jak masz taką wiedzę, dlaczego support nas olewa???
    Dlaczego jesteśmy traktowani jak stado bezmózgich baranów???

    Raz na bagiennej wiedzmie wyskoczył błąd. Miałem cały weekend zablokowane całe wojsko i wszystkich genków, w nagrode za czekanie zablokowało mi całe konto.
    Jakoś się naprawiło (hmm... no coment) a dzis znowu wiedźma....
    2 razy musiałem burzyć jej wieże.. ^^
    W dziwny sposób straciłem CAŁE wojsko z mapy.
    3 wiadomości do supportu.
    Nawet pocałuj mnie w... nie dostałem.

    Wiecie co. Jestem zmieszany. Leżę chory w domu nie wychodząc od wielu miesięcy. Liczyłem, że przy TSO będzie łatwiej wysiedzieć.
    Płace ile mogę real kasę, siedzę prawie non stop. Pomijam, że mam jakieś "tragiczne fatum" ze na 20 przygody tylko 2 dobre droby i tak dalej. Trudno.
    Ale że nawet mnie olewają, jak przez błędy ponoszę co chwile straty?
    Pomijam brak jakiej kolwiek rekompensaty, czy słowa przepraszam, czy przykro nam.
    Ale wypadało by napisać ... co kolwiek...

  10. #20
    Retired CM Awatar BB_xaar
    Dołączył
    17.01.2012
    Posty
    990
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Mayk--DoUrden, właśnie sprawdziłem zgłoszenia, które przesłałeś do Supportu - każde z nich zostało opracowane. Być może sprawdzasz nieprawidłowy adres e-mail? A może odpowiedzi z Supportu trafiają do folderu "spam"? Proszę sprawdzić.

Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.