Strona 1 z 4 1 2 3 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 31

Wątek: Jak łatwo stracić konto cz.2

  1. #1
    Osadnik
    Dołączył
    01.03.2012
    Posty
    22
    Serwer
    Nowy Świat

    Jak łatwo stracić konto cz.2

    Mam analogiczną sytuację jak w tym poście. Podczas wykonywania przygody Banici nagle podczas próby wejścia do nie otrzymałem komunikat "Obszar serwera uszkodzony. W tym obszarze wystąpił błąd. Prosimy spróbować ponownie."
    Jak czas przygody minął, komunikat zaczął wyskakiwać w głównej grze. Po jego akceptacji wywala z gry. Można ponownie rozpocząć grę, ale komunikat znowu wyskakuje i tak w kółko. Support na razie nie znalazł na to recepty.

  2. #2
    Początkujący Odkrywca Awatar Kylar_Slyterin
    Dołączył
    10.04.2012
    Posty
    135
    Serwer
    Słoneczny Gród
    jak widzę jedynym sposobem uniknięcia takowej sytuacji jest nie wykonywanie Przygody "Banici" . A jaki miałeś lev ?





  3. #3
    Osadnik Awatar mack0wski
    Dołączył
    04.04.2012
    Posty
    32
    Serwer
    Czarci Gaj
    mi kiedys przez godzine wyskakiwalo ze zostalem wykluczony przy probie wejscia w przygode...

  4. #4
    Osadnik
    Dołączył
    05.03.2012
    Posty
    106
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Cytat Zamieszczone przez Kylar_Slyterin Zobacz posta
    jak widzę jedynym sposobem uniknięcia takowej sytuacji jest nie wykonywanie Przygody "Banici" . A jaki miałeś lev ?
    to żart?

  5. #5
    Osadnik Awatar maniekda
    Dołączył
    26.02.2012
    Posty
    33
    Serwer
    Nowy Świat
    jak widzisz kolega jest juz kolejnym pechowcem i wcale nie dotyczy to banitów bo wczesniejszy przypadek przytrafił sie na wyspie piratów

  6. #6
    Początkujący Osadnik Awatar szym89
    Dołączył
    20.03.2012
    Posty
    15
    Serwer
    Kolonia
    Chyba najlepiej jest robić screenshoty z własnej wyspy i w razie czego niech support to stawia z powrotem. Albo niech oddają pieniądze za klejnoty. Innego wyjścia nie widzę. Wsparcie surowcami i start od zera to nie do przyjęcia, szczególnie dla osoby która wydała dużo realnej gotówki.

  7. #7
    Osadnik
    Dołączył
    22.06.2012
    Posty
    36
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Jakie screenshoty? Przecież w bazie danych gry na pewno jest wszystko czarno na białym co gdzie stoi który ma level, ilość surowców itp. Postawienie nowego konta z identycznymi stanami surowców i budynków to żadnen problem dla kogoś kto ma jakiekolwiek pojęcie o informatyce. Kto pracuje w supporcie? Kucharze? To co się tutaj dzieje to kpina.

  8. #8
    Retired CM Awatar BB_xaar
    Dołączył
    17.01.2012
    Posty
    990
    Serwer
    Nowa Ziemia
    pem777, jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś, proszę napisać do Supportu o tym problemie:
    account.support@thesettlersonline.pl

    Nie trzeba niczego resetować/kasować/zaczynać od nowa. Faktycznie, proces naprawy może trochę potrwać, jednak wystarczy poczekać.

  9. #9
    grim_reaper
    Nie trzeba niczego resetować/kasować/zaczynać od nowa. Faktycznie, proces naprawy może trochę potrwać, jednak wystarczy poczekać.[/QUOTE]

    Mam nadzieje , ze jest tak jak piszesz , bo choc nie zainwestowalem za wiele , to nie chcialbym jakichs ochlapow za stracony czas . Ciekawe czy tez sie ktos zainteresuje czasem straconym przez ow blad , ktory przeciez uniemozliwia nam gre. Bo rekompensata o jakiej czytalem w innym watku - pierwszej czesci tego - zaproponowana przez support byla smieszna . Przeciez My gracze jesli nawet nie poswiecamy realnej kasy , to napewno investujemy swoj czas w ta gre , a mimo tego , ze zrekompensowanie jakichkolwiek strat poniesionych przez gracza NIC nie kosztuje BB bo jest to tylko klikniecie kilka razy w klawiature i danie graczowi wirytualnych rzeczy , traktowane jest przez support tak , jakby placili nam jakakolwiek realna waluta .

    Nie mam w planach utracenia mojego konta , ale kto wie co mnie jeszcze w tej grze spotka , ale na pewno nie zadowole sie ochlapami za poniesione straty. Mam tylko nadzieje , ze mi sie to nie przytrafi.

  10. #10
    Osadnik
    Dołączył
    01.03.2012
    Posty
    22
    Serwer
    Nowy Świat
    mam 49 lvl. Napisałem do supportu.

    Dostałem odpowiedź:
    "Witaj pem777,

    Uprzejmie informuje, że zgłosiłam Twój problem do innego departamentu.

    Prace konserwacyjne, które będą odbywać się dnia 11/10/2012 powinny naprawić problem.

    Jeśli chodzi o rekompensatę to należy zaczekać do wyjaśnienia, aż problem zostanie naprawiony.

    Bardzo przepraszamy za niedogodności oraz dziękujemy za cierpliwość.

    Pozdrawiam,
    Kasia
    Zespół The Settlers Online"


    Następnie jak już skończyła się przygoda:
    "Niestety przygoda się skończyła i problem z "Obszar serwera uszkodzony. W tym obszarze wystąpił błąd. Prosimy spróbować ponownie" przeniósł się na główną grę. Chwilę po zalogowaniu wyskakuje ten komunikat i jedyne co mogę zrobić to kliknąć ok, by się przelogować, po czym znowu wyskakuje ten komunikat i tak w kóło.

    Proszę o umożliwienie mi kontynuacji gry."


    I mam odpowiedź:
    "Witaj pem777,

    Uprzejmie informuje, że jak napisałam w poprzednim e-mailu zgłosiłam już Twój problem do innego działu.
    Bardzo mi przykro, lecz należy poczekać do prac konserwacyjnych odbywających się w dniu 11/10/2012.

    Najmocniej przepraszamy za te niedogodności oraz dziękuję za Twoją cierpliwość.

    Pozdrawiam,
    Kasia
    Zespół The Settlers Online"


    więc czekam.


    Mogę wejść na planszę i mam od zera do dwóch sekund by coś zrobić, np. zatrzymać kopalnie postawić pole, więc dane odnośnie zasobów konta można zdobyć

Strona 1 z 4 1 2 3 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.