Pokaż wyniki od 1 do 10 z 10

Wątek: Problem z uruchomieniem.

  1. #1
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    26.08.2012
    Posty
    1
    Serwer
    Czarci Gaj

    Problem z uruchomieniem.

    Mam problem z uruchomieniem gry.
    Loguję się prawidłowo ale gdy klikam graj po chwili wyskakuje okienko zatytułowane:
    "Obszar serwera uszkodzony"
    a w treści okna komunikat:
    "W tym obszarze wystąpił błąd. Prosimy spróbować ponownie"
    czy ktoś się z tym spotkał od niedzieli nie jestem wstanie nic zrobić.

  2. #2
    Początkujący Odkrywca Awatar Kylar_Slyterin
    Dołączył
    10.04.2012
    Posty
    135
    Serwer
    Słoneczny Gród
    mi się coś podobnego wyświetlało wcześniej przy logowaniu. Ale próbowałem do skutku.

    1. Wyczyść cash przeglądarki jeśli to nie pomoże napisz do supportu.
    2. Próbuj aż do skutku może kiedyś da rade pograć :P





  3. #3
    Retired CM Awatar BB_xaar
    Dołączył
    17.01.2012
    Posty
    990
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Jeśli wyczyszczenie pamięci podręcznej przeglądarki (tzw. cache) nie pomoże, bardzo proszę zgłosić ten problem do Supportu.

  4. #4
    Osadnik
    Dołączył
    06.05.2012
    Posty
    81
    Serwer
    Kolonia
    Cytat Zamieszczone przez Kylar_Slyterin Zobacz posta
    cash przeglądarki
    Cash zostaw, bo sobie później zakupów nie zrobi

    Alfmatic, pozostaje Ci mieć nadzieję, że to nie coś podobnego do tego:
    http://forum.thesettlersonline.pl/th...czas-logowania
    i próbować się logować do skutku czyszcząc pamięć podręczną przeglądarki (cache ;]).
    Jak to nic nie da to pisz do supportu:
    http://www.thesettlersonline.pl/pl/pomoc-i-wsparcie
    Wybierz z listy formularz kontaktowy.
    "We are monetizing all the weakness of people" - Teut Weidemann, lead designer of Settlers Online

  5. #5
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    08.06.2012
    Posty
    7
    Serwer
    Nowy Świat
    kurde próbuję się połączyć od 12 i krew mnie zalewa teraz z innego komputera i proszę nie pieprzyć o czyszczeniu przeglądarki tylko napisać co jest grane ?

    piszę do suportu ale jak grochem o ścianę

    a tutaj na forum też nie uzyskałem odpowiedzi,podejście do klienta
    Ostatnio edytowane przez BB_xaar ; 01.10.2012 o 17:35 Powód: Proszę korzystać z opcji "Edytuj".

  6. #6
    Retired CM Awatar BB_xaar
    Dołączył
    17.01.2012
    Posty
    990
    Serwer
    Nowa Ziemia
    duda222, tak jak pisałem już w innym wątku, jeśli czyszczenie cache nie pomaga, proszę zgłosić się bezpośrednio do naszego Supportu.

  7. #7
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    08.06.2012
    Posty
    7
    Serwer
    Nowy Świat
    zgłaszam od 12 i do teraz nie dostałem odpowiedzi

    olewka klienta ze strony suportu
    Ostatnio edytowane przez BB_xaar ; 01.10.2012 o 17:40 Powód: Proszę korzystać z opcji "Edytuj".

  8. #8
    Retired CM Awatar BB_xaar
    Dołączył
    17.01.2012
    Posty
    990
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Zazwyczaj Support odpisuje w pierwszych 48h od otrzymania zgłoszenia - proszę jeszcze trochę poczekać, odpowiedź na pewno zostanie udzielona.

  9. #9
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    20.07.2012
    Posty
    8
    Serwer
    Słoneczny Gród
    A no udzielą odpowiedzi o czyszczeniu pamięci itd hehe

  10. #10
    Retired CM Awatar BB_xaar
    Dołączył
    17.01.2012
    Posty
    990
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Thorga_Eza, jeśli rozwiązanie problemu zaproponowane przez Support nie przynosi żadnej poprawy lub jest wg Ciebie niewystarczające/nieodpowiednie, proszę o tym poinformować w odpowiedzi na ostatnią wiadomość e-mail z Supportu.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.