Zobacz wyniki ankiety: Jesteś za wprowadzeniem pomysłu szkoły dla postaci?

Głosujących
8. Nie możesz głosować w tej sondzie
  • Nie dla całego pomysłu.

    2 25.00%
  • Tak dla Odkrywcy.

    7 87.50%
  • Tak dla Generała.

    7 87.50%
  • Tak dla Geologa.

    6 75.00%
Ankieta wielokrotnego wyboru
Pokaż wyniki od 1 do 4 z 4

Wątek: Szkoła do wyspecjalizowanych postaci (np. odkrywca)

  1. #1
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    23.08.2012
    Posty
    2
    Serwer
    Czarci Gaj

    Szkoła do wyspecjalizowanych postaci (np. odkrywca)

    Obecnie na serwerze testowym jest możliwość wybudowania budynku, który produkuje osadników.

    Zróbmy budynek w którym możemy szkolić odpowiednie postacie. Z jednego osadnika i ileś tam dóbr sprawmy aby stał się naszym odkrywca, geologiem, generałem, a może i w przyszłości jakąś nową postacią.

    Bardziej szczegółowo:
    1) Geolog - czas szkolenia 1 dzień, aby poznać tajniki wykrycia złóż kamienia (plus prowiant dla szkolonego np. chleb i ryby), aby nasz geolog mógł szukać marmuru musi umieć znaleźć kamień szkolenia trwa odpowiednio dłużej itd.
    2) Odkrywca - pierwszy stopień wtajemniczenia - tajniki odkrywania wyspy (kilkudniowe szkolenie pod okiem innego Odkrywcy (to znaczy musimy już mieć odkrywcę), drugi stopień wtajemniczenia podróż z innym Odkrywcą w poszukiwaniu skarbów itd.
    Koszty są tu podwójne - nasz doświadczony odkrywca musi być przez jakiś czas oddelegowany do zadań podstawowym i musimy ponieść koszty szkolenia (prowiant).
    3) Generał - każdy dowódca uczy się w szkole na giermka (np. tydzień) następnie musi zostać giermkiem naszego doświadczonego Generała, odbyć z nim przynajmniej jedną wyprawę na obóz przeciwników zakończoną sukcesem, po czymś takim sam staje się generałem, ale może mieć pod sobą mała ilość ludzi (30), i w mirę wygrywanych bitew liczebność jego armii może się zwiększać. W przypadku tego generała jego proces regeneracji po bitwie może być odpowiednio dłuższy, ale też ze względu na mała liczebność oddziału mógłby podróżować do przygody szybciej.

  2. #2
    Początkujący Odkrywca Awatar Kylar_Slyterin
    Dołączył
    10.04.2012
    Posty
    135
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Od razu Ci powiem, że to nie wypali. Powód? Otóż gdyby coś takiego wprowadzić BB musiała by zrezygnować z przychodów związanych ze sprzedaży odkrywców, geologów czy weteranów. A To raczej im nie w smak. Mi tam pomysł się podoba ale BB wżyciu tego nie wprowadzi. Bo np. Jeden odkrywca to ok 16 przy kwocie 40zł za diamenty.

    A oto warianty:
    1. kupujesz za SMS'y za 6,15 zł - 200 diam. -> musisz wysłać 5 sms'ów ( zaokrąglone o 0,1 ). o równowartości = 30,75 zł
    2. kupujesz za SMS'y za 11,07 zł - 400 diam. -> musisz wysłać 3 sms'y ( nieco diamentów zostanie ) o równowartości = 33,21 zł
    3. kupujesz przelewem za 20 zł - 900 diam. -> musisz zrobić 2 przelewy ( zostaje 845 diam. ) o równowartości = 40 zł
    4. kupujesz za SMS'y za 23,37 zł - 900 diam. -> musisz wysłać 2 sms'y ( zostaje 845diam. ) o równowartości = 46,74 zł <-1x
    5. kupujesz za SMS'y za 30,75 zł - 1200 diam. -> wysyłasz 1'ego sms'a ( zostaje 205 diam. ) czyli płacisz raz = 30,75 zł <-1x
    6. kupujesz przelewem za 40 zł -2500 diam. -> robisz 1'en przelew ( zostaje 1505 diam. ) czyli przelew robisz raz = 40 zł <- czyli możesz kupić 2'ch odkrywców
    7. kupujesz przelewem za 100 zł - 7200 diam. -> robisz 1'en przelew ( zostaje 6205 diam. ) czyli jeden przelew za = 100zł <- czyli możesz kupić 7'u odkrywców
    8. Kupujesz przelewem za 200 zł - 17000 diam. -> robisz jeden przelew ( zostaje 16005 diam. ) czyli jeden przelew za = 200 zł <- czyli możesz kupić 17'u odkrywców.

    Firma nie zrezygnuje z takich zysków.





  3. #3
    Osadnik Awatar Maghemit
    Dołączył
    04.08.2012
    Posty
    68
    Serwer
    Kolonia
    Szkolenie na wyższe poziomy wtajemniczenia prawdopodobnie odbywałoby się za cenę złota, lepiej jest teraz z levelami, chociaż trzeba czekać aż się dobije. Tak btw to mam nadzieję, że z tym chlebem na szkolenie geol. od kamieni to tak tylko wypaliłeś :P kto ma chleb na pierwszych poziomach...
    Natomiast szkolenie mające na celu skrócenie czasu poszukiwania to co innego, ale ceny byłyby kosmiczne...

    generalnie fajna idea, ale na wprowadzeniu jej niemiłosiernie straci "dynamika" gry.
    Ostatnio edytowane przez Maghemit ; 30.09.2012 o 08:24

  4. #4
    Odkrywca Awatar sparkz
    Dołączył
    20.01.2012
    Posty
    1,567
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez AnnaMarja Zobacz posta
    3) Generał - każdy dowódca uczy się w szkole na giermka (np. tydzień) następnie musi zostać giermkiem naszego doświadczonego Generała, odbyć z nim przynajmniej jedną wyprawę na obóz przeciwników zakończoną sukcesem, po czymś takim sam staje się generałem, ale może mieć pod sobą mała ilość ludzi (30), i w mirę wygrywanych bitew liczebność jego armii może się zwiększać.
    Przez 99% czasu gry, poza moze paroma pierwszymi dniami, armia mniejsza niz 200 ludzi nie wygrasz zadnej bitwy. Ponadto nawet jesli uznamy, ze moglibysmy miec takich generalow zabierajacych 30 sztuk wojska np. dwudziestu, to i tak poswiecanie ich dawaloby gorsze rezultaty niz puszczenie trzech zwyklych po 200 rekrutow kazdy.
    "A necromancer is just a really, really late healer"

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.