Pokaż wyniki od 1 do 3 z 3

Wątek: Brak zakupionych klejnotów

  1. #1
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    17.04.2012
    Posty
    1
    Serwer
    Kolonia

    Brak zakupionych klejnotów

    Witam wykupiłem klejnoty zapłaciłem za nie poprzez przelewy 24 i mimo tego do tej pory nie zasiliły one mojego konta - czy jest jakas awaria czy też moge gdzieś to zgłosić - zazwyczaj jak kupowałem klejnoty znajdowały się na koncie właściwie odrazu .

  2. #2
    Początkujący Odkrywca Awatar Kylar_Slyterin
    Dołączył
    10.04.2012
    Posty
    135
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Ja kupiłem dziś klejnoty też przelewem i je mam. Wszystko zależy w jakim banku masz konto bo różne banki mają różną "długość/odstęp czasowy" w robieniu przelewów. Poczekaj jeszcze trochę a info na poczcie powinieneś mieć. Jak nie masz infa na poczcie to w tedy do supportu.





  3. #3
    Retired CM Awatar BB_xaar
    Dołączył
    17.01.2012
    Posty
    990
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Wszelkie problemy/utrudnienia związane z płatnościami należy zgłaszać do Supportu:
    account.support@thesettlersonline.pl

    Mogę zapewnić, że Klejnoty na pewno nie przepadły.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.