Zobacz wyniki ankiety: Czy jesteś ZA wprowadzaniem tego udogodnienia w życie gry?

Głosujących
81. Nie możesz głosować w tej sondzie
  • TAK

    79 97.53%
  • NIE

    2 2.47%
Strona 1 z 3 1 2 3 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 22

Wątek: Kolejkowanie w magazynie prowiantu i koszarach.

  1. #1
    Osadnik Awatar emuq
    Dołączył
    28.03.2012
    Posty
    124
    Serwer
    Czarci Gaj

    Kolejkowanie w magazynie prowiantu i koszarach.

    Witam,
    tak jak w temacie, myślę że taka opcja byłaby bardzo pomocna. Mamy długa listę produkcji a nagle potrzebujemy osadników i co teraz???
    Musimy usuwać wszystko i znów klikanie. np produkuje nam się 5 razy po 3 kosze to mamy 20 kliknięć myszką (klikniecie na kosz 1x, do 3 koszy 2x i zatwierdzenie OK 1x) , a na końcu naszych osadników patrząc na zastosowanie pomysłu było by to 4 kliknięcia.

    Ten sam pomysł przydałby się w koszarach.

    poniżej załącznik.
    Załączone miniatury Załączone miniatury Kliknij obrazek, aby powiększyć. 

Nazwa: kolejkowanie magazynu.jpg, 
wyświetleń: 461, 
rozmiar: 19.8 KB, 
ID: 629.  
    Ostatnio edytowane przez emuq ; 28.09.2012 o 11:45

  2. #2
    Osadnik Awatar nerwusek
    Dołączył
    30.04.2012
    Posty
    65
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Ta gra polega głównie na klikaniu. Więc albo usuniesz i wyklikasz znów albo poczekasz. Zależnie od poziomu tych budowli idzie w miarę prędko zrobić powyższe zadania. Myśle że pomysł chybiony. Co to jest kilka razy kliknąć jak i tak czekasz...

  3. #3
    Odkrywca
    Dołączył
    31.05.2012
    Posty
    703
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Dokładnie tak nerwusek. Ja bym jeszcze w ogóle każdy element produkcji dał do osobnego okienka lub zakładki i dodatkowo przed każdym koszem czy bandytą wyświetlałbym okienko z prośbą o potwierdzenie i drugie z prośbą o potwierdzenie potwierdzenia. I w ogóle powinna być możliwość wrzucenia tylko 1 sztuki do produkcji bo po co suwakiem zwiększać liczbę koszy, skoro można 25 razy kliknąć.

  4. #4
    Osadnik Awatar emuq
    Dołączył
    28.03.2012
    Posty
    124
    Serwer
    Czarci Gaj
    Cytat Zamieszczone przez nerwusek Zobacz posta
    Ta gra polega głównie na klikaniu. Więc albo usuniesz i wyklikasz znów albo poczekasz. Zależnie od poziomu tych budowli idzie w miarę prędko zrobić powyższe zadania. Myśle że pomysł chybiony. Co to jest kilka razy kliknąć jak i tak czekasz...
    To że gra polega na klikaniu to każdy wie ale to jest zbyt meczące. W dodatku nie ma takie opcji odpłatnej po za tą opcja że wszystko przyspieszysz za klejnoty.
    A ja nie mówię o przyspieszaniu bo mogę sobie poczekać aż wszystko się zrobi byle bym mógł zmienić kolejność pracy, bo mam czas tylko chodzi by nie ustalać ponownie kolejki. Produkuje Ci się 20 x po 3 kosze, 10 x Woń dziczyzny + do tego 5x Rodzina a potrzebujesz osadników i co chce Ci się klikać?? Dodam jeszcze utrudnienie że nie, że masz Woń Dziczyzny zaznaczone po 25 bo łatwo jest przesunąć suwak do końca ale np: po 15 ze względu że tak Ci się widziało wyprodukować. I co dalej sądzisz że pomysł chybiony??

    Cytat Zamieszczone przez Larxand Zobacz posta
    Ja bym jeszcze w ogóle każdy element produkcji dał do osobnego okienka lub zakładki i dodatkowo przed każdym koszem czy bandytą wyświetlałbym okienko z prośbą o potwierdzenie i drugie z prośbą o potwierdzenie potwierdzenia. I w ogóle powinna być możliwość wrzucenia tylko 1 sztuki do produkcji bo po co suwakiem zwiększać liczbę koszy, skoro można 25 razy kliknąć.
    Widać że lubisz utrudniać sobie życie. Natomiast o potwierdzanie potwierdzenia, nie wiem co to ma wspólnego...
    Ostatnio edytowane przez emuq ; 28.09.2012 o 12:12

  5. #5
    Generał Awatar set2g
    Dołączył
    25.02.2012
    Posty
    1,754
    Serwer
    Nowa Ziemia
    jasne że tak, czasem potrzeba coś wyprodukować szybko (np. rybki sie konczą) a tu kolejka na kilkanaście godzin, usuwnie jej i robienie jej znów to strata czasu a takie małe udogodnienie by było napewno mile widziane

  6. #6
    Osadnik Awatar nerwusek
    Dołączył
    30.04.2012
    Posty
    65
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Cytat Zamieszczone przez set2g Zobacz posta
    jasne że tak, czasem potrzeba coś wyprodukować szybko (np. rybki sie konczą) a tu kolejka na kilkanaście godzin, usuwnie jej i robienie jej znów to strata czasu a takie małe udogodnienie by było napewno mile widziane
    Jakos kilkunasto godzinną kolejkę miałeś ochotę wyklikać?
    Poza tym większość graczy robi sobie naprzemiennie, albo wie ze trzeba dorobić osadników, a jak coś wyskakuje nagle to raz na jakiś czas albo przez niedopatrzenie.
    To podobne pytanie do tego żeby zwiększyć limit z 25 do 50, w mag prowiantu? Pytam po co jak większość robi po 3-5 koszy paczuszki, osadników ok 200-300 [8-10]? Gra ma działać czasowo, żeby zatrzymać gracza, więc klikanie milion razy jest obowiązkowe.
    Cierpliwość w TSO to podstawa.

  7. #7
    Odkrywca
    Dołączył
    31.05.2012
    Posty
    703
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez emuq Zobacz posta
    Widać że lubisz utrudniać sobie życie. Natomiast o potwierdzanie potwierdzenia, nie wiem co to ma wspólnego...
    Oj emuq: pl.wikipedia.org/wiki/Ironia



    Nerwusek, to że Ty lubisz klikać, to Twoja sprawa. Ja nie lubię i nie ma to nic wspólnego z brakiem cierpliwości. Mam wrażenie, że w tych ankietach pytanie nie powinno brzmieć "czy jesteś za", tylko "czy przeszkadzałoby ci". Więc pytam się Ciebie - co by Ci przeszkadzało, że można by było w magazynie sterować kolejką wytwarzania?
    Ostatnio edytowane przez Larxand ; 28.09.2012 o 12:38

  8. #8
    Osadnik Awatar emuq
    Dołączył
    28.03.2012
    Posty
    124
    Serwer
    Czarci Gaj
    Cytat Zamieszczone przez nerwusek Zobacz posta
    Jakos kilkunasto godzinną kolejkę miałeś ochotę wyklikać?
    To że miałem ochote to było jednorazowe, bo nie przewidziałem że będą mi osadnicy potrzebni. I nie znaczy że bede miał ochotę wyklikać jeszcze raz to samo.
    Cytat Zamieszczone przez nerwusek Zobacz posta
    Poza tym większość graczy robi sobie naprzemiennie, albo wie ze trzeba dorobić osadników, a jak coś wyskakuje nagle to raz na jakiś czas albo przez niedopatrzenie.
    To podobne pytanie do tego żeby zwiększyć limit z 25 do 50, w mag prowiantu? Pytam po co jak większość robi po 3-5 koszy paczuszki, osadników ok 200-300 [8-10]? Gra ma działać czasowo, żeby zatrzymać gracza, więc klikanie milion razy jest obowiązkowe.
    Cierpliwość w TSO to podstawa.
    Nie chodzi tu o większość graczy tylko o wszystkich, są ludzie co robią po 25 (wiem czemu piszesz 3-5 w paczce, wiec pytam, a co potem jak tego nie będzie ??), nie każdy robi na przemian, bo nie ma czasu co chwile przełączać się miedzy zakładkami i tak się szczegółowo bawić, jest masę aspektów które potrzebują klikania i są czasochłonne takie jak kopalnie, złoża czy studnie + podniesienie kopalnie na wyższy lvl. A jak by było max 50 to tym bardziej ze względu że jak byś miał czekać to idzie z tym w parze czas. A przyspieszenie za pomocą klejnotów było by 2x droższe. Jak pisałem mogę czekać. A co innego jak masz kolejkę zrobioną a padło Ci wojsko a nie masz osadników i kończy Ci się przygoda a kolejka jest zrobiona na 1 dzień i przekracza czasowo po za przygodę. I potrzebujesz osadników a musisz wyjść z domu a przed Tobą z 1h klikania, i masz opcje albo usunąć wszystko i zarzucić tylko osadników, a resztę zrobić po powrocie do domu, ale nic Ci się nie produkuje a dodam że reszta też Ci jest potrzebna np. niech to będą kosze na wieczorną wymianę. I co wtedy??

    A tak poprzez jak to nazwał ...
    Cytat Zamieszczone przez set2g
    małe udogodnienie
    ...upraszczasz sobie sprawę i masz problem z głowy. Osadnicy Ci się robią , zdążysz jeszcze wyprodukować potrzebne wojsko na przygodę. I możesz wyjść z domu wrócić i masz kosze na wymianę. Jest to małe udogodnienie i raczej nikomu by nie przeszkadzało a było by dużo zadowolonych graczy.


    Cytat Zamieszczone przez Larxand Zobacz posta
    Oj emuq: pl.wikipedia.org/wiki/Ironia



    Nerwusek, to że Ty lubisz klikać, to Twoja sprawa. Ja nie lubię i nie ma to nic wspólnego z brakiem cierpliwości. Mam wrażenie, że w tych ankietach pytanie nie powinno brzmieć "czy jesteś za", tylko "czy przeszkadzałoby ci". Więc pytam się Ciebie - co by Ci przeszkadzało, że można by było w magazynie sterować kolejką wytwarzania?
    Sorry ale wiem co to ironia Larxand tylko poprzez początek myslałem że popierasz go poprzez "Dokładnie tak." także luzz
    Ostatnio edytowane przez emuq ; 28.09.2012 o 15:05 Powód: odpowiedz na pytanie

  9. #9
    Osadnik Awatar nerwusek
    Dołączył
    30.04.2012
    Posty
    65
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Czesto Ci sie zdarza calkowicie tracic wojo? Nagle konczy ci sie zloze? Nie robisz zapasu osadnikow w gwiezdzie? Co ty masz za lvl? Zainwestuj w eko i myśl grajac, przewiduj a nie tylko pusto klikac a nie bedziesz mial problemu. A raz na ruski rok odwolac troche kolejki to chyba nie jest jakis wiekszy problem.

  10. #10
    Odkrywca
    Dołączył
    31.05.2012
    Posty
    703
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Ja na przykład się zbliżam do 45, wojsko tracę codziennie bo codziennie robię przygody, myślę i przewiduję, robię zapasy wszystkiego, nie mam żadnych braków, magazyn prowiantu chodzi non-stop a mimo to wciąż chciałbym mieć możliwość ustawiania kolejki bo taka potrzeba zdarza się częściej niż raz na ruski rok, a nawet gdyby się zdarzała raz na sto lat, to pytam się jeszcze raz co by Ci to przeszkadzało? Ty nerwusek to się chyba już zakręciłeś wokół własnej myśli i tyle :P

Strona 1 z 3 1 2 3 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.