Zobacz wyniki ankiety: Czy korzystał(a)byś z opisanej opcji?

Głosujących
11. Nie możesz głosować w tej sondzie
  • tak

    7 63.64%
  • nie

    4 36.36%
Pokaż wyniki od 1 do 2 z 2

Wątek: Koszt natychmiastowego wybudowania/upgrade'owania a czas pozostały do zakończenia.

  1. #1
    Odkrywca
    Dołączył
    31.05.2012
    Posty
    703
    Serwer
    Nowa Ziemia

    Koszt natychmiastowego wybudowania/upgrade'owania a czas pozostały do zakończenia.

    Uogólniając, w tej chwili żeby podnieść na przykład gospodarstwo na V poziom muszę albo zapłacić 500 egzo + 300 granitu i czekać 7 dni, albo 1253 niebieskie i mieć z głowy. Mnożąc przez minuty (żeby już nie przesadzać) czas potrzebny na ten proces otrzymam 10080 minut, czyli wychodzi jakieś 0.1234 klejnotu na za minutę. Myślę, że dobrze by było, gdyby istniała opcja pozwalająca na przykład po paru dniach trwania tego upgrade'u opłacić pozostały czas klejnotami i mieć budynek nie w 7 tylko np w 4 dni. Na przykład jeśli zostaje jeszcze 40%, czyli 4032 minuty, to w tym momencie natychmiastowe upgrade'owanie kosztowałoby niecałe 500 klejnotów. To samo dotyczy budowy, wysyłania odkrywców i geologów.

    1. Chodzi mi o zasadę a nie o skrupulatne przeliczanie minut na klejnoty
    2. Nie odpowiadaj proszę na ankietę, jeśli i tak nie kupujesz klejnotów ani nie zamierzasz tego nigdy w życiu robić
    Ostatnio edytowane przez Larxand ; 26.09.2012 o 15:34

  2. #2
    Początkujący Odkrywca Awatar Kylar_Slyterin
    Dołączył
    10.04.2012
    Posty
    135
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Cytat Zamieszczone przez Larxand Zobacz posta
    (...)

    1. Chodzi mi o zasadę a nie o skrupulatne przeliczanie minut na klejnoty
    2. Nie odpowiadaj proszę na ankietę, jeśli i tak nie kupujesz klejnotów ani nie zamierzasz tego nigdy w życiu robić

    Co do drugiego pkt. Gdybym więcej zarabiał i ceny kupna-przedmiotów, odkrywców itp. były by rozsądne to czemu nie ;]

    Od nośnie tego płacenia klejnotami po czasie - jestem za gdyż przyznaje, że w pewnych chwilach mam nieraz kłopoty z czasem budowy- muszę gdzieś iść lub nawet coś pilnego zrobić i klops. Czas budowy cholernie długi a początkowa ilość klejnotów do szybkiego upgrad'u cholendarnie duża. Dlatego jestem za wprowadzeniem takiego pomysłu.
    Ostatnio edytowane przez Kylar_Slyterin ; 27.09.2012 o 20:36 Powód: prośba autora o wycięcie części cytatu





Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.