Zobacz wyniki ankiety: Pożyczka dla znajomego

Głosujących
26. Nie możesz głosować w tej sondzie
  • Dobry pomysł

    7 26.92%
  • Nie podoba mi się

    19 73.08%
Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 13

Wątek: Instytucja pożyczki

  1. #1
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    13.09.2012
    Posty
    1
    Serwer
    Dolina Odkrywców

    Instytucja pożyczki

    Może nie będę oryginalny, ale bardzo brakuje mi "instytucji pożyczki dla znajomego".

    Ktoś prosi np. o 100 marmuru na 6 godzin, w zamian odda np. 150 marumuru po 6 godzinach. Sami byśmy ustawiali czas trwania pożyczki, karne odsetki i ilość pożyczanego.

    Spłata następowałaby automatycznie. Tak jak spłaca się kredyt w banku, wpływa wypłata i bank sobie z automatu pobiera. Gdyby ktoś nie miał na spłatę to tak długo musiałby produkować, aż w końcu by spłacił.

  2. #2
    Osadnik
    Dołączył
    06.05.2012
    Posty
    81
    Serwer
    Kolonia
    Łatwiej niż implementować taką opcję do gry byłoby otworzyć subfora do for poszczególnych serwerów gdzie można by zawierać takie kontrakty.
    "We are monetizing all the weakness of people" - Teut Weidemann, lead designer of Settlers Online

  3. #3
    Osadnik Awatar Maghemit
    Dołączył
    04.08.2012
    Posty
    68
    Serwer
    Kolonia
    Ciekawy pomysł. Można zrobić tak, że będzie się pożyczać od graczy albo jakoś automatycznie w ramach jakiegoś budynku (banku czy czegoś takiego).

    Proponuję wprowadzić jeszcze komornika, np. jakby ktoś nie produkował (lub nie zdążył wyprodukować przed terminem) albo przestał grać to w zależności od pożyczonych surowców ściągałoby się od delikwenta albo inne surowce (określone wcześniej w umowie) albo patenty budowlane.

    Można by jeszcze pożyczać pod zastaw czegoś. Np. A chce pożyczyć od B 100marmuru. A daje B 10 monet do określonego czasu, B pożycza marmur, a potem jak A odda w określonym czasie te 150 marmuru to dostaje monety z powrotem a jak nie odda to traci 10 monet i dług umorzony.
    Gracz B dostałby te 10 monet w postaci zablokowanej premii na dom władyki. Premia by się odblokowała jak A nie wywiąże się z umowy a jak się wywiąże to B traci monety.

    Wypadałoby zrobić ankietę bo temat zostanie zamknięty.
    Ostatnio edytowane przez Maghemit ; 23.09.2012 o 14:23

  4. #4
    Początkujący Odkrywca
    Dołączył
    11.03.2012
    Posty
    80
    Serwer
    Kolonia
    A nie wystarczy się umawiać przez czat/szept?

  5. #5
    Odkrywca Awatar sparkz
    Dołączył
    20.01.2012
    Posty
    1,567
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez Maghemit Zobacz posta
    Proponuję wprowadzić jeszcze komornika, np. jakby ktoś nie produkował (lub nie zdążył wyprodukować przed terminem) albo przestał grać to w zależności od pożyczonych surowców ściągałoby się od delikwenta albo inne surowce (określone wcześniej w umowie) albo patenty budowlane.
    Genialne, po miesiacu kazdy gralby nafaszerowany patentami z kont tworzonych w 2-3 dni tylko po to, zeby je rzeźbić.
    "A necromancer is just a really, really late healer"

  6. #6
    Osadnik Awatar Maghemit
    Dołączył
    04.08.2012
    Posty
    68
    Serwer
    Kolonia
    Nie pomyślałem o tym ale teraz jestem za tym rękami i nogami
    Z pewnością, jeżeli takie rozwiązanie zostanie wprowadzone, to twórcy wymyślą jakieś rozwiązanie, żeby temu przeciwdziałać (tylko nie wiem jakie).

  7. #7
    Osadnik Awatar Hunkar
    Dołączył
    28.02.2012
    Posty
    3
    Serwer
    Nowy Świat
    Cytat Zamieszczone przez Angello_83 Zobacz posta
    Może nie będę oryginalny, ale bardzo brakuje mi "instytucji pożyczki dla znajomego".

    Ktoś prosi np. o 100 marmuru na 6 godzin, w zamian odda np. 150 marumuru po 6 godzinach. Sami byśmy ustawiali czas trwania pożyczki, karne odsetki i ilość pożyczanego.

    Spłata następowałaby automatycznie. Tak jak spłaca się kredyt w banku, wpływa wypłata i bank sobie z automatu pobiera. Gdyby ktoś nie miał na spłatę to tak długo musiałby produkować, aż w końcu by spłacił.
    To jest gra nie real , i tutaj człowiek chce się odstresować , moja opcja stanowczo nie.

  8. #8
    daveandnokia
    Hunkar, masz rację, niektóre pomysły są przerażające. A nie lepiej już wejść na "Handel" i zakupić ten marmur? A nie kombinowanie pod górkę...

  9. #9
    Odkrywca Awatar Hakardrag
    Dołączył
    04.03.2012
    Posty
    340
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Instytucja "Żyda" świetnie się wpisuje w pejzaż gry. Na lichwie przecież tyż można się dorabiać, a nagrodą dla najwydajniejszego lichwiarza mógłby być jakiś koszerny melonik dający bonus do złota - za jakieś 25k klejnotów

  10. #10
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    11.09.2012
    Posty
    13
    Serwer
    Dolina Odkrywców
    Cytat Zamieszczone przez Maghemit Zobacz posta
    Ciekawy pomysł. Można zrobić tak, że będzie się pożyczać od graczy albo jakoś automatycznie w ramach jakiegoś budynku (banku czy czegoś takiego).

    Proponuję wprowadzić jeszcze komornika, np. jakby ktoś nie produkował (lub nie zdążył wyprodukować przed terminem) albo przestał grać to w zależności od pożyczonych surowców ściągałoby się od delikwenta albo inne surowce (określone wcześniej w umowie) albo patenty budowlane.

    Można by jeszcze pożyczać pod zastaw czegoś. Np. A chce pożyczyć od B 100marmuru. A daje B 10 monet do określonego czasu, B pożycza marmur, a potem jak A odda w określonym czasie te 150 marmuru to dostaje monety z powrotem a jak nie odda to traci 10 monet i dług umorzony.
    Gracz B dostałby te 10 monet w postaci zablokowanej premii na dom władyki. Premia by się odblokowała jak A nie wywiąże się z umowy a jak się wywiąże to B traci monety.
    uśmiałem sie czytajac to
    zwłaszcza pomysł z komornikiem

    jest handel i mi on wystarcza.

Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.