Strona 5 z 7 PierwszyPierwszy ... 3 4 5 6 7 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 50 z 64

Wątek: Problem z przeniesieniem konta z facebooka na uplay

  1. #41
    Osadnik Awatar leinadg
    Dołączył
    01.08.2012
    Posty
    13
    Serwer
    Słoneczny Gród
    WITAM.


    Phreak, nie denerwuj się!! Nie ma sensu!! rozumie Twoją flustrację brakiem dostępu do gry bo sam nie mam dostępu od 5 dni,a nie wiem jakbym zachował się po 2 tygodniach. pewnie gorzej!!

    Nie broniąc Naszego polskiego supportu ( bo nie są bez winy) ale cała usterka leży po stronie firmy UBISOFT a dokładniej Ubi.com - Uplay.
    Wyjaśniam o co chodzi: Oprócz grania na polskim serwerze THE SETTLERS ONLINE grałem także w wersję testową na tsotesting.com.
    Tam także miałem konto połączone z FB i dla sprawdzenia odłączyłem się od niego i chciałem połączyć przez Uplay.
    Pojawia sie strona tak jak załączyłeś w pierwszym poście: http://imageshack.us/photo/my-images...ztytuughn.png/
    oczywiście w języku angielskim, i mimo że da się wprowadzić NAZWE i HASŁO , to klikając LOGIN nie ma żadnego efektu!!
    Czyli tak jak u Nas!!!


    Postanowiłem także do nich napisać i otrzymałem wiadomość typu:


    ... Hello leinadg,

    Thank you for taking the time to get in touch.


    At the moment we are aware of a situation that has caused the migration of account from FB to uplay to hang up. This is stopping user like you getting into their game. We are aware of the time this is taking to correct this and the frustration that you must be feeling due to not being able to access your game but at the moment we have to ask you to be patient with us and we will resolve this issue as soon as we can.

    I will keep your ticket open and when I get any new information on the problem I will pass this on to you as soon as I receive it. Our priority now is to get you and the rest of the players affected by this issue online as soon as possible.

    We apologise for the inconvenience this is causing and please believe me this is one of our highest priorities and we will have this fixed as soon as we can.
    Kind regards,
    BB_Blackwill
    "The Settlers Online" Support Team




    tłumaczenie: (korzystając z tłumacza google)

    Witaj leinadg,

    Dziękujemy za poświęcenie czasu na kontakt.


    W tej chwili jesteśmy świadomi sytuacji, która spowodowała migrację
    konto z FB do Uplay aby się rozłączyć. To jest zatrzymanie użytkownika
    jakbyś się do ich gry. Zdajemy sobie sprawę z czasu to bierze się to
    poprawić i frustrację, że musisz się czuć z powodu nie jest w stanie
    uzyskać dostęp do gry, ale w tej chwili musimy prosić o cierpliwość z
    nami, a my, jak rozwiązać ten problem szybko, jak to możliwe.

    Będę bilet otwarty i kiedy się nowych informacji na temat problemu
    przekażę to do Ciebie tak szybko, jak je otrzymać. Naszym priorytetem
    jest teraz cię i resztę graczy dotkniętych tą Internecie emisyjnej, tak
    szybko jak to możliwe.

    Przepraszamy za niedogodności z tym związane jest przyczyną i proszę mi
    wierzyć, jest to jeden z naszych najważniejszych priorytetów i będziemy
    musieli to naprawić tak szybko, jak to możliwe.

    Tak wiec trzeba czekać - jak długo???
    hmm sam nie wiem!!! miejmy nadzieję że jak najszybciej odpalą nam grę i zdążymy na EVENT HALLOWEEN!!!

    A jesli chodzi o rekompensatę to wszystko zależy od nich i jak poczuwają się do winy z powodu tak poważnej awarii. U mnie w firmie jak się zawali coś w stosunku do klienta to idzie mu się na maxa na rękę często ponosząc koszty by nie stracić klienta. Natomiast jaka jest tutaj polityka w stosunku o dbałość, dobro,zadowolenie i satysfakcja klienta - to się okaże!!

    pozdrawiam

    głowa do góry - będzie dobrze ( mam taka nadzieje bo sam jestem zablokowany)


  2. #42
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    06.02.2012
    Posty
    12
    Serwer
    Nowy Świat
    Bump.

  3. #43
    daveandnokia
    A co najlepsze, ten problem jest im znany od kilku miesięcy... Bo tak właśnie mój brat załatwił się i stracił konto. trzy tygodnie pisania z supportem nie dało żadnej możliwości, więc wolał założyć nowo konto... Nie wiem, po co wymyślili uplay, skoro przynosi problemy tylko aniżeli jakiś zysk... Po prostu usunąć potrzebę tego i tyle, niech gracze w końcu odetchną od tego uplay.

  4. #44
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    10.05.2012
    Posty
    14
    Serwer
    Nowy Świat
    @daveandnokia mam nadzieję że się mylisz z tymi paroma miesiącami... konto z 31 levelem... i po ch.. wpłacać kase?

  5. #45
    Osadnik Awatar Picasso_PL
    Dołączył
    24.02.2012
    Posty
    74
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Złodzieje umieją tylko kombinować jak nas oskubać z kasy !!! Ale, żeby naprawiać swoje błędy to mają wylane !!!
    Dzisiaj kolejna osoba z naszej gildii straciła konto ..... to już zaczyna być plaga, a Xaar osobiście informował, że ten błąd nie będzie się już powtarzał, bo zrobili coś co uchroni następnych graczy przed utratą konta .... widać KŁAMAŁ W ŻYWE OCZY !!!

    Już powoli zaczyna mnie irytować całe towarzystwo z BB ..... są nastawieni na kasę i nic po za tym !!!

    Ostrzegam tylko innych, którzy jeszcze mogą grać:
    Nie inwestujcie PRAWDZIWEJ KASY w grę, bo tylko ją stracicie jak zawiesi się wam konto !!! Szkoda nerwów. A kochany support napisze do Was potem list miłosny o treści: "Sorry, ale jesteśmy cienkie bolki (czytaj nieuki) i nie wiemy jak sobie poradzić z tym problemem, więc radzimy reset konta i zacząć zabawę od początku" i na końcu spazmatyczny śmiech z ich strony .....

  6. #46
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    10.05.2012
    Posty
    14
    Serwer
    Nowy Świat
    Chyba trzeba by wpisy z tego wątku wkleić na główny profil na fb... (oczywiście oficjalnym TSO) może troszkę ludzi by się zastanowiło jak jest klient przez tą firmę traktowany, nie oszukujmy się Oni zarabiają na nas, a nawet suportu nie są w stanie zrobić... Rozumiem wersja beta no ale kur...

  7. #47
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    06.02.2012
    Posty
    12
    Serwer
    Nowy Świat
    Cytat Zamieszczone przez Cammel10 Zobacz posta
    Chyba trzeba by wpisy z tego wątku wkleić na główny profil na fb... (oczywiście oficjalnym TSO) może troszkę ludzi by się zastanowiło jak jest klient przez tą firmę traktowany, nie oszukujmy się Oni zarabiają na nas, a nawet suportu nie są w stanie zrobić... Rozumiem wersja beta no ale kur...


    I tu się mylisz.
    Wersja beta wg. producentów oznacza jedynie drobne niedopatrzenie w tłumaczeniu i poza tym to jest pełnoprawna wersja gry (tak napisali sami jej twórcy nie chce mi się teraz szukać dokładnie gdzie to było).

    Ja dalej czekam aż ktoś z administratorów odpowie na mój wcześniejszy post.
    Dlaczego skoro znany wam jest problem (wg mnie nie jest to "drobna sprawa") przez 2 tygodnie nikt nie zamieścił na głównej stronie informacji o błędzie krytycznym blokującym konto na czas nie określony, oraz odpowiedź na resztę mojego posta.

    Pozdro.

    P.S.

    Wczoraj około 20-tej na naszym serwie ruszyła po raz drugi globalna akcja mająca na celu uzmysłowienie twórcom, że nie jesteśmy tylko maszynkami z których się wyciąga hajs mam nadzieje, że im to przemówi do rozsądku. Dzięki wszystkim za udział.

  8. #48
    Osadnik Awatar leinadg
    Dołączył
    01.08.2012
    Posty
    13
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Najlepsze jest to że problem istnieje jak już wiemy od ponad 3 tygodni.
    Natomiast wchodząc na FORUM , następnie PROBLEMY TECHNICZNE są tytuły WĄTKÓW ( POSTÓW) i drugi z kolei jest pod tytułem :
    " Rozdzielenie konta od Facebook - jak?"

    Post zawiera instrukcje jak wpaść w pułapkę WIRTUALNEGO KONTA!!! Napisałem do moderatora ( MOD_Soliren ) który przykleił ten post żeby tymczasowo go usunął bo wprowadza ludzi w błąd - ja jestem przykładem tego. Bo właśnie przez ten post zacząłem rozdzielanie kont!!!

    PORAŻKA!! ZACZYNAM JUŻ SIĘ IRYTOWAĆ!! WIEM ŻE PROBLEM NIE JEST TYLKO U NAS ALE ILE MOŻNA CZEKAĆ????????

    Drodzy GRACZE,

    Napisałem ponownie do supportu. I jak już kiedyś pisałem , gram ze swoją dziewczyną w tę grę ( tylko Ona wciąż gra bo nie szukała sobie problemów).
    Co piszę do supportu wiadomość to przychodzi mi wiadomość zwrotna typu:

    ....Witaj xXXXXXXXXXXXX,

    dziękujemy za skontaktowanie się z Supportem gry The Settlers Online.

    Zgłoszenie zostało przyjęte i wkrótce skontaktujemy się z Tobą by odpowiedzieć na Twoje zapytanie.

    Jeśli chcesz dodać jakieś informacje do zgłoszenia, prosimy odpowiedzieć na tę wiadomość e-mail, ale nie zmieniać jej tematu. Dzięki temu będziemy w stanie szybciej udzielić odpowiedzi.

    Nasze godziny otwarcia to 11:00- 20:00 GMT od poniedziałku do piątku.

    Treść Twojego zgłoszenia......

    gdzie w miejscu XXXXXXXXXXX znajduje się nick do gry mojej dziewczyny a nie mój!!!

    Napisałem im kiedyś że mam nick: leinadg a nie XXXXXXXXX

    i dostałem odpowiedź:
    ...Ponieważ nie odpowiadamy na zgłoszenia wysłane z konta innego użytkownika, dlatego odruchowo spojrzałem na nick który widziałem jako przypisany do maila z którego wysłano zgłoszenie...

    i teraz jak to możliwe że jak rejestrowałem się na settlersach i połączyłem swoje konto z FB ( gdzie mam tego samego maila co wysyłam wiadomości do supportu, a moja dziewczyna na FB ma inny mail powiązany z settlersami) wysyłając do nich zgłoszenie Oni zawsze odpowiadają nickiem mojej dziewczyny( która adres mailowy ma inny).

    NIE ROZUMIE TEGO!!!!!!
    Ostatnio edytowane przez BB_xaar ; 11.10.2012 o 17:40 Powód: Proszę korzystać z opcji "Edytuj".

  9. #49
    Osadnik Awatar leinadg
    Dołączył
    01.08.2012
    Posty
    13
    Serwer
    Słoneczny Gród
    No i EVENT HALLOWEEN wystartował!!
    Szkoda że nie możemy brać w nim udziału!!!
    Nie wszyscy mają możliwość dobrej zabawy!!!

    Drogi ZESPOLE THE SETTLERS ONLINE
    DZIĘKUJĘ ZA DOBRĄ ZABAWĘ JAKĄ NAM ZAPEWNILIŚCIE BRAKIEM MOŻLIWOŚCI GRANIA!!!!
    MOŻNA NA WAS POLEGAĆ!!!



  10. #50
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    28.06.2012
    Posty
    3
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Oj ja też straciłam konto i gdyby nie kolega nawet bym nie miała możliwości się tu odzywać. Ubi nie jest odpowiedzialne za błąd bo miałam z nimi kontakt, podobno nasz Support sobie zdaje z tego sprawę tylko szkoda, że do tej pory nic z tego, ja mam blokadę od 19 września i wszelkie prośby, pisanie i tym podobne nic nie dają. Ba z czasem Support przestał mi odpisywać, czekam teraz na jeszcze olanie przez moderatorów bo zapewne i to nastąpi. Tak więc ja się pytam, czy jeśli to jest poważna gra to tak traktuje się klientów?

Strona 5 z 7 PierwszyPierwszy ... 3 4 5 6 7 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.