Strona 4 z 7 PierwszyPierwszy ... 2 3 4 5 6 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 64

Wątek: Problem z przeniesieniem konta z facebooka na uplay

  1. #31
    Osadnik Awatar leinadg
    Dołączył
    01.08.2012
    Posty
    13
    Serwer
    Słoneczny Gród
    tak ale ilez mozna czekac??
    gospodarka mi padla, wszedzie wykrzykniki ( wiem bo dziewczyna tez gra i weszlem na swoja wyspe)
    trace bonusy przez dzienne logowanie, bonusy ktore zdobylby odkrywca, brak mozliwosci podnoszenia levelu!!! to jest jakas paranoja
    jak napisalem do supportu to wiadomosc z potwierdzeniem przyszla z loginem mojej dziewczyny (pewnie bo kozystam z dostepu do neta u niej tymczasowo wiec pewnie zapamietal sie jej adres IP) ale najgorsze to ze dostalem wiadomosc od supportu i tytuluja loginem gdzie sie podpisuje swoim loginem
    nawet dokladnie nie czytaja wiadomosci tylko odpisuja regulke!!!
    10 zaczyna sie event i chce tez cos zdobyc a tu jak narazie lipa!!! kase na diamenty potrafia brac!!! a usterka stoi i brak jakichkolwiek czynow w tym kierunku!!!
    gdyby byla zablokowana mozliwosc przenoszenia konta to bym nawet nie probowal ale nawet tego nie potrafili zablokowac tylko zachecaja ze "dostaniesz 170 diamentow"

    nie interesuje mnie ze jest to weekend ja chce miec konto aktywne!!! akurat mam wolny i chce pograc sobie i doprowadzic gospodarke do normalnego funkcjonowania
    nie mam zamiaru czekac 2tygodnie czy wiecej

    oto odpis wiadomosci:

    Witaj XXXXXXX,


    Bardzo mi przykro, jednak w chwili obecnej w wyniku nieprawidłowego działania serwisu Uplay, nie jest możliwe przekształcanie kont, reset hasła, ani inne operacje modyfikacji kont.
    Bardzo proszę uzbroić się w cierpliwość, zostawiam Pańskie zgłoszenie otwarte w naszym systemie, abym mógł odpowiedzieć na nie jak tylko uda nam się przywrócić prawidłowe funkcjonowanie serwisu Uplay.




    Pozdrawiam,
    XXXXXXXXXXXXXXXXXX
    Zespół The Settlers Online

    ---------------------------------------------------
    http://www.thesettlersonline.pl/pl/pomoc-i-wsparcie

  2. #32
    Osadnik Awatar Mayk--DoUrden
    Dołączył
    11.08.2012
    Posty
    32
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez BB_xaar Zobacz posta
    Zapewniam, że Support czyta wszystkie otrzymane zgłoszenia, co więcej, na każde zapytanie jest udzielana odpowiedź.
    :O Ale kawał pół godziny się smiałem....

  3. #33
    Osadnik Awatar leinadg
    Dołączył
    01.08.2012
    Posty
    13
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Już czwarty dzień gdzie nie mam dostępu do gry. Zbliża się EVENT HALLOWEEN a ja nie mam uzbieranych materiałów na produkcje pól dyń, i nie mam jak uzbierać jak gra zablokowana a geolog sam nie ruszy tyłka żeby odszukać złoża!!! zero szczegółowych informacji!!! pisałem do wielu i cisza!!! po prostu kpina!!!
    Każdy patrzy wziaść kase od naiwnych graczy a jak pojawia się problem to mają go gdzieś!!! jak można usuwać usterkę ponad 2 tygodnie?? ja tego nie rozumie!!! pracuje w handlu ponad 12 lat i nie ma takiego traktowania klienta jak jest tutaj!!! w razie błędów ( bo każdemu się zdarza nie powiem że nie) to wchodzi sie klientowi do tyłka by tylko był zadowolony często dużo tracąc na tym!!!

    Tutaj tak nie jest wręcz przeciwnie, co chwilke nowe zmiany, reklama nakład na maksa na nowych graczy!!! by wpadli w nałóg gry i padli ofiarą kupowania klejnocików, pakietów itp. a starzy niech sobie radzą, zablokowani trudno wieksza korzyść z nowego gracza inwestującego w swoją gospodarkę by szybko podnosić levele itp.

    czekam do jutra jak nie to bede chyba rezygnował z tej gry!!! ludzie którzy zajmują się tą grą myślą wogóle o Nas !! widzę po mailach od supportu KOPIUJ WKLEJ!!!
    nawet nie umieją odczytać kto napisał maila jaki ma nick!!!

    KPINA POPROSTU

  4. #34
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    22.09.2012
    Posty
    12
    Serwer
    Dolina Odkrywców
    W pełni z tobą się zgadzam, ja już po prostu nie mam sił ciągle pisać do supportu, a oni odpisują, żebym cierpliwie czekał... To jest kompletna porażka, bo nie można graczy zwodzić 2 tygodnie a nawet dłużej, że ciągle robią jak nic się nie zmienia. Tyle straciłem czekając przez ten czas w grze, chciałbym chociaż dostać jakąś rekompensatę za stracony czas ale wątpie w to...
    Ostatnio edytowane przez phreak ; 07.10.2012 o 14:35

  5. #35
    Osadnik Awatar leinadg
    Dołączył
    01.08.2012
    Posty
    13
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Ja nie wiem co bym zrobił na Twoim miejscu!!!
    2 tygodnie bez gry - PO PROSTU KLĘSKA!!!
    ja jestem 4 i juz mam wkurza na maxa!!!

    powinni zaladowac Twoje magazyny tak jakbys gral i logowal sie codziennie!!! a dodatkowo jakis dobry bonus za ich niedociagniecia!!!
    ciekawe ile ludzi jeszcze wpadnie w ta pulapke?? powinni wyslac wiadomosc do ludzi by nie przenosili kont z FACEBOOK do UPLAY tak jak oglaszaja promocje diamentów typu: DZIS 50%WIECEJ

    jas licze ze moja gospodarka zostanie wyposarzona w to co bym mial grajac, logujac sie, wysylajac odkrywce i geologa!!!
    bo mamy straty i walka o dynie bedzie niesprawiedliwa!!!!

  6. #36
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    22.09.2012
    Posty
    12
    Serwer
    Dolina Odkrywców
    Dobrze by było, lecz znając twórców tej gry i administratorów to mogę dostać kopa w ....

  7. #37
    Osadnik Awatar leinadg
    Dołączył
    01.08.2012
    Posty
    13
    Serwer
    Słoneczny Gród
    jeśli mają jakiś honor i godność , a zarazem chcą by każdy był zadowolony to nie bój się - zrewanżują się bo nic na tym nie stracą a zrobią sobie dobra reklamę!!
    na tym polega marketing!!! gra się rozwija więc by mieć duże dochody z gry musi się inwestować. bo jeśli zrobią sobie anty reklamę na dobre im to nie wyjdzie.
    ale czas pokaże

    pozdrawiam

  8. #38
    Osadnik Awatar leinadg
    Dołączył
    01.08.2012
    Posty
    13
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Problem z przeniesieniem konta ma Uplay najprawdopodobniej. Miałem tez konto w wersji testowej na stronie tsotesting.com i tam tez logowalem sie przez facebooka. mialem ten sam login co na polskiej wersji. sprobowalem przenies konto i tez nie chce sie polaczyc!!!
    co prawda moge w okienka wbic nazwe oraz haslo ale klikajac LOGIN niestety nic sie nie dzieje tak jakby nie akceptowalo.
    nie dziala nawet zmiana hasla.
    Wydaje mi sie ze to dosc powazny problem!!!
    szkoda ze nie potrafia udzielic informacji kiedy usuna usterke!!!!
    powinni okreslic ze potrwa to dzien moze dwa a tu cisza!!! poprostu maja gdzies to ze niektorzy sa grac!!!

    az mi przykro ze tak traktuja graczy!!! brak powaznego i odpowiedzialnego podejscia!!!
    czekam do wieczora - zobaczymy czy sie odezwa!!! miejmy nadzieje ze tak i ze w koncu odpale gierke.
    Mam tam swoja gildie ktora ma 2 tygodnie ( wczesniej bylismy w innej ale cos sie stalo z zalozycielem gdzie support tez nie mogl nam pomoc) wiec zalozylem nowa i sciaglem ludzi. Pare dni temu pojawil sie z powrotem zalozyciel poprzedniej gildii, a ja jak na przeciw losu zablokowany jestem.
    Mam kontakt z ludzmi ale z tego co wiem denerwuja sie i pewnie odejda!! a juz robila nam sie za***ista atmosfera.
    zobaczymy co dalej ale szczerze nie pokoi mnie to co sie dzieje - czyli NIC!!!!!!!

  9. #39
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    06.02.2012
    Posty
    12
    Serwer
    Nowy Świat
    Witam.

    Więc konto mojej żony dołączyło do grona "zagubionych w cyfrowym świecie".
    Panie adminie BB_Xaar pytanko z mojej strony jako, że support ma ogólnie sprawę głęboko w dupie (bo jak inaczej nazwać rozwiązanie problemu z utworzeniem konta do waszej usługi przez 2-3 tygodnie co najmniej):

    Moja żona posiada konto na 47 lvl-u gra od początku wypuszczenia otwartej bety, czyli prawie od początku roku to jest szmat czasu codziennego logowania się itd. nie będę się rozpisywać każdy wie ocb. Jako, że przez waszą nie kompetencję jej dalsza gra jest nie możliwa (przez co stanęła z rozwojem wioski, lvl-a, oraz ogólnie "zostanie w tyle" w porównaniu do osób z którymi grała), czy jak już kiedyś wasi informatycy wezmą się do pracy może liczyć na jakieś odszkodowanie?


    ### EDIT ###

    Również pytanie z innej beczki.
    Czy może ktoś mi wyjaśnić dlaczego administracja wiedząc o krytycznym błędzie uniemożliwiającym dalszą grę nie napisze oficjalnego info na stronie głównej/w tym okienku co wyskakuje po zalogowaniu do gry o błędzie i prośbie do czasu nie rozwiązania problemu o nie rozłączanie kont powiązanych z facebook.

    Czy to aż takie trudne???????

    ### /EDIT ###

    Pozdrawiam.
    Ostatnio edytowane przez Marlice ; 08.10.2012 o 14:29

  10. #40
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    22.09.2012
    Posty
    12
    Serwer
    Dolina Odkrywców
    Ten support to sobie w kulki leci naprawdę 22 września otrzymałem od nich wiadomość: Obecnie występuje problem z serwisem www.ubi.com , więc przekształcanie kont, reset hasła, czy inne usługi związane z nim, są niedostępne.
    Bardzo proszę o odrobinę cierpliwości i napisanie do nas ponownie za 48 godzin.

    Czekałem ba nie 2 dni ale 2 tygodnie znowu do nich pisząc 4 maile bez odpowiedzi aż w końcu zlitowali się nade mną i napisali: Niestety, funkcja przekształcania kont nadal nie jest dostępna. Cały czas pamiętam o sprawie, poinformuje Pana jak tylko coś się zmieni.


    To jest jakaś KPINA a nie support co ci ludzie tam robią, nie dość, że pracują od poniedziałku do piątku to nie potrafią?! naprawić tego w czasie 2 TYGODNII Naprawdę masakra

Strona 4 z 7 PierwszyPierwszy ... 2 3 4 5 6 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.