Zobacz wyniki ankiety: Modyfikowalna Kolejka w magazynie prowiantu i koszarach

Głosujących
32. Nie możesz głosować w tej sondzie
  • Tak, przyda się

    30 93.75%
  • Tak i nie (napisz czemu)

    0 0%
  • Nie, to bez sensu

    1 3.13%
  • Nie mam zdania

    1 3.13%
Pokaż wyniki od 1 do 6 z 6

Wątek: Kolejka w magazynie prowiantu i koszarach

  1. #1
    Osadnik
    Dołączył
    21.08.2012
    Posty
    34
    Serwer
    Kolonia

    Kolejka w magazynie prowiantu i koszarach

    Magazyn prowiantu i Koszar powinien mieć modyfikowalną kolejkę.
    Podobnie jak kolejka do budowania.
    Zmniejszy to ilość operacji wykonywanych na kolejkach w w/w budynkach.

    Obsługa kolejki też powinna być uniwersalna.
    Dlaczego nie można przesunąć ostatniego elementu na 2 pozycje ?

    Prosze o głosowanie w wątku emuq

    http://forum.thesettlersonline.pl/th...tu-i-koszarach
    Ostatnio edytowane przez kty45 ; 16.10.2012 o 23:11 Powód: dodanie linku emuq

  2. #2
    Osadnik
    Dołączył
    25.02.2012
    Posty
    186
    Serwer
    Nowa Ziemia
    dodam,ze kolejka rekrutacji oraz produktow w prowiancie powinna byc numerowana szczegolnie przy takich lagach_drobnostka i az dziw bierze,ze nie jest to wprowadzone od poczatku

  3. #3
    Osadnik
    Dołączył
    21.08.2012
    Posty
    34
    Serwer
    Kolonia
    Aktualnie jeśli kolejka ma X+1 slotów.
    To najpierw usuwam X slotów
    i dokładam X slotów w innej konfiguracji (X operacji w kolejce handlowej koszar/magazynu prowiantu + X operacji w magazynie).
    Rozwiązanie - zmiana kolejność (np. 9 -> 2) (1 operacja w w kolejce handlowej koszar/magazynu prowiantu).

    Ile takich operacji jest, to tylko admini serwerów wiedzą.
    Zysk z takiej zmiany - ogromny.
    Obciążenie serwera na pewno spadnie.

    Oby szybko to wdrożyli.

  4. #4
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    27.04.2012
    Posty
    5
    Serwer
    Nowy Świat
    Już dawno to powinno być

  5. #5
    Osadnik Awatar emuq
    Dołączył
    28.03.2012
    Posty
    124
    Serwer
    Czarci Gaj
    Cytat Zamieszczone przez kty45 Zobacz posta
    Magazyn prowiantu i Koszar powinien mieć modyfikowalną kolejkę.
    Podobnie jak kolejka do budowania.
    Zmniejszy to ilość operacji wykonywanych na kolejkach w w/w budynkach.

    Obsługa kolejki też powinna być uniwersalna.
    Dlaczego nie można przesunąć ostatniego elementu na 2 pozycje ?
    Jakbyś przeszukał forum to byś znalazł mój pomysł który jest aktualny i nie znalazł się w Archiwum, więc nie wiem po co zakładać nowy temat a nie wypowiadać się w jednym.

    masz tu linka: http://forum.thesettlersonline.pl/th...tu-i-koszarach.


    głosujcie tam , jak widać dużo głosów i wypowiedzi.

    link również w stopce.

  6. #6
    Osadnik Awatar emuq
    Dołączył
    28.03.2012
    Posty
    124
    Serwer
    Czarci Gaj
    Cytat Zamieszczone przez kty45 Zobacz posta
    Magazyn prowiantu i Koszar powinien mieć modyfikowalną kolejkę.
    Podobnie jak kolejka do budowania.
    Zmniejszy to ilość operacji wykonywanych na kolejkach w w/w budynkach.

    Obsługa kolejki też powinna być uniwersalna.
    Dlaczego nie można przesunąć ostatniego elementu na 2 pozycje ?
    Jakbyś przeszukał forum to byś znalazł mój pomysł który jest aktualny i nie znalazł się w Archiwum, więc nie wiem po co zakładać nowy temat a nie wypowiadać się w jednym.

    masz tu linka: http://forum.thesettlersonline.pl/th...tu-i-koszarach.


    głosujcie tam , jak widać dużo głosów i wypowiedzi.

    link również w stopce.


    przepraszam za zdublowanie, to przez jakiś błąd, proszę moda o usunięcie.
    Ostatnio edytowane przez emuq ; 15.10.2012 o 18:02 Powód: dubel

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.