Pokaż wyniki od 1 do 8 z 8

Wątek: Ciągłe braki drewna mimo dużej produkcji.....

  1. #1
    Osadnik Awatar zbyszko74
    Dołączył
    10.02.2012
    Posty
    32
    Serwer
    Nowa Ziemia

    Ciągłe braki drewna mimo dużej produkcji.....

    Albo ja czegoś nie rozumiem, albo coś jest nie tak z magazynowaniem drewna iglastego na moim koncie.
    Posiadam 12 drwali iglastych - połowa 3 poziom i połowa 4 poziom.
    wszystko co wykorzystuje drzewo iglaste mam zatrzymane, poza czterema węglarzami każdy 3 poziom.
    I teraz tak : W podsumowaniu gospodarki pokazuje mi że w ciągu 12 godz produkcja wynosi ponad 10k
    z tych 10k węglarze wykorzystują ponad 4k
    podsumowanie : pisze na dole że w ciągu 12 godz zostaje mi 5k zapasu w magazynie
    ...... Problem w tym że w magazynie mam na bieżąco braki, tych 5k w ogóle nie ma, po prosu gdzieś wcina.
    Ciągle muszę kupować drewno żeby odbywała się produkcja węgla u węglarza. po 12 godzinach mam zapas aż .... 5 - 7 szt drewna !
    Więc pytanie , skoro w podsumowaniu gospodarki na dole na zielono pisze wyraźnie że mam 5k nadwyżki, która powinna być magazynowana w magazynie, to gdzie to jest i co się z tym dzieje ???? Bo mi się wydaje że to jest jakiś błąd na moim koncie .

  2. #2
    Osadnik
    Dołączył
    19.04.2012
    Posty
    75
    Serwer
    Kolonia
    Jeżeli jest tak jak piszesz to na pewno masz jakiś błąd i to chyba nie pierwszy taki błąd bo u nas wczoraj ktoś pisał o znikających sztabkach złota spróbuj na support.
    Skoro masz takie budynki to nie chce proponować pierdół bo pewnie próbowałeś ale jak nie to zahamuj całą produkcje drwali i po godzinie czy 2 odpal ponownie

  3. #3
    Osadnik
    Dołączył
    23.03.2012
    Posty
    56
    Serwer
    Czarci Gaj
    mam dokładnie ten sam problem, ekonomia pokazuje że drzewo iglaste mam w nadmiarze/+/a po 12 godz. lub po nocy, okazuje się że bali iglastych ubywa i to dość sporo

  4. #4
    Osadnik Awatar Picasso_PL
    Dołączył
    24.02.2012
    Posty
    74
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Niestety coś jest nie tak z prawidłowym działaniem gospodarki już od praktycznie początku gry ....
    Czasami jest tak, że produkcja jest wystarczająca, a nagle (mimo tego, że nic się nie robiło w grze) okazuje się, że surowca zaczyna brakować ...

  5. #5
    Osadnik Awatar zbyszko74
    Dołączył
    10.02.2012
    Posty
    32
    Serwer
    Nowa Ziemia
    okazało się że mam za mało leśników, w gospodarce niby pisze ze są braki i to spore, tyle że nad domkami drwali nigdy nie było wykrzyknika że brakuje im drewna, nigdy, a skoro brakuje drzewa to powinny być czesto wykrzykniki . jakos ta gospodarka nie współgra z rzeczywistością i powiadomieniami .

  6. #6
    Odkrywca
    Dołączył
    31.05.2012
    Posty
    703
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Być może w czasie, kiedy zaglądacie do podglądu ekonomicznego i widać, że zasób jest na plus, nie działają jakieś budynki, które korzystają z tego zasobu. Na przykład może jakieś piece stoją w miejscu bo im brakuje czegoś, albo magazyn jest pełny. Podgląd ekonomiczny bierze pod uwagę tylko stan bieżący, więc pokazuje jak wyglądałyby zasoby, gdyby przez 12 godzin wszystko działało idealnie tak, jak w chwili włączenia podglądu.

  7. #7
    Kesski
    Jest jeszcze jedno premie na budynek np.kosz ktory dziala na 6 godzin jak sami sobie damy a w gospodarce jest rozpisek do 12 godzin wiec po tych 6 godzinach koszyk wygasa i juz mamy zupełnie inny rozpisek dzewka gospodarki.

  8. #8
    Osadnik
    Dołączył
    14.03.2012
    Posty
    46
    Serwer
    Czarci Gaj
    @kesski gospodarka po tych 6h będzie inna ale logicznym jest że jeżeli pokazuje teraz na buffie , to użytkownik wie że dał buffa na 6h i musi go utrzymać, chyba że jednak nie jest na tyle inteligentny ale każdemu się nie dogodzi. Było by na 1h to płacz że za dużo trzeba liczyć ile na dobę.

    A co do drewna iglastego, obecnie mam też na styk leśników i drwali, niby pokazuje że mam na + a faktycznie to raz rośnie a raz spada ilość, tylko że wyliczyć stan faktyczny jest ciężko bo: leśnicy łażą gdzie chcą :P i to chyba w jedno miejsce (tzn do drzewka) , w gospodarce będzie czas + cała reszta że sadzi, co daje z wyliczeń nadprodukcję, a faktycznie idą w jedno miejsce, a sadzi z nich tylko jeden!!! czyli np 7miu wogólę nic nie posadziła, i to już nie jest ujęte w gospodarce. Teorię opieram na tym że nie zaobserwowałem żeby "przeładowało" drzewo drewnem o większą liczbę. To samo może się dziać z drwalem, wszyscy wychodzą do jednego drzewa co ma 9 drewna, w gospodarce wyszli co daje ogólną ilość na +. Natomiast wpadają na jedno drzewo i wykopuje 5 drwali na 4lvlu 9 drewna zamiast 20 !!!

    Mam nadzieje że prosto to wyjaśniłem wspomnę że gdy ma się na max drewna, problem nie występuje, bo leśnicy mają max nasadzone, i drwale biegają po innych drzewach, tych których mają najbliżej a nie te co są pełne.

    Rozwiązanie to zabezpieczenie przed bieganiem pracowników w to samo miejsce lub pozwolenie na duuuże przeładowanie drzew przez leśników
    lub własne zabezpieczenie, to nie budować budynków w grupie, tylko w sporych odległościach

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.