Strona 5 z 10 PierwszyPierwszy ... 3 4 5 6 7 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 50 z 96

Wątek: Błąd podczas logowania

  1. #41
    Retired CM Awatar BB_xaar
    Dołączył
    17.01.2012
    Posty
    990
    Serwer
    Nowa Ziemia
    skiper10, oczywiście nie twierdzę, że "skoro działa u mnie, to jest wszystko ok", jednak na takich prostych metodach weryfikacji (da się zalogować/wejść do gry czy nie?) kończą się moje sposoby sprawdzania serwerów. Jeśli u mnie działa, a wykresy nie wskazują na jakieś techniczne problemy z serwerem, jestem zmuszony odesłać gracza z problemem do Supportu. Niestety nie jestem technikiem.

  2. #42
    Osadnik
    Dołączył
    21.02.2012
    Posty
    90
    Serwer
    Nowa Ziemia
    BB_Xaar Ja nie mam problemu ale piszemy tu w imieniu innych osób które mają z tym problem i od 2 tygodni nie mogą z nami grać a support nie jest wstanie im pomóc.

    Błąd jest z nietypowym komunikatem dotyczącym wczytywania obszaru mapy i przez to blokuje całą wyspę.
    Inni z listy mogą bez problemu wejść do tej osoby na mapę i dać bufy itp. Ale to wszystko.

    Po tak długim czasie te osoby mają zrujnowane gospodarki a jedna z tych osób to Mistrz naszej Gildii a to wiąże się z blokowaniem funkcji Mistrza Gildii.
    A dla supportu rozwiązaniem jest aby te osoby mimo że grają od wielu miesięcy aby zaczęły grać od zera na nowej mapie.

  3. #43
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    21.06.2012
    Posty
    2
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Grałem kiedyś na innych grach np. Imperia Online czy jeszcze dawniej Khan Wars gdzie admini i modki grali tak samo z nami i wszelkie problemy z grą załatwiali do skutku aż problem zniknął. Mało tego wszelkie awarie były szybko usuwane. Pisali sami w imieniu graczy o występujących problemach w grze bo dbali o nas i nikt nie kazał czyścić na okrągło pamięci przeglądarki. Wasze porady na to aby zaczęło coś działać to jak czekanie na deszcz na pustyni. U mnie na szczęście wszystko jeszcze działa ale nie cieszy gra tak jak kiedyś skoro jutro dostanę też info żebym założył nowe konto z pozdrowieniami od TSO. Ojciec mojej chrześnicy po zapoznaniu się z tematem zrezygnował. Jego brat też. Wygląda na to że tylko reklama im się udała. Osobiście jestem bardzo rozczarowany naszymi opiekunami oraz supportem. Dopóki taki stan rzeczy będzie na porządku dziennym nikogo nie będę okłamywał że całokształt TSO jest zadowalający i warto grać aby oderwać się od codzienności.

  4. #44
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    20.01.2012
    Posty
    3
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Ze tak zapytam xaar masz jakiekolwiek pojecie na temat mechaniki tej gry?? Jak pisza ze nie moga wejsc do gry bo im taki i taki blad wyskakuje, pisali do supportu zrobili to co im tam kazali i dalej maja taki blad to sobie jaja robia?? Jak juz wspomnialem wczesniej naprawa takiego bledu do gora minuta. Ale jezeli Polski support ma graczy gleboko w d.... no to sorki. Moze trzeba wyzej pisac, zeby wami potrzasneli? No chyba ze kazdy support tak samo dziala a firma tylko zaciera rece na pieniadze ktore do nich przychodza. Jezeli takie jest nastawienie polityczne tej firmy to za dlugo ta gra nie pociagnie jezeli nawet nie umiecie badz nie chcecie naprawic bledu przez ktory ludzie nie moga sie zalogowac do gry. Wiele gier upadlo przez to ze polityka firmy byla nastawiona na zarobki i nie dbala o graczy. Jezeli do tego zmierzacie to powodzenia gra pociagnie jeszcze troche poki wszystkie konta sie nie poblokuja poprzez bledy. Mam nadzieje ze jednak to wszystko co tu piszemy zostanie przekazane wyzej i moze tam sie obudza bo jak narazie to widze spia i czekaja az pieniadze wplyna im na konto.

    P.S. Wasze porady co do wyczyszczenia pamieci podrecznej badz cookies to poprostu jest smieszne, to w niczym nie pomoze, pisane jedynie po to by pokazac ze cokolwiek robicie.
    Ostatnio edytowane przez Dersuv ; 24.09.2012 o 18:50

  5. #45
    Osadnik Awatar Picasso_PL
    Dołączył
    24.02.2012
    Posty
    74
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Jeśli u mnie działa, a wykresy nie wskazują na jakieś techniczne problemy z serwerem, jestem zmuszony odesłać gracza z problemem do Supportu. Niestety nie jestem technikiem.
    Tutaj problem NIE LEŻY po stronie serwera, tylko skryptu .... źle się baza danych zapisała i zapewne jest jakieś zapętlenie. Sprawdzić U DANEGO UŻYTKOWNIKA !!!! czy JEGO konto działa prawidłowo, a nie że TY sobie sprawdzisz czy wszystko gra i oglądniesz tabelki z wykresami działania serwera z Panelu Administracyjnego. Przecież człowieku to nic nie rozwiązuje, a tym bardziej NIE ZNAJDZIESZ przyczyny błędu, bo większość ludzi gra (do czasu :P) ......

    Tutaj trzeba, żeby ktoś kumaty sprawdził DANE ZABLOKOWANE KONTO !!!!! a nie cały serwer !!! Czy to takie trudne ???? Matko jedyna jakie matoły tam pracują ... PR macie wyśmienity ..... Zapewne na spotkaniach jesteście szkoleni przez HQ: "Jak ktoś zgłosi błąd, mówicie że ma wyczyścić cache przeglądarki, pewnie nie będą wiedzieli jak to zrobić i dadzą nam spokój". Problem w tym drodzy Zarządcy gry, że w Polsce młodzież jest kumata i nie da sobie wciskać takich tekstów ...

    BTW... podpowiem WAM jeden ze sposobów rozwiązania problemu. Skoro błąd pojawia się podczas zerowania się czasu przygody, to wyłączcie tą przygodę z poziomu administratora! Żeby dany użytkownik jak będzie się logował do gry, NIE MIAŁ JUŻ OKIENKA Z PRZYGODĄ. Możliwe, że straci wojsko z przygody, ale będzie mieć konto z powrotem. Sprawdzaliście wogóle taką opcję ????

    Tylko jak to rozwiązanie pomoże, to czekam na tantiemy (klejnoty mile widziane :P )
    Ostatnio edytowane przez BB_xaar ; 25.09.2012 o 11:24 Powód: Usunięcie kolorowych czcionek utrudniających czytanie treści posta.

  6. #46
    Początkujący Osadnik Awatar Sylwunia
    Dołączył
    23.01.2012
    Posty
    16
    Serwer
    Nowa Ziemia
    BB_Xaar proszę Cię bajki są emitowane w polskiej telewizji o 19:00. Powiadasz, że można sie zalogować? To zapraszam Cię na konta: Sylwunia i Symbiotyk.

    To co poleca support to zostało zrobione zanim do nich napisałam, łącznie z próbą logowania się na innych komputerach z różnych miejsc i od różnych dostawców internetu. Pliki cookie i pliki tymczasowe zostały wyczyszczone na 5 różnych przegladarkach. Konserwa też nic nie dała.

    Problem dotyczy mnie i gracza o nicku "Symbiotyk (37 lvl)". Mam 44 lvl i gram od zamkniętej bety. Nie wyobrażam sobie żebym grę musiała zaczynać od nowa na innym koncie, a co gorsza na innym serwerze. Obydwoje mamy tu swoich znajomych i swoje Gildie. W nasze konta wpakowaliśmy realne pieniądze (Szłomy, kopalnia klejnotów, doświadczeni generałowie, doładowania kopalni, odkrywcy i geologowie), więc chcę na nim kontynuować swoją grę, z przywróceniem zaginionych generałów i ze stanem magazynowym sprzed "awarii".

    Problemy zaczęły się od 13.IX.2012, kiedy to robiłam przygodę Okradać Bogatych. Najpierw nie można jej było ani anulować ani wejść do niej. Od 17.IX.2012 nie mogę zalogować się na swoje konto. Jedyne co mi sie udaje to poklikanie trochę na czacie gildyjnym jak mam szczęście i uda mi sie kliknąć zakładkę Gildia. Ale co to za gra jesli nie mogę: odbudować kopalni, pól ani studni, nie wyślę geologów i odkrywców, nie pójdę na żadna przygodę, bo się nie da.

    Jesteście świetni we wprowadzaniu nicków do baz danych które mogą się logować z różnych adresów IP oraz w zmianie nicków. Niestety nie chcecie mi pomóc rozwiazać mój i Symbiotyka problem z logowaniem. Dziwi mnie sytuacja, że takie rzeczy są załatwiane "od ręki" na serwerze testowym. Czyżby tu działał inny support? Jeśli tak to poproszę dane do kontaktu. Chętnie z nimi popiszę.

    Złożone przeze mnie Tickety to:
    - [Ticket#PL-2012091311001844]
    - [Ticket#PL-2012091811000471]
    - [Ticket#PL-2012091811000523]

  7. #47
    Osadnik Awatar Picasso_PL
    Dołączył
    24.02.2012
    Posty
    74
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Stąd wniosek, że na serwerze testowym działa inna ekipa ... ekipa informatyków.
    A u nas działa ekipa PR-owców i manedżerów dbających o napływ gotówki z xxarem na czele.

  8. #48
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    15.05.2012
    Posty
    6
    Serwer
    Nowa Ziemia
    skoro BB_xaar sprawdzasz i nie widzisz żadnych problemów a nasza szefowa wciąż ma problem to bez obrazy ale ze skiperem10 mamy kumpla co by skwitował to krótkim zdaniem: ze po co z Tobą gadać skoro nie jesteś nikim ważnym ?? Daj po prostu namiar na kogoś kompetentnego z kim można rzeczowo pogadać i kto może cokolwiek zaradzić

  9. #49
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    20.01.2012
    Posty
    3
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Podobno klikac przyciski ktore wysylaja gotowe odpowiedzi mozna nawet malpe nauczyc;p A tak na serio wezcie sie do roboty wreszcie badz dajcie nam tu jakiegos informatyka ktory zrozumie o czym tu mowimy i cos moze zrobi z tym.

  10. #50
    Osadnik Awatar Picasso_PL
    Dołączył
    24.02.2012
    Posty
    74
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Niestety nie jestem technikiem.
    Dlatego możemy sobie pisać ile się nam podoba .... a i tak nic się nie zmieni, bo żaden informatyk tutaj nie zaglądnie, a xaar nie kiwnie palcem, żeby się wysilić, ponieważ nie za to mu płacą .... gdyż jest "Community Manager" (jakby nie bylo polskiego odpowiednika ..... mieszkamy w POLSCE !!! a nie w UK i nazwy zawodów piszcie PO POLSKU !!!). To tak jakby babcie klozetową nazwać TOILET MANAGER ... hahahahahah

Strona 5 z 10 PierwszyPierwszy ... 3 4 5 6 7 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.