Strona 4 z 10 PierwszyPierwszy ... 2 3 4 5 6 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 96

Wątek: Błąd podczas logowania

  1. #31
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    03.03.2012
    Posty
    4
    Serwer
    Słoneczny Gród
    ja wogole nie moge sie zalogowac czekam w kolejce i mnie wyrzuca z serwera i karze odswierżyc jeszcze raz...

  2. #32
    Osadnik
    Dołączył
    05.04.2012
    Posty
    105
    Serwer
    Słoneczny Gród
    to samo, od godziny na słonecznym gordzie, dochodze tylko do kolejki logowania

  3. #33
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    28.06.2012
    Posty
    1
    Serwer
    Słoneczny Gród
    witam serdecznie dzis z rana wrzucilem premie na linie zlota i od tej pory ma ciagly problem z zalogowniem sie odswiezanie strony an restarty nie przynosza reezultatow . mogl by ktos pomoc lub cos radzic . zgory dzieki Jaro

  4. #34
    Początkujący Odkrywca
    Dołączył
    18.04.2012
    Posty
    112
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Napisałem do supportu i czekam na odpowiedź. Wygląda na kolejne problemy. Dobrze, że nie puściłem linii złota podczas buffowania wszystkiego.

  5. #35
    Retired CM Awatar BB_xaar
    Dołączył
    17.01.2012
    Posty
    990
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Mogę jedynie zasugerować wyczyszczenie pamięci podręcznej przeglądarki (tzw. cache) lub/i cookies - jeśli to nie pomoże, bardzo proszę napisać do Supportu.

    Chwilę temu skończyłem się logować na wszystkie polskie serwery - działają one prawidłowo.

  6. #36
    Osadnik
    Dołączył
    21.02.2012
    Posty
    90
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez BB_xaar Zobacz posta
    Mogę jedynie zasugerować wyczyszczenie pamięci podręcznej przeglądarki (tzw. cache) lub/i cookies - jeśli to nie pomoże, bardzo proszę napisać do Supportu.

    Chwilę temu skończyłem się logować na wszystkie polskie serwery - działają one prawidłowo.
    BB_Xaar jak się wypowiadasz to wypadało by zapoznać się z topikiem w całości.
    Po wysłaniu info do supportu i wykonaniu wszystkiego co oni każą czyli jak wszyscy wiemy "wyczyść przeglądarkę i poczekaj do czwartku do konserwacji" bo tylko tyle oni potrafią to jak to nie pomaga to piszą aby zacząć grę od nowa na nowym koncie.

    CZY TO MA BYĆ SUPPORT??????

    Daj namiary do prawdziwego supportu nawet zagranicznego to sami przetłumaczymy i wyślemy skoro wy nie potraficie rozwiązywać problemów graczy bo tutaj już kilka osób czeka i nie może grać na swoim koncie.

  7. #37
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    26.02.2012
    Posty
    4
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Ręce opadają... Ludzie piszą , a tu znowu mega porada " Mogę jedynie zasugerować wyczyszczenie pamięci podręcznej przeglądarki " Ja niewiem czy ja mam tylko takie wrażenie czy inne osoby również , że to jest poprostu śmianie się ludziom w oczy?" A jak nie pomoże to pisz do supportu ".... A jak support nie pomoże to co ? To spadaj i graj od nowa? Chciałem przypomnieć , że bierzecie pieniążki za tą grę , sprzedajecie klejnoty , za wszystkie udogodnienia trzeba płacić realnymi pieniędzmi. Wiec skoro ktoś to kupuje to ma prawo korzystać z pełnowartościowego towaru , jakim w tym przypadku jest swobodne i pełne wykorzystanie Swojego konta. Proszę w końcu wziąć się za robotę bo coraz więcej osób jest niezadowolonych z wyników Waszej pracy.

    Pozdrawiam
    smsh

  8. #38
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    15.05.2012
    Posty
    6
    Serwer
    Nowa Ziemia
    skoro wszystko działa to czemu ludzie wciąż mają problemy ze swoimi kontami?? Jaja sobie robisz??

  9. #39
    Retired CM Awatar BB_xaar
    Dołączył
    17.01.2012
    Posty
    990
    Serwer
    Nowa Ziemia
    ToRsTeN, nie znalazłem ani jednego zgłoszenia przypisanego do Twojego nicka - czy swoje zapytania wysyłasz na pewno pod właściwy adres?

    smsh, sivki, Support nie monitoruje forum, oni zajmują się monitorowaniem zgłoszeń oraz odpowiadaniem na nie. Niestety nie jestem technikiem, więc nie jestem w stanie określić co może być przyczyną występowania opisanych przez Was problemów. Wiem jednak, że najczęściej za nieprawidłowe zachowanie gry odpowiadają błędne/uszkodzone/niekompletne dane w pamięci podręcznej przeglądarki. Oczywiście przyczyną może też być złe funkcjonowanie serwerów nazw, routerów czy ISP, jednak ani ja ani Support nie może potwierdzić tego z poziomu forum.

    W związku z powyższym, proszę pisać bezpośrednio do Supportu. Jeśli zaproponowane przez nich rozwiązanie nie pomoże, bardzo proszę odpisać na ostatnią wiadomość e-mail z Supportu i o tym poinformować.

  10. #40
    Osadnik
    Dołączył
    06.05.2012
    Posty
    33
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Szanowny Panie lub Szanowna Pani BB_xaar - u mnie tez wszystko działa bez najmniejszych problemów. I to ma oznaczać, że wina leży po stronie tych, którzy nie mogą się zalogować? To, że u Pana/Pani działa nie ma najmniejszego znaczenia. Problem w tym, że wielu innym nie działa i nie potraficie sobie z tym poradzić. Co gorsza wciskacie jakieś durne porady typu wyczyść cookies, cache. To jest śmieszne i żałosne.

Strona 4 z 10 PierwszyPierwszy ... 2 3 4 5 6 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.