Strona 8 z 10 PierwszyPierwszy ... 6 7 8 9 10 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 71 do 80 z 96

Wątek: Błąd podczas logowania

  1. #71
    Retired CM Awatar BB_xaar
    Dołączył
    17.01.2012
    Posty
    990
    Serwer
    Nowa Ziemia
    skiper10, nie wiem co mam rozumieć poprzez "niski priorytet dostępu", nigdy nie spotkałem się z takim określeniem. Nie rozumiem też co ma serwer testowy do serwerów polskich.

    Dla przypomnienia dodam, że na serwerze testowym są wykonywane resety kont - i to regularnie. Oczywiście rozwiązanie takie (reset) nie jest dostępne na polskich serwerach - tutaj żadnych resetów nie będzie.

    Jedyny efekt jaki przyniesie pisanie do zagranicznych Supportów to wydłużenie czasu otrzymania odpowiedzi. Za polską wersję gry odpowiada polski Support.

    Symbiotyk, gdy tylko dostanę odpowiedź, od razu się z Tobą skontaktuję.

  2. #72
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    21.09.2012
    Posty
    2
    Serwer
    Złota Góra
    BB_xaar-- drobne sprostowanie

    z suportu ja i Sylwunia dostaliśmy odpowiedź i propozycję resetu konta.
    Ani ja ,Ani Sylwunia nie jesteśmy tym za bardzo zainteresowani,nie chce nam się zaczynać od nowa gry.Ja mam 37lvl,Sylwunia 44 lvl----takie rozwiązanie jest trochę nie fair>

  3. #73
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    21.09.2012
    Posty
    2
    Serwer
    Złota Góra
    napisałem z konta z 7 świata Settlers.Tak jak mówiłem wcześniej , porada dnia z suportu i od Ciebie---wyczyść pamięć przeglądarki i cookies --jest nie na miejscu .Caly czas na tym koncie gram bez problemu,jak tylko uzyskam dostęp do Symbiotyka ,to konto bedzie zlikwidowane,mam 20 lvl i żadnych klopotów z grą.

  4. #74
    Retired CM Awatar BB_xaar
    Dołączył
    17.01.2012
    Posty
    990
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Milimetrix, oczywiście w pełni zgadzam się, że reset konta to żadna opcja - proszę poczekać i niczego nie kasować/resetować.

    Gdy dostanę więcej informacji o Waszej sytuacji od razu Was o tym poinformuję.

  5. #75
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    20.07.2012
    Posty
    8
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Tak sobie czytam i czytam o tych waszych problemach z logowaniem i odpowiedziach działu supportu i aż mi przychodzi na myśl by powiedzieć że polski support UbiSoftu / Blue Byte do gry TheSettlersOnline działa jak inna firma zajmująca się bazami danych Smoothwall. Ich dział supportu to taka sama żenada. Polski dział supportu zdaje się że nie ma pojecia na co patrzy w bazie danych ,gdzie szukać problemów, może osoby pracujące w waszej firmie mają słabą motywację do pracy a może poprostu nie mają pojecia o bazach danych, nic już nie mówiąc o wsparciu technicznym bo ich wiedza pozostawia zbyt wiele do rzyczenia. Odpowiedź typu oczyścić pamięć przeglądarki może dać osoba z brakiem doświadczenia i wpisując problem w wyszukiwarce google/bing itd.. Możecie jedynie napisać do głównej siedziby firmy HQ/Head Office by zweryfikowali oni czy aby dział techniczny zatrudnia informatyków od baz danych/programistów/serwerów czy może ludzi z brakiem doświadczenia w tej dziedzinie. Jeżeli problem występuje wybiurczo znaczy to że występują błędne rekordy w bazie i przyczyn takiego zachowania się może być wiele. Bez wglądu do kodu/bazy danych nie wiele mogę doradzić polskiemu działowi technicznemu. BB_Xaar możesz też złożyć zapytanie do działu technicznego i/lub developerskiego o sprawdzenie encji, choć w wypadku tego typu problemu, wszyscy powinni by mieć identyczny problem a jest to kwestia wybiórcza. Profesjonalnie nie zajmuję sie administracją sieci a bazami danych, ale przyczyną tutaj mogą też być problemy z waszymi serwerami ,jako że podobny problem występował w wyżej wymienionej firmie i leżał po stronie samych serwerów a nie bazy danych. Pozdrawiam D.W. Thorga_Eza

  6. #76
    Osadnik Awatar Steelkill
    Dołączył
    29.04.2012
    Posty
    64
    Serwer
    Nowa Ziemia
    a gra działa coraz lepiej...
    Niedziela 30.09.2012 godz 20.02 Akceptacja Przygody Okradac Bogatych i "zwrotka" z serwera 12 min.....
    Nic dodać nic ująć.....
    Tego nikt cachem przeglądarki nie wytłumaczy mi .....

  7. #77
    Osadnik
    Dołączył
    09.06.2012
    Posty
    91
    Serwer
    Nowy Świat
    Od kilku dni nie mogę dać samemu sobie premii. To znaczy mogę, jeśli mam po kilka-kilkanaście (dosłownie) minut czasu na pojawienie się ikony premii i przyjęcie premii przez budynek. Masakra...

  8. #78
    Początkujący Odkrywca
    Dołączył
    18.04.2012
    Posty
    112
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Tak sobie was czytam. Nie chce mi sie wierzyć, że nie ma mozliwości zapisywania stanu budynków poszczególnych graczy na serwerze i w razie resetu konta najzwyczajniej przywrócić te budynki bądź dać taką ilośc materiałów, która pozwoli graczowi np. w tydzień odtworzyć stan jak przed awarią.

  9. #79
    Osadnik
    Dołączył
    09.06.2012
    Posty
    91
    Serwer
    Nowy Świat
    Z technicznego punktu widzenia to jest żaden problem (chyba, że gra została źle zaprojektowana i napisana - patrząc na to co się dzieje od jej powstania nie można wykluczyć tej opcji).

  10. #80
    Początkujący Osadnik Awatar Sylwunia
    Dołączył
    23.01.2012
    Posty
    16
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Symbiotyk (ja już nie - ciekawe czemu?) z Supportu dostał informację, że w dniu 4.X.2012 na serwerach będą prowadzone prace mające na celu usunięcia błędu w zakresie komunikatu "Obszar serwera uszkodzony. W tym obszarze wystąpił błąd. Prosimy spróbować ponownie". Więc loguję się dziś (4.X.2012) po godzinie 9:00 i .... bez zmian, jak było tak jest nadal. Wojska brak, z prawej strony wyzerowana przygoda, która znika i pojawia się wiadomy już komunikat.

    Xaar Twój post zamieszczony został 26.09.2012 z info, ze "Gdy dostanę więcej informacji o Waszej sytuacji od razu Was o tym poinformuję." A dziś na litość boską mamy 4.10.2012. Nie mogę grać od 13.IX.2012, czy Support i Ty Xaar macie zamiar coś z tym zrobić, czy mam to traktować jako obietnice bez pokrycia? Czy tak traktujecie graczy? Tyle jesteśmy dla Was warci? Czy zależy Wam tylko na kasie? Wysilcie się w końcu, zajmijcie sprawą i naprawcie ten "uszkodzony obszar serwera"! Bo ja ten komunikat znam już na pamięć.

Strona 8 z 10 PierwszyPierwszy ... 6 7 8 9 10 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.