Strona 7 z 10 PierwszyPierwszy ... 5 6 7 8 9 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 61 do 70 z 96

Wątek: Błąd podczas logowania

  1. #61
    Osadnik
    Dołączył
    21.02.2012
    Posty
    90
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Czy możecie podać kontakt na prawdziwy support lub kogoś kompetentnego?

    Skoro BB_Xaar nie chce pomagać graczom ani podać kontaktu do osób które potrafią pomóc to może ktoś z graczy zna jakiś namiar kto pomoże osobom zablokowanym - nawet zagraniczny - tłumacza się załatwi prędzej niż pomoc tutejszej ekipy.
    Ostatnio edytowane przez ToRsTeN ; 25.09.2012 o 10:11

  2. #62
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    21.09.2012
    Posty
    1
    Serwer
    Złota Góra
    Było już podane:

    info@bluebyte.de <> account.support@thesettlersonline.com w wersji niemieckojęzycznej, anglojęzycznej

  3. #63
    Retired CM Awatar BB_xaar
    Dołączył
    17.01.2012
    Posty
    990
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Dersuv, jeśli rozwiązanie zaproponowane przez Support nie działa lub jest niezadowalające, należy na nie odpisać i zgłosić swoje zastrzeżenia.

    Picasso_PL, tak jak już pisałem, nie jestem osobą, która jest odpowiedzialna za monitorowanie błędów technicznych - za to odpowiada Support. Ja mogę wykonać tylko najprostsze "testy", jeśli one nie wykażą problemów, mogę jedynie odesłać do Supportu. Dodatkowa uwaga: pisanie na czerwono być może sprawia, że tekst jest bardziej widoczny, jednak jest też mniej czytelny.

    Sylwunia, postaram się dowiedzieć czegoś więcej w Twojej sprawie (i gracza "Symbiotyk"). Bardzo proszę też o Prywatną Wiadomość na forum z krótkim podsumowaniem problemu.

    sivki, zgadza się, nie jestem w stanie rozwiązać większości problemów technicznych - od tego jest Support, namiary można znaleźć na stronie głównej (POMOC/WSPARCIE - formularz kontaktowy).

    Barlog111, niektórych problemów nie da się przeanalizować z poziomu forum, dlatego też prośba o skontaktowanie się z Supportem to jedyne rozwiązanie.

    Larxand, na chwilę mogę z całą odpowiedzialnością napisać, że gracz nigdy nie utraci zakupionych Klejnotów. Zdarza się, że czasami dana strefa (np. przygoda) się blokuje, jednak jeśli tak się dzieje, to gracz otrzymuje odpowiednią rekompensatę. Wygląda na to, że opisane problemy z logowaniem mają inne źródło - postaram się dowiedzieć czegoś więcej na ten temat.

    pablos73, zapewniam, że "BB" nie ma graczy "gdzieś". Do tej pory widziałem tylko jeden przypadek, w którym konto zostało skasowane: gracz nie chciał czekać do konserwacji, więc stare konto skasował, założył nowe i właśnie na nie trafiła odpowiednia rekompensata. Decyzja o ewentualnej kasacji konta jest podejmowana przez gracza, nie Support.

    Symbiotyk, bardzo proszę o Prywatną wiadomość z podsumowaniem sytuacji, numery zgłoszeń związanych z dotychczasową korespondencją z Supportem będą pomocne. Postaram się dowiedzieć czegoś więcej.

    Steelkill, nie wiem skąd pochodzą te Twoje statystyki nt. ilości graczy na poszczególnych serwerach/wersjach językowych.

    ToRsTeN, w sprawie polskiej wersji gry, należy pisać pod następujący adres e-mail: account.support@thesettlersonline.pl

    Gdybym pominął jakieś pytanie, proszę o informację.

  4. #64
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    26.02.2012
    Posty
    4
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat "postaram się dowiedzieć czegoś więcej w Twojej sprawie (i gracza "Symbiotyk")". No i super Trzymamy za słowo.

  5. #65
    Osadnik Awatar Steelkill
    Dołączył
    29.04.2012
    Posty
    64
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Dziękuję BB_Xaar za odpowiedź - aczkolwiek nie dotknięto meritum czyli sprawy najważniejszej - sposobu zachowania Modów bo to należy w jakiś sposób uregulować i napiętnować takie zachowania. Tak naprawdę chyba oto chodzi. To pierwsza rzecz.
    Druga - serwer Nowa Ziemia Jest przeciążony i każdy kto na nim gra to wie - godz. 20-22 jak dużo ludzi się loguje załącza premie, handluje robi przygody to naprawde opóźnienia są bardzo duże (nie pisze tego żeby pomarudzic bo to fakt). 3 meisiące temu tez było podobnie nic sie nie dzieje napiszcie do supportu, wyczyścicie cache przeglądarki, to że was wywala to jednostkowe przypadki itd itp. Tylko dlaczego jako jedyni gracze Sewrer Nowa Ziemia dostali bonusy jakoś nikt nie odpowiedział. Zreszta w którejs rozmowie sam przyznałeś ze to spowodu zbyt dużej ilości graczy.

    I Trzecia rzecz - Liczby które przytoczyłem są uzyskane nieformalnie i nie jestem w stanie ich zweryfikować być może w którymś ze sprawozdań biznesowych są rzetelne fakty, ale jeżeli się mylę proszę o sprostowanie z twojej strony a z tego co wiem to nie żadna tajemnica biznesowa ilość grających graczy na polskich serwerach. A rozchodziło mi sie głownie oto ze nawet podobna ilość graczy niemieckich na pewno nie jest upchnięta na 5ciu serwerach...

    Pozdrawiam
    Ostatnio edytowane przez Steelkill ; 25.09.2012 o 17:02

  6. #66
    Retired CM Awatar BB_xaar
    Dołączył
    17.01.2012
    Posty
    990
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Steelkill, jeśli chcesz porozmawiać nt. moderacji to nie mam nic przeciwko, jednak rozmowa ta powinna się odbywać za pośrednictwem formularza kontaktowego (Support). Przykładowo, jeśli uważasz, że przyznano Ci niesłuszną blokadę, możesz to zgłosić właśnie do Supportu - po przeanalizowaniu zasadności przyznanego bana, otrzymasz szczegółową odpowiedź. Jeśli okaże się, że blokada faktycznie była bezzasadna, to zostaną wyciągnięte odpowiednie konsekwencje.

    Nowa Ziemia - zgadza się, w przeszłości występowały tam problemy techniczne, i tylko tam. Obecne lagi mają charakter globalny i dotykają one więcej niż jeden serwer. Mogę zapewnić, że regularnie informuję techników o tym, że utrudnienia występujące na polskich serwerach w godzinach wieczornych nie ustąpiły. Gdy dostanę jakąś aktualizację w tej sprawie, od razu o tym poinformuję.

    Natomiast jeśli chodzi o statystyki "ile osób gra na PL" - być może kiedyś pojawi się ranking, na którego podstawie będzie można "zdobyć" takie informacje, jednak obecnie dane te nie są nigdzie publikowane.

  7. #67
    Osadnik Awatar kaśkownik
    Dołączył
    28.06.2012
    Posty
    13
    Serwer
    Nowa Ziemia
    W związku z poradami pt" prosimy wyczyścić pamięć cash: ect ect brakiem staranności w obsłudze pseudomodów, braku należytej staranności przy rowiązywaniu problemów technicznych polecam z całego serca następujący adres:
    ubi.com/US/Support/Default.aspx
    corp.ubisoft.com
    Może w końcu jak się pojawi kilka e-mail form Poland to ktoś wyleci i zapanuje porządek??

  8. #68
    Osadnik Awatar Steelkill
    Dołączył
    29.04.2012
    Posty
    64
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez BB_xaar Zobacz posta
    Steelkill, jeśli chcesz porozmawiać nt. moderacji to nie mam nic przeciwko, jednak rozmowa ta powinna się odbywać za pośrednictwem formularza kontaktowego (Support). Przykładowo, jeśli uważasz, że przyznano Ci niesłuszną blokadę, możesz to zgłosić właśnie do Supportu - po przeanalizowaniu zasadności przyznanego bana, otrzymasz szczegółową odpowiedź. Jeśli okaże się, że blokada faktycznie była bezzasadna, to zostaną wyciągnięte odpowiednie konsekwencje.

    Nowa Ziemia - zgadza się, w przeszłości występowały tam problemy techniczne, i tylko tam. Obecne lagi mają charakter globalny i dotykają one więcej niż jeden serwer. Mogę zapewnić, że regularnie informuję techników o tym, że utrudnienia występujące na polskich serwerach w godzinach wieczornych nie ustąpiły. Gdy dostanę jakąś aktualizację w tej sprawie, od razu o tym poinformuję.

    Natomiast jeśli chodzi o statystyki "ile osób gra na PL" - być może kiedyś pojawi się ranking, na którego podstawie będzie można "zdobyć" takie informacje, jednak obecnie dane te nie są nigdzie publikowane.
    Słuszna uwaga napisze w tej sprawie

    Cytat Zamieszczone przez BB_xaar Zobacz posta
    Natomiast jeśli chodzi o statystyki "ile osób gra na PL" - być może kiedyś pojawi się ranking, na którego podstawie będzie można "zdobyć" takie informacje, jednak obecnie dane te nie są nigdzie publikowane.
    ale nie za bardzo mi się chce wierzyć żebyś nie miał informacji ile osób gra na PL....
    Ostatnio edytowane przez MOD_Victoria ; 14.07.2015 o 20:19

  9. #69
    Osadnik
    Dołączył
    06.05.2012
    Posty
    33
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Polski support nic nie pomoże bo ma niski priorytet dostępu. Na testowym takie problemy rozwiązują od ręki bo mają pełny dostęp gry.

  10. #70
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    20.03.2012
    Posty
    5
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Symbiotyk, bardzo proszę o Prywatną wiadomość z podsumowaniem sytuacji, numery zgłoszeń związanych z dotychczasową korespondencją z Supportem będą pomocne. Postaram się dowiedzieć czegoś więcej.



    sytuacja na moim koncie bez zmian--dalej po wejściu na mapę pojawia się komunikat o błędzie na danym obszarze.
    numery Ticketów wysłałem na PRIV.Mam nadzieję,że będą pomocne i coś się w końcu tu ruszy,bo gildia mi się rozsypuje.Ludzie zaczynają mi odchodzić(
    Pozdrawiam-Symbiotyk

Strona 7 z 10 PierwszyPierwszy ... 5 6 7 8 9 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.