Nie wiem jak to jest z wami ludzie z BB ale należy się wam wielki kopniak. Nic nie robicie z tym problemem taka jest prawda, tylko potraficie napisać ZGŁOŚCIE SIĘ DO SUPPORTU. To wy macie nam pomagać. I jak jest jakiś problem to TEŻ WY powinniście działać w naszym imieniu a nie pisać jakieś BZDETY które i tak nie pomagają. Jest powiedzonko "PŁACĘ ŻĄDAM I CHCĘ MIEĆ" w tym przypadku sprawną GRĘ. Nie ważne że jest to darmowa gra ale ktoś w nią zainwestował realną kasę. Kiedyś wyłączyli mi tel. bo zapomniałem opłacić rachunku, zadzwoniłem do Urzędu Ochrony Praw Konsumenta i byłem mile zaskoczony, przez cały czas trwania umowy nie mają prawa wyłączyć mi telefonu mogą ściągnąć kasę przez komornika a telefon ma działać. Zadzwoniłem więc do swojego operatora z innego tel. nie chcieli właczyć więc postraszyłem ich załączyli tel w niecałe 5 minut. Może z wami też należy tak zrobić zobaczymy kto wygra??? Ja myślę że to WY przegracie bo przeważnie wygrywa KONSUMENT czyli MY